Днес отидох в офис на Мтел, за да платя сметката си и ми искат с 15 лева повече...учудих се и служителката каза , че това е обичайна практика на Хенди,да не споменават за тази такса и ме попита за колко време ми е договорът. Отговорих-за 1 година. " Сигурна ли сте - това им е другата практика - да пускат договори за 2 години "...провери и естествено..бяха ми пуснали договор за 2 години. Отидох във въпросното хенди бясна и особата , която ми продаде въпросната карта ( и която е взела за нея двоен процент ) най - безцеремонно заяви, 4е те не са отговорни за това ,че клиентите им не си четат договорите...поне колегата и бе учтив , звъня в бек офиса да попита поправимо ли е...нищо не може да се направи, ако съм се била обадила до 2 седмици след подписването можело. А ако не беше мацката от Мтел аз нямаше дори да знам ,4е договорът ми е за 2 години.
Мой познат, който работи в 2 be ме посъветва да ида в комисия за защита на потребителите...защото особите от Хенди дори не ме попитаха за името ми, за номера ми - да проверят, явно наистина им е 4еста практика и са наясно преди да ме видят за какво идвам да се оплаквам...та посъветва ме да подам жалба там,4е не са ме вписали в книгата за рекламации,за което се полагало глоба от 500 лв,но от агенцията ми казаха ,4е с подписа си аз съм се съгласила с условията и няма на4ин да се докаже ,4е съм подведена,нито 4е директно ми се отгърна на 3та страница ,за да подпиша,не съм предполагала 4е са толкова нахални,все пак им имах вяра,не са продавачи на улицата.
Интересува ме..аз мога ли да направя нещо в случая,каквото и да е,ве4е ми е ясно,че срокът неможе да се промени,но заради самия факт ,че ме подведоха и че ще продължават да го правят...