GET.bg измамници/Get.bg-моето НЕ!

  • 40 079
  • 90
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 2 132
Благодаря за споделеното разочарование. Ще имам едно на ум. Аз съм в почти същата ситуация, но с друг магазин, отново за телефон с фабричен дефект. Аз обаче изобщо не съм го използвала. Пуснала съм жалба до КЗП и в момента чакам отговор от търговеца относно решението им за втората рекламация.
Успех в разрешаването на твоя проблем!

# 61
  • Русе
  • Мнения: 7 801
Моя приятелка имаше същата случка със същия сайт. Подаде жалба в КЗП и стигнаха до някакво споразумение но не помня резултата какъв беше  newsm78

# 62
  • Мнения: 0
Благодаря ви,дами:)
И аз смятам да се обърна към КЗП-чакам адвокатът ми да се върне от чужбина,за да е по-издържано юридически.

# 63
  • София
  • Мнения: 3 804
Не е нужно жалбата ти към КЗП да е издържана юридически. Това е тяхна работа. Ти само опиши стуацията от какво и защо не си доволна, приложи документите и това е.

# 64
  • Мнения: 0
Ок,но е добре и хората да знаят как действат подобни фирми.Затова са този вид форуми,а пък БГ-МАМА си е направо женска мафия:)

# 65
  • Мнения: 4 785
Преди 5-6 години си купих телефон от тях - тогава беше тъкмо излязъл и доста скъп - около 700-800 лв. беше тогава (сега не знам дали има и 150 нов  Mr. Green), брат ми след мен си купи друг. Моя си работи и до ден днешен и не го сменям, защото го изпускам зверски по 3-4 пъти на ден - целия се разглобява на парчета, не мърда бе  Crazy На брат ми също беше ок.

Но всичко тече, всичко се променя и като чета за какво става въпрос вече едва ли някога бих си купила нещо от тях, най-малкото държа на правото си като клиент. Право, което те явно не уважават. Тогава - чао, има доста търговци!

# 66
  • Мнения: 0
Ок,разбирам,и сестра ми им е била клиентка -вложила е към 1000лв в тази фирма,но вече няма да е така.И те са в криза,явно не издържат на конкуренцията и се задоволяват с по- нискокачествена стока.Не знам как си движат работата-може и качествени неща все още да имат.Но аз също съм работила в търговска среда и знам,че така не се привличат клиенти.
В случая две са възможностите-да  не са знаели ,че стоката им има фабричен дефект,не са я проверили или се зареждат от некачествен източник;
 или да са знаели и да са ми я продали така.
И в двата случая не говори добре за нивото и морала на фирмата.
Та,така ,скъпи дами-проверявайте и имайте информация:)
Хайде ,хубав ден!

# 67
  • Мнения: 1 831
От този сайт и аз лично се напатих преди 2 години когато реших да си закупя телефон от тях, оказа се с проблем с обхвата звучи несериозно, но ако ти прекъсва разговора на всяка 1-2-3 минута си е доста неприятно. Дълго си мислих, че проблема е в моя оператор и мрежата, но се оказа, че греша. А когато го занесох в офиса на сайта служител ми заяви, "ааа ми то нищо му няма на телефона вие си въобразявате" ... Съжалявам, че по това време не бях запозната толкова добре с правата си и не предприех нищо.

# 68
  • Мнения: 0
AAaa,сега като казахте, и моят така прекъсва...Значи затова било.А с майка ми дълго време изобщо нямах връзка..
Плащаме си за опит;)

# 69
  • Мнения: 1 262
Дано твоята тема не я заключат след няколко страници (както направиха с моята подобна), но мога да ти дам линк към друг сайт, който е гледан от много държавни учреждения и може да вземат мерки и са по-коректни от модераторите в този сайт (поне не са толкова подкупни):

http://www.nekorektno.bg

# 70
  • Мнения: 0
Благодаря,ей сега ще го постна:)

# 71
  • Мнения: 1 262
Там обаче се чака 1 ден за одобрение. Моята тема излезе днес. Хубавото е, че гледат съответните органи и се взимат мерки, макар и вероятно не по всички случаи. Добре е да сложиш някакви доказателства, ако имаш - линкове, снимки.

# 72
  • Мнения: 0
ok, благодаря Simple Smile

# 73
  • Мнения: 0
Сега видях,че са ми постнали темата .Добра идея!

# 74
  • Мнения: 1 262
Сега видях,че са ми постнали темата .Добра идея!
  newsm10 Дано има и реакция от съответните органи.

Общи условия

Активация на акаунт