Внимавайте какво ви маркират в Кауфланд!!

  • 17 339
  • 127
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 25
Аз съм възмутена, че на доста стоки няма цени. Другото което е , че апаратите дето можеш да ги видиш никога не работят. В магазина в Младост работеше единствено до касите, сега и там не работи.  fight

# 106
  • Мнения: 1 388
Навсякъде се случва това.Дали по вина на продавачката или заради неправилно поставени цени.
Но ако на щанда има цена за мляко например 1 лев, те са длъжни да ви го дадат за един лев.
Веднъж пазарувах и имаше промоция за лазаня, е чесново хлебче и кола за 6 евро.
На касата обаче цената излезе 13.50. Обясниха ми че чесновото хлебче на стелажа не било това от промоцията. На въпроса ми какво прави тогава там, ми отговориха че другите били свършили и запълнили мястото с тези.
Отказаха ми да дадат всичко на промоционална цена.Тогава има казах да ми върнат парите за цялата ми покупка. Облещиха се и ми дадоха промоцията на обявената цена.
В много случай пробват и ако мине номера.

Последна редакция: нд, 29 ное 2009, 23:48 от Sienna

# 107
  • Мнения: 2 149
Аз съм много разочарована от Фантастико - Света Троица. Плащах на касата и дадох банкнота от 100 лв, продавачката се обърна почти гърбом към мен и аз помислих, че там е апарата им за проверка. Каза ми, че трябва да я покаже на шефката, за да я види тя. Излезна си от касата и замина нанякъде. След малко се връща и казва, че не може да ми приеме тази банкнота - подава ми я - почти цялото покритие на сребърната част беше изтъркано  Shocked Аз се притесних и платих с други пари. излизам пт магазина и все повече започвам да се чувствам като глупачка - бях си я сложила в потмонето, не видях да е такава сутринта като я взимах от мъжа ми. Показах му я и той какъв скандал ми вдигна, защото ме били метнали - заплатата му идва от голяма фирма, всичко се взима и проверява в банката. Както и да е, върнахме се и като настана една разправия....да не ви обяснявам. В крайна сметка той ми каза, че ще пия една студена вода /а може би и децата без храна щяха да пият само вода/, каза ми, че сама съм си виновна - като не ми я искала не да я носела "някъде си" а да ми я върнела, как така съм си давала парите да ми ги разнасят. Категоричен е, че са ми я подменили с някоя калпава. Оказа се, че не е фалшива, а просто некачествена явно, смениха му я в работата, ама от лятото в този магазин не влизам!

# 108
  • Бургас
  • Мнения: 341
Вчера майка ми отишла да си купи крушки в Карфура, че били на промоция по 0.29ст. Взела тя 20 броя, че нали промоция, пазарила и други неща и се прибрала. В къщи видяла, че крушките са маркирани по 0.55ст!!!!! Днес се върнала с крушките и отишла на Информация , обяснила за какво иде реч и са и върнали парите а са си взели стоката. Оказало се, че промоционалните били свършили, но не са подменили етикетите на място.  Peace
Така че наистина трябва да се внимава какво маркират на касата!!!

# 109
  • Бургас
  • Мнения: 290
Мисля ,че е ясноз ащо стават такива грешки често , не отговарят цени на стоките .. разменени етикети , правено недоправено нещо ...според мен не достига персонал или ако го го има липсва контрол и ръководител .
Като цяло - Българска работа

# 110
  • Мнения: 2 759
Мисля ,че е ясноз ащо стават такива грешки често , не отговарят цени на стоките .. разменени етикети , правено недоправено нещо ...според мен не достига персонал или ако го го има липсва контрол и ръководител .
Като цяло - Българска работа
                                Според мен пък в голямата част е преднамерено. Просто има професии с твърде много грешки. Сервитьорите например също са така. Да се радваш, че такива хора не са станали хирурзи  ooooh!.

# 111
  • Пловдив
  • Мнения: 3 711

                                Според мен пък в голямата част е преднамерено. Просто има професии с твърде много грешки. Сервитьорите например също са така. Да се радваш, че такива хора не са станали хирурзи  ooooh!.

Направо  #2gunfire #2gunfireНа мен също ми се е случвало и то не само в кауфланд. Последно си взимах руска салата 500 грама, а в къщи видях че са ми маркирали 500 грама пилешка пържола  #2gunfireАма кьорав карти не играе  .

# 112
 :)Bravo na barzite i 4estni kasierki v kaufland-Burgas.BRAVO NA VAS.Barzo i ljubezno obslugvane. USPEH.......................

# 113
  • Мнения: 2 759
...Ама кьорав карти не играе...
                            Това, че отвсякъде се опитват (и успяват) да ни измамят не означава, че вината е в нас. В крайна сметка не можеш абсолютно всичко да видиш, да погледнеш, да прочетеш всички етикети, да намериш всички скрити или липсващи цени, да не пропуснеш скоровете на годност, да нареждаш на лентата, да гледаш внимателно какви ги върши продавачката, да нареждаш обратно в количката, да гледаш в монитора дали няма да покаже разлика, пък децата да не вземат нещо в този момент, пък да не излязат от магазина, пък...

# 114
  • Мнения: 5 178
има надежда ..
http://moreto.net/novini.php?n=67339&p=2

Следващия път, когато ми искат повече пари на касите в Пикадили просто ще си звънна на КЗП, а не  началник касите да ме изкарва неграмотна, и човек който не може да си позволи да влезе в "моя магазин" за някакви си 5 стотинки

# 115
  • Мнения: 678
Вярно ,НО! Един мъж /около 60-65г./ така ме ядоса днес.Не бях на работа,но бях в магазина ,тъй като изчаквах колежка да приключи смяната и този въпросен мъж си плаща на касата.Преглеждайки бона си заявява-"Защо ми таксувате спагетите Стела на 1,70,тъй като там пише 0.83 ст.Касиерката,нищо не може да каже,при нея така излиза на компютъра,ако има наблизо началник смяна се отзовава.Но аз бях  там и викам"Аз ще проверя.но много добре знам,че неможе да е така,тъй като онзи ден пуснахме тази промоция на Стелата,и не може спагети да струват 0,83 ст.Отивам  и много,ама много големи червени етикети с написани цени и зачеркнати старите-1.70.Връщам се и казвам,че той е в грешка.Съответно,била съм го изкарала кьорав,той много добре гледал цените.Помолих го да ме придружи и да ми покаже къде пише 0.83 ст.И какво се оказва,точно до спагетите е имало качамак който е свършил и пакетите са се наклонили.Но етикета за качамака е малък и жълт,той видял него.Ами питам го като гледате цените ,не четете ли какво пише на етикетите?!

# 116
  • Варна
  • Мнения: 103
Много просто- аз изобщо и не пазаря в този магазин Пикадили!Освен всичко друго е и много скъпо. Никой не може да ме убеди в противното. Откакто има Билла я предпочитам. Страхотен магазин. Жалко че във Варна нямахме толкова време. Дано скоро отворят и в Левски.. Hug

# 117
  • Мнения: 2 759
Вярно ,НО! Един мъж /около 60-65г./ така ме ядоса днес...
                             Грешката ти е, че си се ядосала. Знаеш, че клиента винаги е прав, нали? Хващате се заедно веднага и отивате да проверявате (или той отива с отговорника на съответния отдел). Нима една проверка на цена може да е скандална? Едно съветче от мен: разбирайте се по нормалния начин, ако не искате проверки. Аз проверки изпращам само когато не мога да се разбера: първо с касиерката, после с отговорник отдела, следва управителя, и тогава КЗП. Но обикновено се разбираме мирно още на първо ниво. Показвам им грешката или те моята и всичко е ок. Ти ако така тръгнеш да си хабиш нервите за всеки клиент... Отделно няма изключително изрядни магазини, 100% гарантирам. Ако някой се заяде с вас рано или късно ще го отнесете. Затова, а и защото професията го изисква бъди мила и любезна. И в крайна сметка е по-гот да прекарваш работното си време усмихната   bouquet.
                             Сигнализирала съм за хляб с изтекъл срок на годност - дойде момичето и прибра въпросните хлябове. Бързо, адекватно. Сигнализирала съм, че шоколада е с друга цена - проверявали сме, цена нямаше изобщо, имаше за някакъв друг вид и съм видяла нея. И така. Веднъж вие няма да сте прави, друг път те. Просто се разбирайте.

# 118
  • Мнения: 678
Вярно ,НО! Един мъж /около 60-65г./ така ме ядоса днес...
                             Грешката ти е, че си се ядосала. Знаеш, че клиента винаги е прав, нали? Хващате се заедно веднага и отивате да проверявате (или той отива с отговорника на съответния отдел). Нима една проверка на цена може да е скандална? Едно съветче от мен: разбирайте се по нормалния начин, ако не искате проверки. Аз проверки изпращам само когато не мога да се разбера: първо с касиерката, после с отговорник отдела, следва управителя, и тогава КЗП. Но обикновено се разбираме мирно още на първо ниво. Показвам им грешката или те моята и всичко е ок. Ти ако така тръгнеш да си хабиш нервите за всеки клиент... Отделно няма изключително изрядни магазини, 100% гарантирам. Ако някой се заяде с вас рано или късно ще го отнесете. Затова, а и защото професията го изисква бъди мила и любезна. И в крайна сметка е по-гот да прекарваш работното си време усмихната   bouquet.
                             Сигнализирала съм за хляб с изтекъл срок на годност - дойде момичето и прибра въпросните хлябове. Бързо, адекватно. Сигнализирала съм, че шоколада е с друга цена - проверявали сме, цена нямаше изобщо, имаше за някакъв друг вид и съм видяла нея. И така. Веднъж вие няма да сте прави, друг път те. Просто се разбирайте.

Права си да-винаги съм  била любезна,живеем в малък град,и почти всички се познаваме,рядко се случва да  не можем да се разберем с клиент.Единсвеното нещо което връщат от касата  всеки ден по 10 пъти е кашкавал Маджаров 0,400 гр. с цена 7 лева.Спорят,че кг. било 7 лева.

# 119
  • Варна
  • Мнения: 777
Това за КЗП и неотговарящите цени много късно го видях. Миналата седмица купих малко коледна украса от Кауфланд. Нарочно не взех от тази на промоция, защото там е винаги бардак и нищо не си е на мястото и не отговаря на посочената цена. Взех си от там, където беше на редовни цени, подредено и пригледно. Уж гледах, сравнявах артикули и цени и всичко беше точно. Накрая, отново вкъщи, констатирах, че от 5 артикула само един си отговаря на цената. Другите имаха разлика от 1,50 до 2,50лв и то не в моя полза. Нямам думи вече и нерви да се ядосвам!

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт