(Д)райфайзен са мошенници-внимавайте

  • 9 583
  • 71
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 711
И ние сме недоволни от тях. Утре ще ходим да се разправяме и да прекратяваме договорите, които са ни сключени. Става въпрос за кредит, започнал миналата година на лихва 7,7%, който вече е 10% без никой да ни уведоми. Добре, че реших да звънна да проверя колко ни остава още от кредита и ми казаха сумата и ме предупредиха, че от другата седмицата щяли да ни вдигат лихвата на 16%. Но поне сме били коректни до сега - нямаме забавяния - ако искаме да си намерим поръчител и така лихвата щяла да ни стане само 11%. Е, как ги измислят тея глупости незнам. Та утре отиваме да си погасиме кредита и повече с тях нищо не искам да имам. Добре, че не изтеглихме миналата година ипотечен кредит, че сигурно щяха да ми скъсят живота.

# 61
  • Мнения: 393
  И аз да кажа за нашата случка с тази банка-на фона вашите тя е къде къде по-светла и забавна,друг е въпроса,че на момента ми идеше да убия някого #2gunfire #2gunfire
  Та случката става миналата година: отиваме с мъжа ми,който е англичанин да си поднови личната карта,но тъй като вече сме към ЕС няма повече лк,а едни смешни бели картончета само с име,дата на издаване и адрес(няма снимка,няма номер....),но след време разбрахме,че може да си запази стария номер от лк,тъй като легално си е кандидатствал за виза и има всички документи,а и в "Миграция" трябва да му пазят данните.Та се дигаме и отиваме в Благоевград,там ни дават да попълним едно заявление,че иска стария си номер(нещо като ЕГН) и ни искат да платим на каса(разбира се в "Райфайзен")някаква сума(може би около 10 лв.)Отиваме в банката и обясняваме,че искаме да платим по сметка на Полицията,основание-издаване на ЛНЧ за чужденец-ОК,няма проблеми,ама за да пуснат платежното му искат ЕГН ooooh! ooooh!Обясняваме,че няма как-ще плащаме ,за да се издаде ЛНЧ,няма ЕГН и не и не,и не...Предложих да използват мойто,вече в чудо се видях,ама и така не ставало...Накрая си тръгнахме ,без да можем да платим и да занесем заветната бележка в Полицията #Cussing outНаправо ми идваше да ги разбия всички,но после намерихме друг начин да платим,в друга банка обаче,а не тази,която официално обслужва МВР....

# 62
  • София
  • Мнения: 588
И аз съм недоволна от Райфайзенбанк. По същите причини като на teddy_ [b][/b].
Аз имам за мое съжаление ипотечен кредит. За 2г. от 6% се стигна до 10.4% без нито веднъж да ме уведомят. В Петък миналата седмица се скарах с тях за това и им казах че ще се обърна кам телевизията. Получих ехидни усмивки и нищо друго. Това е политика на банката по този начин начисляват лихви на кредитоискателите без те да са виновни.
И хора да спомена да не се залъгвате че  само те са измамници. Не го казвам за да говоря празни приказки а от опит. В ръцете сме им..
От банка ДСК си прехвърлих кредита преди 3г. защото мама почина. Тя имаше застраховка живот, почина за 3 месеца от рак. Няколко дни след смъртта и отидохме в ДСК за да подадем молба да и се изплати застраховката по кредита. Трябваше да чакаме отговор след 1 месец, минаха 3, след което отидохме на място и изненада...
Обясниха ни че застраховката не може да бъде изплатена, защото банката и застрахователното дружество са прекратили договорни взаимоотношения.
Когато ги попитахме ние каква вина имаме и защо не са ни уведомили своевременно за да се прехвърлим към другия застраховател ни отговориха... В нашите офиси са разлепени уведомления за проблема. Каква работа имам всеки месец да ходя до банката като в договора пише изрично за "всяка промяна да се уведоми лично". Много са сигурни и нагли. Разбрах че това се случвало на всеки 3 или 4 години /точно в момента/ и по този начин не изплащат периодично застраховките на хората за които си плащат.
И така стигнах до Райфайзен с ипотечен кредит, тогава имаше борба между тях и предлагаха най- добрите условия, сега са с най-високите лихви и за всяка услуга се плаща, като например ако искаш извлечение по сметка 1лв. и така като излезеш от там си назад с около петаче и то за справка.
Не искам да изглежда че се оплаквам за нищо.  Наясно съм че вече съм обвързана но както аз съм редовен платец така ми се иска и да бъда уведомявана за такива съществени промени, както от ДСК така от Райфайзенбанк и т.н.
Тези политики са изключително грозни и няма закони за тях...в България

Е моят съвет ако можете не теглете от нито една банка.


П.С Да допълня че в нашия случай с ДСК така бяха разлепили уведомленията че служителите им не ги бяха прочели...., просто защото е нямало такива. Приятелка която "служи" на банката ни каза.. но какво да прави - само ни каза за политиката на ДСК без да се ангажира със съдебни дела за да не си изгуби работата.

Последна редакция: вт, 16 юни 2009, 11:28 от cicico

# 63
  • Мнения: 753
Чета, чета и не мога да повярвам.......
А някой от вас недоволните пускал ли е оплакване до изпълнителните директори? В тази криза за работа знаете ли колко нормални и знаещи служители чакат за местата на тези всезнаещи, бавноразвиващи се служители? мисля, че отдавна е време когато нещо не ви харесва и сте недоволни да си търсите ПИСМЕНО правата.Жалкото е, че всеки маха с ръка и продължава.............

# 64
  • София
  • Мнения: 588
Кака Сийка абсолютно споделям мнението ти.
Когато си потърпевшт от некадърен служител е най - добре да си потърсиш правата и съответното възмездие. Но в моят случай с тези "жизненоважни" уведомления не са виновни служителите при които получаваме справка на гише, те са само изпълнители именно на изпълнителното ръковдство.
Писахме до Бойко Борисов тогава и отговорът беше.."Проблеми от този род не са в нашите правомощия". Потърсихме адвокатски услуги и от много места ни отговориха. "Вашият случай не е еденичен ако заведете дело е все едно да се борите срещу "вятърна мелница" . Специално практиката ако не си плащате или заведете дело е често да ви навестяват  хубаво облечени мъжаги с дебели вратове. Тогава моята племенничка беше 6 годишна и ние трите сестрички решихме да не рискуваме да я стресираме допълнително/детето тежко преживя смъртта на баба си тя издъхна в рецете ни и малката беше там/. Така се стигна и до ипотека на единственото ни жилище. Единствено към медийте не сме се обръщали но минаха 3г. а и в моето положение незнам дали бих издържала този ад отново.

ОХ да спра да ви занимавам с моят случай. Просто исках да кажа че понякога дори и да си борбен и да търсиш првата си нямаш шанс срещу подобни институции.

П.С Но ако от Райфайзенбанк за пореден път не ни уведомят за скок на лихвите и ни начислят такива, наистина лично аз този път ще потърся някоя медия.

Последна редакция: вт, 16 юни 2009, 12:11 от cicico

# 65
  • на пистата
  • Мнения: 5 840
а възможно ли е те да пращат писма а пощальоните им да не ви ги носят newsm78при нас райфайзен всеки път ни уведомяват,но момчето което носи писма ни е познат и ни ги дава.онзи ден се случи нещо...един от пощальоните на дск ни носи писмо,но в същото време ни дал и едно друго което е на друг адрс,аз тръгнах да го гоня да му кажа, а той-хвърли го ми вика ooooh! така,че те може да пращат,но да не стигат до вас.мисля,че им дават по някакви стотинки на всеки разнесен плик,после никой не им търси сметка дали са ги дали....що да се разкарват като могат да си вземат парите а писмата да хвърлят в някой кош.

# 66
  • София
  • Мнения: 588
И аз си мислех че в пощальоните може да е проблема. И може и така да е. Thinking
 Служителката ми обясни че банката работи с куриерска фирма, която трябва лично да предаде писмото на получателя. Момичето беше много любезно и със съжаление ми обясни че има на склад куп такива писма, защото куриерите не намирали гражданите. Аз и казах че това е нормално хората ходят на работа, а и както е в нашият вход например входната врата се заключва но няма звънци и шанса да намерят някого е нулев. Попитах я защо не ги пъхнат в пощинските кутии а тя милата вдига рамене и се подсмихва. Може би куриерите не си правят труда изобщо да ходят на адресите, защото който и да е мой познат обвързан с Райфайзен не е получавал писмо специално за лихвите и погасителен план за останалия период. Или пък както казваш просто ги пъхат някъде, както често се получава с мтел или др. подобни месечни известия.
Ще разуча проблема защото не ми се плащат пари залудо.
И въпреки всичко според мен банката трябва да контролира тези неща особено щом работи отделно с куриерска фирма. Може би трябва срещу подписи да се заплаща на тези хорица които не се замислят какви последици може да има едно недоставено писмо.

Последна редакция: вт, 16 юни 2009, 13:41 от cicico

# 67
  • Мнения: 9
Изчетох написаното до тук и единственото, което мога да кажа е: ако бяха само Райфайзенбанк така - с мед да ги намажеш. Проблемът е, че май не останаха банки, които да са лоялни към клиентите си със заеми. Държат се все едно, че не ти дават пари, а ти ги подаряват. Не мога да разбера /фирмено общуваме с не малко банки/, не си ли дават сметка, че все някога тази криза ще свърши и те отново ще започнат да рекламират кредити и да се надпреварват как да те "хванат" за клиент. Тогава какво ще правят, като са се олели пред толкова много хора? Сигурно разчитат на това, че паметта ни е къса.

# 68
  • София
  • Мнения: 23 096
Тази банка е напълно низгверната от нашето семейство! Политиката й и "професионализмът" на служителите са под всякаква критика.
И това е поредната тема за въпросната мизерна банка  Peace

# 69
  • Мнения: 711
Днес ходихме да си погасим предсрочно заема и реших да им поискам документ, удостоверяващ, че нямам повече никакви задължения към тях. Естествено ще ми го издадат, но срещу сумата от 10лв  Shocked Вярно, че не е голяма, но все си мисля, че това са грешни пари. Гледат от абсолютно всичко да печелят. Даже бяха учудени, че сме съгласни да си го платим за да го имаме. Еми как да не съм съгласна - утре да се сетят, че са ми останали 2лв по кредита и да му натрупат яко лихви. Ей,много ме вбесиха. А и не само за това. Оказа се, че още при попълването на документите за кредита нещата не са ни обяснени както трябва и служителката си е попълвала каквото и падне. Друг е въпроса, че вината си е наша, че не сме гледали като хората. Както и да е - утре ще си имам документ, че нямам никакви задължения към тях и се надявам никога повече, да не ми се налага да тегля кредит.

# 70
  • Мнения: 1 427
Да, много странна банка са Thinking Вчера ходихме с майка ми при тях с едно много просто искане - по една еврова сметка/на майка ми/ с издадена Виза, да намерят вариант да може да я ползваме и двете. Е, не може! Питах за всеки вариант, който се сетих.
- като втори титуляр - не може
- да се издаде още една карта-не може
- да се направи он-лайн банкиране, с цел прехвърляне на пари в моя сметка- не може
- с пълномощно - не може
След като им споменах, че всеки от тия варианти е възможен в почти всяка друга банка, почнаха да плюят по тия банки - били несигурни, мошенически и т.н. Което прави много кофти впечатление Naughty

# 71
  • Мнения: 3 621
- като втори титуляр - не може
- да се издаде още една карта-не може
- да се направи он-лайн банкиране, с цел прехвърляне на пари в моя сметка- не може
- с пълномощно - не може
За първите два варианта не мога да кажа, но за вторите два може защото ние така работим с Райфайзенбанк, ползваме и он-лайн банкиране и аз имам нотариално заверено пълномощно  newsm78 . Да не би да сте попаднали на мързелива служителка.
Въпреки че като се замисля ние ги ползваме тези варианти като корпоративен клиент, ще е много тъпо ако го нямат като услуга и за физически лица, а в тази криза би трябвало да се борят за всеки клиент

Общи условия

Активация на акаунт