Искам съвет от адвокатите във форума!

  • 5 321
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • ул. "Мечтание"
  • Мнения: 6 147
Сметките се проверяват лично всеки месец.
Но въпреки това е редно да има официален договор. Че не се знае знае ли се...

# 16
  • Мнения: 273
Купете си Закон за управление на етажната собственост или си го вземете от lex.bg в интернет. И си го четете периодично, вътре има много правила, разпоредби, членове и алинеи.

# 17
  • Мнения: 2 927
Иванка Тръмп, договора за наем се вписва в Агенцията по вписванията, ако е за срок по-голям от една година. По -често това го правят наемателите, за тяхна защита - ако наемодателя продаде имота в срока на договора, до една година купувача ще е длъжен да се съобрази със сключения договор. Като се впише договора, при една измама - продажба от несобственик, купувачът ще се поинтересува дали върху имота има вписани вещни тежести, искови молби и пр., и това може да  му послужи като сигнал за нередност.  Ако нямаш намерение да прекратяваш договора предсрочно и да продаваш имота - впиши договора.  Simple Smile

# 18
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 237
Хърмаяни, още един път - благодаря. newsm51
Благодаря и на всички други, които отговориха
на моите въпроси  newsm51
Спестихте ми тревоги и лутане.

# 19
  • София
  • Мнения: 472
Иванка Тръмп и други, които дават имоти под наем - бих ви посъветвала да плащате вие консумативите по имота, а на наемателите да давате ксерокопие от квитанциите и те да ви ги платят. Все пак оригиналите са си на ваше име и трябва да са си при вас.

# 20
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 237
Моите наемателки май ги прилагат към документите за разходи при счетоводната си къща. Но това е идея. И аз съм си мислила за този
вариант. Копия за мен дали не биха ми свършили същата работа?
Досега са коректни при плащането на сметките, аз проверявам всеки
месец това.

Общи условия

Активация на акаунт