но тук нивото е паднало, не защото материала не е сложен достатъчно според мен, а защото именно е твърде сложен и поднесен неправилно и децата не го усвояват достатъчно. Отделно са хаймани и не учат. Макар че може би и затова и не учат.
Това което казвам в момента го импровизирам, моите още не ходят на у-ще и нямам преки лични наблюдения , а само от други деца и мое теоритично /но логично/ мнение.
Но племенницата ми например, която отиде да учи в Германия казва, че тук всичко още от 2ри клас е учила наизуст без да го разбира хич, което прави учебния процес нелюбим, а там някак си физиката напр се оказва любим предмет, както други неподозирани до този момент предмети. Казва, че там всичко се предава по др начин и че ако има едно дете, което да не е разбрало нещо /а там не ги е страх да си казват като не разберат нещо/, целият клас стои на този въпрос докато се разбере. Отделно домашни имат само за събота и неделя евентуално, през седм след часовете никой не учи, и казва че някак го научаваш в самите часове. Изпитването не става безразборно кога да е, стресирайки децата, а само с тестова като датата за теста се обявява 1-2 седм предварително.