Проблем с мобилен оператор

  • 5 396
  • 63
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 590
Ами ако искам да мина на друг мобилен оператор, но да си запазя номера, понеже го имат много хора и ми е важен, а не мога да си играя да осведомя всички, че съм с нов номер, трябва да пусна молба за освобождаване на номера. Поне така ми казаха. И после чакам няколко дена за отговор и с отговора вече мога да отида при конкурентния мобилен оператор да ми заведат номера в системата. Нещо такова общо взето.

# 16
  • Мнения: 4 514
Ще следя темата. Мобилните оператори взеха да се оливат с гаврите към клиентите си. Не е само Мтел така. Фирменият абонамент към един друг оператор го махнахме, защото промениха плана, без да са ни уведомили.
Вили_2703, успех! Смени оператора, наистина, макар че те всички са един дол дренки.  Rolling Eyes

# 17
  • Мнения: 93
Може да звъннеш и в Комисията за защита на потребителите.

# 18
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Ами ако искам да мина на друг мобилен оператор, но да си запазя номера, понеже го имат много хора и ми е важен, а не мога да си играя да осведомя всички, че съм с нов номер, трябва да пусна молба за освобождаване на номера. Поне така ми казаха. И после чакам няколко дена за отговор и с отговора вече мога да отида при конкурентния мобилен оператор да ми заведат номера в системата. Нещо такова общо взето.


мерси. Simple Smile
май и на мен ще ми се наложи подобно нещо.

# 19
  • Мнения: 4 514
Вили_2703, сега ми хрумна нещо, провокирано от текст, който ми пратиха по скайпа. Случайно да са ти се обаждали "техници" от оператора с молба да въведеш код на клавиатурата си? Защото преди време доста се изговори за тази измама, сега пак ми пратиха предупреждение, но аз лично никога не съм получавала подобни обаждания.

# 20
  • Мнения: 2 590
Вили_2703, сега ми хрумна нещо, провокирано от текст, който ми пратиха по скайпа. Случайно да са ти се обаждали "техници" от оператора с молба да въведеш код на клавиатурата си? Защото преди време доста се изговори за тази измама, сега пак ми пратиха предупреждение, но аз лично никога не съм получавала подобни обаждания.
Не не са ми се обаждали "техници" от оператора. Иначе аз малко ще изчакам, че още не ми е пристигнала фактурата с подробната разпечатка и когато това стане, ще си напиша жалбата.

# 21
  • Русе
  • Мнения: 2 354
За пренос на номер от мрежата на даден мобилен оператор, трябва договорът ти да е изтекъл. Другият вариант е да заплатиш накуп всички оставащи месечни дакси до края на срока на договора. Ако тези усовия са налице, си плащаш са серификат  (т.е. си купуваш номера), който се чака 2-3 дни.

# 22
  • Мнения: 4 070
Обади се в господари на ефира, понеже те , ако решат ще проучат случая и ако има и др. такива оплаквания ще се вдигне голям шум и няма начин да не те компенсират.
Успех!! И не се отказвай.

# 23
  • Мнения: 2 590
За пренос на номер от мрежата на даден мобилен оператор, трябва договорът ти да е изтекъл. Другият вариант е да заплатиш накуп всички оставащи месечни дакси до края на срока на договора. Ако тези усовия са налице, си плащаш са серификат  (т.е. си купуваш номера), който се чака 2-3 дни.
Договора изтича в края на този месец, мисля няма да има проблем.

# 24
  • Русе
  • Мнения: 2 354
В такъв случай, хубаво е поне седмица преди това да идеш в най-близкия офис и да заявиш желанието си за пренос на номера

# 25
  • Мнения: 140
Това ми е проблем и на мен от близо месец,скъсах си нервите с тях,но ползата май е никаква.Накратко-решаваме личния ми номер да го прехвърля като фирмен,запазвам само номера,всичко друго е на нов план и тарифи,плащам си последната сметка и след два дни отивам да променя нещата,девойката проверява,че всичко е наред и подписвам договора.Минаха около два месеца и получавам съобщение - имате неплатена фактура на стойност 115 лв.,направо полудях и с космическа скорост стигнах до магазина ,ако имате излишни нерви за каляване идете да се разправяте с тъй наречените сътрудници.Докараха ми от сто извора вода и ми казаха ,че е съвсем нормално да си изговоря тази сума,нищо ,че съм им абонат от 10 години и тая сума ми е доста измислена.На  19 януари поисках детайлна разпечатка,и познайте -още не е готова,обясниха ми,че не правят разпечатки често и затова е бавна процедурата.Като я получа мисля да отида в Комисията за защита на потребителите,едва ли ще променя нещо ,но не искам да ме правят на идиот.

# 26
  • Мнения: 5 173
Бях абонат на ментел цели 3 години 15 лв + ддс - 18. Това беше преди 8 години. Накрая на договора така яко ни "набарболякоха", че от тогава за тях НЕ искам да чуя. Също и за договор. ОТ тогава съм на Глобул, на предплатена и съм доволна.

http://bgpetition.com/za_niski_ceni_na_razgovorite/index.html
 може да подпишете Hug

# 27
  • Мнения: 2 590
Бях абонат на ментел цели 3 години 15 лв + ддс - 18. Това беше преди 8 години. Накрая на договора така яко ни "набарболякоха", че от тогава за тях НЕ искам да чуя. Също и за договор. ОТ тогава съм на Глобул, на предплатена и съм доволна.

http://bgpetition.com/za_niski_ceni_na_razgovorite/index.html
 може да подпишете Hug
Подписах! Sunglasses

# 28
  • Мнения: 4 070
Аз ползвам и Глобул и Мтел- повярвайте ми в някой отношения мтел са по-добре. В никакъв случай не искам да ги защитавам, но най- пресния пример е по нова година на апарата с който ползвам глобул ми се губеше обхвата постоянно и беше много тъпо- по празниците ми звънят някакви хора, а на мен уж ми е спрян телефона. Звънях им доста пъти и те- нищо не можели да направят, даже се опитваха да обвинят марката на телефона ми (а и двата ми апарата са една и съща марка)....с хиледи обеснения се съгласиха да пуснат някаква молба до някакви техници като ми дадоха срок 1 месец- предствавете си- един месец без телефон??????? Добре,че на 5 (след всички почивни дни) всичко се оправи. Знам,че това са бели кахъри на фона на вашите сметки...........но всеки оператор и всяка фирма си има нещо гнило. За съжаление по много от селата- дори и нашата вила където е на 25 км от София М-тел има много по-добър обхват . Иначе  аз не харесвам М-тел,ама за тяхно щастие до сега не са ме ядосвали- иначе ги сменам на момента.

# 29
  • Мнения: 2 590
Аз ползвам и Глобул и Мтел- повярвайте ми в някой отношения мтел са по-добре. В никакъв случай не искам да ги защитавам, но най- пресния пример е по нова година на апарата с който ползвам глобул ми се губеше обхвата постоянно и беше много тъпо- по празниците ми звънят някакви хора, а на мен уж ми е спрян телефона. Звънях им доста пъти и те- нищо не можели да направят, даже се опитваха да обвинят марката на телефона ми (а и двата ми апарата са една и съща марка)....с хиледи обеснения се съгласиха да пуснат някаква молба до някакви техници като ми дадоха срок 1 месец- предствавете си- един месец без телефон??????? Добре,че на 5 (след всички почивни дни) всичко се оправи. Знам,че това са бели кахъри на фона на вашите сметки...........но всеки оператор и всяка фирма си има нещо гнило. За съжаление по много от селата- дори и нашата вила където е на 25 км от София М-тел има много по-добър обхват . Иначе  аз не харесвам М-тел,ама за тяхно щастие до сега не са ме ядосвали- иначе ги сменам на момента.
gundie и аз съм с два апарата и две карти: една на М-тел и една на Глобул, вярно че на първите обхвата на някои места е по- добър, но това е нормално като се има предвид откога са на пазара на мобилните комуникации в България и от кога са започнали да създават мрежите си, но пък съм имала случаи някъде, където те нямат обхват, а Глобул имат. Обаче това за мен е оливане, при цялостна сметка от 99лв, само 94лв да са от такова нещо, още повече, че 18-ти януари за когато твърдят, че е направена тази сметка се пада неделя и не се сещам каква игра има в неделя по това време за което те твърдят. #Cussing out
Разбирам криза е да си сложат 5-6 лв. отгоре на някои клиенти, за които предполагат, че няма да се усетят. Ама това 94лв на 5 си е направо кощунство. #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт