® E-bay - тема 16

  • 36 806
  • 1 052
  •   1
Отговори
# 1 035
  • Мнения: 1 650
ами един развелечен такъв
с голяма емблема на камион
 Joy

# 1 036
  • Мнения: 414

Изчакай 10 дена и през пейпал пусни диспут. Ако до 10 дена продавача не отговори на диспута- пускай клейм. След около месец, ще ти върнат парите.
Така правя аз.

Я да питам нещо друго аз. В Ибей има бутона "Item not received" Кога се ползва? Това нещо различно от диспута ли е?

Изобщо не чакай. Ако продавачът ти е изчезнал имаш право да повдигнеш диспут и да го ескалираш веднага.
момичета,понеже хич не съм наясно,ето какво направих днес,още сутринта пуснах диспут през ПП ,от датата на плащането са минали 6 дни,но как и къде да вляза тогава за да го ескалирам -ето това не ми е ясно Tired

# 1 037
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Вивиан,според мен щом продавачът не е вече регистриран,ти направо си ескалирала диспута.Ако искаш пусни една снимка да видим какво пише в Пейпал. Rolling Eyes

# 1 038
  • Мнения: 414
Вивиан,според мен щом продавачът не е вече регистриран,ти направо си ескалирала диспута.Ако искаш пусни една снимка да видим какво пише в Пейпал. Rolling Eyes
ок ще се постарая Peace

ето това имам в ПП,а ето това в имейла

Последна редакция: пн, 17 ное 2008, 20:37 от wiwian

# 1 039
  • Мнения: 1 650
абе не знам за пейпал
ама имаш бахти шарения windows, помислих че ми става нещо на очите

Последна редакция: пн, 17 ное 2008, 20:41 от Durango

# 1 040
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Хм,ами не е ескалиран според мен,нека и други кажат.Но пък аз като пусках ми изписа,че когато продавачът не е регистриран,направо се ескалира диспута.
Сега ще видя на моя какво пише. newsm78

# 1 041
  • Мнения: 414
абе не знам за пейпал
ама имаш бахти шарения windows, помислих че ми става нешто на очите
Disney Дуранго Disney Laughing

# 1 042
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Resolution Center - Claim Details-на мен това ми пише.Значи не ти е ескалиран диспута.От този линк горе ще го ескалираш-който е под думите Resolution Center-Dispute details

# 1 043
  • Мнения: 414
Resolution Center - Claim Details-на мен това ми пише.Значи не ти е ескалиран диспута.От този линк горе ще го ескалираш-който е под думите Resolution Center-Dispute details

значи където пише това- Resolution Center-Dispute details-от там ескалирам? newsm78

# 1 044
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
кликни на Read the sellers latest message.Предполагам,че продавачът нещо ти е отговорил.И там ще има линк за ескалиране в клейм.

# 1 045
  • Мнения: 6 443
Помагайте ми,може ли някой да ми направи услуга и да ми плати през Пей Пал след като преведа парите.Моля ви! Praynig

# 1 046
  • sofia
  • Мнения: 4 296
пиши лични

# 1 047
  • Мнения: 414
кликни на Read the sellers latest message.Предполагам,че продавачът нещо ти е отговорил.И там ще има линк за ескалиране в клейм.
когато кликна тук Read the sellers latest message ми показва моето съобщение до ПП,тоест оплакването ми
ето и какво намерих под диспута
Close or Escalate
   My concerns have been resolved, I want to close this dispute
Learn more

   I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPa

# 1 048
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Значи той трябва да отговори в полето.Пробвай да ескалираш или виж дали там има дата след която имаш право  да ескалираш.

# 1 049
  • Мнения: 4 176
кликни на Read the sellers latest message.Предполагам,че продавачът нещо ти е отговорил.И там ще има линк за ескалиране в клейм.
Къде да го търся това? За пръв път чувам. Офффф

Общи условия

Активация на акаунт