по принцип имам списъка с изискванията, но нямам навика да казвам на лекарите как да си попълват документите, нито да гледам какво са попълнили и да ги карам да коригират. Така че се оказа, че повечето документи, които съм подала досега, са грешни. А когато казах на един лекар, че искам на рецептата да напише дата, той ми каза, че това по принцип не се прави - дори на самата рецепта няма предвидено място за дата. А от подробното ви описание, започвам да се чудя дали не работите в ДаллБогг, честно...
Но искам да обърна внимание на нещо друго. ДаллБогг очевидно са много стриктни по отношение на изискванията към клиентите си. Но това съвсем не означава, че са стриктни при изпълнение на собствените им условия по договора. Пример: по договор трябва да възстановят средствата до 10 дни след предявяване. До момента няма случай, при който да не съм чакала поне 2 седмици.
И така, до момента от предявени 375 лв. са ми възстановили 95 лв. Няма да казвам колко е платил работодателят ми за това удоволствие, но е доста повече. На мен лично това ми прилича на калпав застраховател, който моментално бих сменила, ако ставаше въпрос за колата ми, например, и имах избор.
Пак ще подчертая, че до момента съм работила с 4-5 техни конкуренти и с никой не ми е било толкова трудно да получа това, което ми се полага.
Бих казала, работодатели, ако не искате да направите на служителите си мечешка услуга и да им скъсате нервите, в никакъв случай НЕ избирайте ДаллБогг. Невероятни некадърници, много непрофесионално отношение и кофти обслужване. Това са те за мен!