ВТОРОКЛАСНИЦИ/19/.

  • 51 784
  • 540
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 472
Оправихме го писмото (пропуснатата домашна). Аз също му го продиктувах  Embarassed ,просто беше вече 22часа-много неподходящо време за домашни.
Оказва се че имаме голям проблем с частната занималня и бързо трябва да и намеря алтернатива - или друга по-добра или учител.
Има ли мами които ползват услугите на учител в къщи и дали това е по-добър вариант от занималнята?

# 166
  • София
  • Мнения: 6 210
Добро утро, момичета Simple Smile
Днес очаквам с нетърпение края на учебния ден, за да видя творенията на Марти по развитие на речта. Миналата седмица правиха писмен преразказ и сега очаквам да им го върнат, а това определено не е силната му страна. С устните преразкази се оправя доста по-добре, даже класната го беше похвалила.
Онзи ден ми донесе за подпис първата забележка  за лошо поведение Crazy На въпроса в час по какво се е държал лошо и защо му е писана такава, получих следния отговор: "Ми забележката е от часа по музика, защото пеех!" Ей такива очи ококорих  Shocked, защото това е абсолютен парадокс! След кратка справка с него, в крайна сметка си я е получил заслужено, защото госпожата определяла по три дечица, които да пеят, след това други три и т.н., а моя синковец явно се е "драл" не в неговото си трио  ooooh!
Има и две шестици - по физическо и по изобразително изкуство... Дано се е справил добре и с писмения преразказ.

# 167
  • Карлово
  • Мнения: 4 645
Има ли мами които ползват услугите на учител в къщи и дали това е по-добър вариант от занималнята?
Аз ползвам учителка в къщи и съм много доволна. Взима я от училище. Има големи изисквания към детето. След подготвяне на домашните допълнително се занимават, правят си диктовки, детето чете книжки, понякога следи за подготовка на упражненията по пиано, води я на уроците по музика и ако има други занимания, понякога стои до 18 часа.
Всъщност, това ми беше любимата учителка по български и литература.

# 168
  • Мнения: 192
sisil 76  newsm59  ura Tada на Митко!Много да Ви радва  и да му се сбъднат мечтите.
Нашите домашни в рамките на разумното,но аз му давам допълнително да решава задачи  и правим една допълнителна диктовка.Вчера разговарях с класната не им е върнала входното ниво по математика,каза ,че иска да сравнят резултатите всички класове и ще ги върне.Надявам се дасе е справил ,защото е добър по математика.Има една шестица на контролно от петък .Утре ще е входното ниво по български,класната иска да направят цялостен преговор и тогава да е входното ниво.Тази вечер ще направим едно пробно вкъщи.
По английски пишат азбуката  и отделни думи още.
Приятен ден!

# 169
  • София
  • Мнения: 9 472
Привет, майчета на второлачета! Hug

Отдавна не съм писала в темата и гледам изпуснали сте ни в списъка. Sad
Моля, бързо ни добавяйте Mr. Green:

София, 55 СОУ "П. Каравелов"- Сдружение "Шилер"

При нас:
Започнаха интензивно с БЕЛ и математиката и с немският, както преди.
Не виждам обаче много голям ентусиазъм от страна на сина ми  Thinking. Поне засега. Притеснена съм.
Има проблеми с дисциплината. Вече 2-ра забележка ми носи по немски. Sunglasses
Той беше по-активен и се занимаваше повече през ваканцията, отколкото сега.
Да, изморен е- все пак са по цял ден до 17ч.
После няма много мерак за четене и писане.
А събота и неделя, докато го мотивирам да напише нещо... ooooh!
Стряска се, чак неделя вечерта, когато вече няма накъде.
Ама дотогава много мои нервни клетки и гласни струни са си отишли, ако ме разбирате. Wink

Ходиха миналият петък на екскурзия в Копривщица всички 2ри класове.
Каза ми, че седял сам на седалката и на отиване и на връщане. Не обясни защо. Така решила госпожата. Стана ми много мъчно за него. Cry
Ама, какво да се прави... Rolling Eyes


# 170
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 941
Да, изморен е- все пак са по цял ден до 17ч.
После няма много мерак за четене и писане.

Kopche, с интерес следя твоите постове, защото дъщеря ми ще е първи клас към Шилер догодина.
Исках да попитам, домашните по БЕЛ и математика, не подготвят ли по време на следобедните занимания до 17:00 в училище или тепърва се пишат в къщи?

# 171
  • София
  • Мнения: 9 472
Да, изморен е- все пак са по цял ден до 17ч.
После няма много мерак за четене и писане.
Kopche, с интерес следя твоите постове, защото дъщеря ми ще е първи клас към Шилер догодина.
Исках да попитам, домашните по БЕЛ и математика, не подготвят ли по време на следобедните занимания до 17:00 в училище или тепърва се пишат в къщи?
Да, така е. Всичко си правят в училище.
Но има неща, които трябва да пренапише или поправи в къщи.
Понякога инициативата за това е изцяло моя. Wink
Ще ти дам пример:
Правили са диктовка, или препис на някакъв текст, който е с грешки и трябва да бъде написан правилно. Ами той го преписал още погрешно, часът свършил и той, дефакто, нищо не е направил както трябва или просто не разбрал, какво се иска от него. Wink
Идва следващият ден и ако не се обърне внимание навреме, той живее с усещането, че е направил всичко безгрешно и че всичко му е ОК и следващият път ще прави същите, че и по-големи грешки. Stop
Такива поправени и грешно написани текстове, ако не го е накарала госпожата изрично го карам аз вкъщи да ги поправя, защото аз виждам нужда от това.
Не мога да допусна, че в текста му пише "асфалт" и той преписва "асвалт", или пък "онази", а той преписва "унази". И  от тоя сорт неща. Shocked

Но както казах, мотивацията му след 18 часа вече я няма никаква и това е най-трудното. Thinking

# 172
  • София
  • Мнения: 3 421
  Благодаря момичета! Уж се оправяме - наливаме се с чай като за световно(а толкова не обичам). Изхитрих се - на децата го давам със сламки и го изпиват за нула време, иначе е мъка.
 
  Да се оплача - нали сме си вкъщи болни всички в комплект и по тази причина имам повече време да обърна внимание на уроците на госпожицата. И какво установявам - това десетици, единици, см, м, дм - всичко е една голяма каша.
Неизвестно как успява да си напише задачите за домашно и на тестове верни, някакси ги е запаметила нещата, но определено не ги разбира. В смисъл - правено ли е нещо в клас го знае(запомня модела ли какво, не знам). Обаче ако питам за задачи от друг сборник не по нейните учебници - вече се вижда разликата.
 

Последна редакция: ср, 08 окт 2008, 14:47 от Етиа

# 173
  • Мнения: 367
Ние пишем още заедно домашни,уж я оставям сама,а тя все идва да пита .Друго интересно,в нашия клас има вече деца и с тройки Shocked и си мисля,защо госпожата нищо не казваше на родителските срещи миналата година,а тази вече им пълни бележниците със слаби оценки.Според мен,би трябвало да обърне внимание на родителите,а не да им сервира изненади!В Ч.К им иска читателките дневници и след всеки неин подпис да фигурира нова прочетена книга  ooooh!,защото са им малко домашните и сега и това!По английски не им пишат оценки,а като се е справила пише само едно О.К.За сега на всяко домашно има О.К

# 174
  • Мнения: 688
Моята щерка направо я мързи да помисли ... чете каква е задачата и все не разбрала какво трябва да направи, като и го обясня - го прави ама то така по-лесно, някой да помисли вместо теб. Вчера даже се ядосах накарах и се и и казах да ме вика само за да проверя решенията, ами писна ми за всяка задача - "мамо не знам какво да правя тук".

Неизвестно как успява да си напише задачите за домашно и на тестове верни, някакси ги е запаметила нещата, но определено не ги разбира. В смисъл - правено ли е нещо в клас го знае(запомня модела ли какво, не знам). Обаче ако питам за задачи от друг сборник не по нейните учебници - вече се вижда разликата.
 
Ами Етиа как няма като основната цел на сегашната система е да ги накарат не да мислят а да запомнят, хич не им обясняват някои техники на смятане и други операции. Аз пък хич не съм съгласна, че трябва да запомнят нещата - това е вкарване в релси и никакво иновативност и мислене.
Аз й обяснявам вертикалния принцип на смятане - за мен това е най-възприемчиво, ама тя се обърква в училище едно в къщи друго.
И най-много се ядосвам, когато съм обяснила вече 2-3 пъти как като се вадят числа се слагат ед. под ед., дес. под дес. и стот. под стот. (после и хилядни и т.н.) и пак ги равнява отпред. Но подозирам че когато обяснявам - тя блее някъде или пък си говори уж с нейните мними приятелки, вече искам след всяко мое обяснение да повтаря след мен по няколко пъти. Ама с тази нейна разсеяност не мога да се преборя  Tired

# 175
  • Мнения: 6 029
Цвета, същата история и в нас Tired Трябва да пия валериан преди домашните вече.

# 176
  • Мнения: 1 312
Цвета, същата история и в нас Tired Трябва да пия валериан преди домашните вече.

И аз се присъединявам към вас мамчета,трудна работа и при нас,като седнем да пишем домашни направо ми идва  smile3511

# 177
  • В тъмната гора.
  • Мнения: 2 343
И ние сме в кюпа. даже хванах госпожата да им прави упражненията по български на дъската и ги кара само да преписват. Мозъците им ще закърнеят така.

# 178
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 941
Не мога да допусна, че в текста му пише "асфалт" и той преписва "асвалт", или пък "онази", а той преписва "унази". И  от тоя сорт неща. Shocked

Но както казах, мотивацията му след 18 часа вече я няма никаква и това е най-трудното. Thinking

Благодаря, kopche, за изчерпателния отговор. Донякъде поне е успокоително, че домашните се подготвят в училище.
Александър също допуска повече грешки, когато преписва някакъв текст отколкото при диктовка. Явно е по-разконцентриран.
И за мотивацията след 18 ч. напълно те разбирам. Доста нервни клетки, и мои и негови, загиват по това време.

# 179
  • Варна
  • Мнения: 2 378
Копче, явно младежът си диктува (в което лошо няма), без много да обръща внимание на правописа в текста, та затова стават грешки. Трябва просто да прави проверка, според мен. Wink

Mishel_, това пък си е направоооо...Каква е ползата от готово написаното? ooooh! Спомням си нашата госпожа миналата година така беше направила с един преразказ, направо им го диктувала. Tired

Момичета, към валерина сложете мента и  глог. И за мен една доза, ако може. Mr. Green Laughing

Общи условия

Активация на акаунт