Отговори
# 60
  • Мнения: 35
 Имам си личен на М-тел  и служебен на глобул , но.......Имам и на вивател който е със същите номера както на глобулският.Единият тел. ми е с две сим карти , но сега тотално ще се объркат нещата докато свикна.Дано, по-малко хора си сменят операторити ooooh!

# 61
  • Мнения: 4 784
Не, за сега нямам такова намерение.

# 62
  • София
  • Мнения: 2 271
А знаете ли колко време след пренасянето на номера, обаждащите се ще получават това гласово съобщение?

# 63
  • Мнения: 4 753
Нямам намерение да си сменям мобилния оператор... И мъжа нямам намерение да си сменям (за сега)...

# 64
  • Мнения: 656
Засега нямам намерение да си сменям оператора  Peace

# 65
  • Пловдив
  • Мнения: 3 742
От 10 години, почти 11 съм към М-тел, с един и същ номер (карта), другите услуги за прими, Фрог и каквито и да са даже не ги знам. Първоначално разговора ми беше почти левче, забравила съм в него включваше ли се ДДС-то, сега говоря за 0.05 лв. на минута към същия оператор и безплатно към почти 20 номера. Ми не смятам да си сменям оператора. 

# 66
  • Мнения: 662

Не съм бил, поради простата причина, че не могат да ми предложат услугите, от които имам нужда.
[/quote]

Имам три телефона, съответно с карта към всеки един от операторите и не мога да се сетя нещо, което М-тел да може да ми предложи, а Вивател не. Последният красноречив случай е от миналата седмица-бях в life house /заведението е под земята/. Единствено Вивател имаше обхват. Всички, които бяха на някои от другите оператори през пет минути тичаха навън. Все пак това е заведение в центъра на София. И това започна да се случва все по често на различни места из София, и не само.
Другото, заради, което напоследък предпочитам Вивател е, че всякаква услуга или смяна може да бъде извършена по телефона. При М-тел и Глобул редовно ме мотаят по няколко дни, та и повече. Подава се молба, селд това се чака- тинтири, минтири  Crossing Arms.

# 67
  • Мнения: 27 524
Не, няма да го сменя - Мтел са си за мен най-добрите  Peace
Но в Белгия го смених заради големите разлики в цените  Confused

# 68
  • Мнения: 4 585
Мелинда, всички знаем, че работиш за Вивател,
Вивател нямат нужда от такава "реклама".

# 69
  • Мнения: 5 877
Национални минути имат и Глобул, т.е. към всички национални оператори.  Пуснаха я специално за случая, т.е., за да привличат хора след възможността да си смениш оператора.
Фрог им е basic услуга, предимно за младежи.
Пере, ти не работеше ли в МТел, не е хубав такъв тип реклама.

Аз впрочем съм към МТел и засега няма да си сменям номера, макар че колеги казват, че са доволни от другите оператори.
Като цяло не смятам, че има драматична разлика между операторите, общо взето едни и същи програми пускат всички.

# 70
  • Мнения: 662
Мелинда, всички знаем, че работиш за Вивател,
Вивател нямат нужда от такава "реклама"


Да работя там и точно, защото работя мога да направя разлика между услугите, които се предлагат от нас и от другите оператори. Но си личи, че  и някои от вас работят за М-тел-много се засягат, когато някой предпочита Глобул или Вивател. И както казах имам карта, и на М-тел, и на Глобул, и все още ги използвам-тоест не съм отрекла предимствата им в някои отношения. Но не мога да не правя и сравнения-за мен лично удобството е най-важното. А съвсем не ми е удобно, когато трябва да посещавам магазини и да попълвам молби, когато всичко може да стане по телефона. И то безплатно  Peace.
А и на въпроса-както някой в предишен постинг спомена-точно М-тел до последно се противопоставяха на преносимостта. Фактите сами говорят  Flutter.

Последна редакция: вт, 08 юли 2008, 11:36 от melinda_

# 71
  • Пловдив
  • Мнения: 3 742
Аз не работя към никой оператор. Споделих към кой съм и то само защото навремето нямаше избор, нищо че сега има. Традиционалист съм, пък и за момента ме устройва. Обаче нещо ми се струва неприемливо, служители на разни оператори да правят сравнение между услугите, цените, екстрите и прочие. Не вярвам на обективността от тяхна страна. Визирам всички представители.

# 72
Ау, тук доста се позабавлявах. Наистина има такива бисери.

М-тел - еди си какви, Глобул - други, Вивател ... Ах. Хубава работа, ама българска! #Crazy

Оператора се сменя при нужда!!!

Пример - Вие сте на Х оператор, който ви дава минути към неговата си  Х мрежа и до там. Много хубаво, но вие само с този  Х  оператор ли говорите?Много ясно, че не. Ако е така - останете си на него, но гледайте да имате повечко минути.

Ако вашият  Х  оператор ви дава минути към своята  Х  мрежа и към  У - тотогава нещата започват да придобиват малко повече смисъл. Пак е хубаво да си го запазите, ако разговорите ви са и към двете мрежи, но ако разговорите ви освен към  Х и  У  биват и към  Z. В такъв случай просто се разходете из трите оператора и вижте, кой от тях ще ви даде минутите към трите мрежи  ХУ и  Z.


Не е кой знае колко сложно, не изисква кой знае колко време (всички оператори си имат сайтове - можете да ги посетите и без да си мърдате д-то от стола вкъщи).

Няма да коментирам такси или времетраене на договори, а още повече тарифиране и ако искаме еди си каква опция трябвало или не трябвало да се разхождаме до офис. Бели кахъри.

 Мислете само дали минутите на  Х  оператора, който ползвате са ви достатъчни и ако не са - какви варианти имате, за да станат достатъчни за потреблението, което водите.

Стига сте търсили кусурите на операторите - всичките си ги имат, но не е там въпросът, а да ви е комфортно на вас и вашият джоб. Нека говорим повече, за по-малко пари и да не сменяме карти като ненормални.

Всичко това го написах именно по този начин, за да не засегна някой от привържениците на даден оператор (защо се и впрягат не мога да разбера... това е нещо като Левски - ЦСКА сигурно, идея си нямам).

П.П. Инфорираност - това е нещото, което ни трябва в случая. Успех с вашия Х оператор.

# 73
  • Дъ Биг Вилидж
  • Мнения: 100
Мелинда, всички знаем, че работиш за Вивател,
Вивател нямат нужда от такава "реклама"


Да работя там и точно, защото работя мога да направя разлика между услугите, които се предлагат от нас и от другите оператори. Но си личи, че  и някои от вас работят за М-тел-много се засягат, когато някой предпочита Глобул или Вивател. И както казах имам карта, и на М-тел, и на Глобул, и все още ги използвам-тоест не съм отрекла предимствата им в някои отношения. Но не мога да не правя и сравнения-за мен лично удобството е най-важното. А съвсем не ми е удобно, когато трябва да посещавам магазини и да попълвам молби, когато всичко може да стане по телефона. И то безплатно  Peace.
А и на въпроса-както някой в предишен постинг спомена-точно М-тел до последно се противопоставяха на преносимостта. Фактите сами говорят  Flutter.



Мелинда - бъди честна - Вивател бяха пословично легендарни с факта че им трябваха над 2 години за да предложат на клиентите да си запазят номера като преминават от предплатена на абонамент.

Глобул пък даже стигнаха до Господари на ефира след като промениха тихомълком условията по една промоция от неограничено време на 300 минути на месец - обаче понеже са супер рекламодател онзи борец за правда Мавриков само им се усмихваше и кимаше!

Мтел пък наистина бавиха преносимостта до последно с всички възможни средства - но засега те са печеливши май защото само те предлагат да се преместиш при тях на предплатена като си запазиш номера!

Истината е че оператор се избира според контакт листата ти:

При мен статистиката е 70/30 Мтел/Глобул и затова съм на Мтел, имам 3 контакта на Вива от общо 400 човека
Съпругата ми има и глобулска Смарт500 за да си говори с Германия на 3ст/мин

# 74
  • Мнения: 415
Другото, заради, което напоследък предпочитам Вивател е, че всякаква услуга или смяна може да бъде извършена по телефона. При М-тел и Глобул редовно ме мотаят по няколко дни, та и повече. Подава се молба, селд това се чака- тинтири, минтири  Crossing Arms.

Това от опит ли го казваш? Моите наблюдения са други - Вивател имат най-скапания отдел за борба /пардон, работа/ с клиенти.
Скоро няма да сменяме оператора , защото не искам отново да обучаваме някой оператор как се работи с клиенти.

Общи условия

Активация на акаунт