Скорошни впечатление от "Приказка без край"?

  • 12 736
  • 92
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 5 370
Значи, аз още на предварителните разговори бях уведомена, че НЕ СЕ СЕРВИРА. Тоест, напитките си ги поема домакинът като обслужване. Просто на моменти ставах, питах кой какво иска, вземах от хладилника, сервирах и толкоз. Тяхно решение е.
Била съм и в друг клуб в съшия квартал, където наистина количеството храна за възрастни беше минимално, та чак....срам ме хвана.И тази година се презастраховах.

# 46
  • Мнения: 429
Струва ми се, че в тази тема се намесиха търговски интереси. Няма никакъв смисъл да се нападаме/защитаваме за реда и офертата на едно частно предприятие, което не е наше, нали? Ако ще се питаме дали ни харесва или не и дали го препоръчваме - ОК? Но май поизчерпахме тази страна от темата отдавна.

# 47
  • Мнения: 5 370
Струва ми се, че в тази тема се намесиха търговски интереси. Няма никакъв смисъл да се нападаме/защитаваме за реда и офертата на едно частно предприятие, което не е наше, нали? Ако ще се питаме дали ни харесва или не и дали го препоръчваме - ОК? Но май поизчерпахме тази страна от темата отдавна.
Мишонче, точно това и аз казах-за търговските интереси.

# 48
  • София
  • Мнения: 1 110
M4, ние сме канени на рожден ден там следващата седмица и ако не ти е късно след това ще мога да ти напиша впечатления. Доколкото разбрах е за по-големи деца, в залата няма "джунгла", пързалка и т.н. Разчита се на допълнителната анимация (тематично парти, клоуни и подобни).

И аз се интересувам от новата им зала за по-големи. Ако може и някакви снимки от там да публикуваш, за да придобия визуална представа,  ще ти бъда много благодарна   bouquet

# 49
  • София
  • Мнения: 11 712
И аз чакам отзиви и снимки от новата им зала за големи.По-близо ни е от Гео Милев,а и детето и аз не си падаме по така актуалните напоследък боулинг клубове.

# 50
  • Мнения: 6
Скъпи майки, всички впечатления, които изразих по напред са за залата за големи. Моля, прочетете внимателно за каква пиша. Цените са пакетни, като моя пакет беше за 10 - 12 деца и 10 родитела  с 4 изстинали плата кетъринг. Тортата беше отделно 56 лв. + напитките на родителите и накрая тотала беше 600 лев. от 18,30 ч. до 20,30 ч. Предлагаха и по голям пакет, който беше 450 лв  с 5 плата. Не знам за какви пакети за вкъщи говорите, то за гостите не стигна.  В еуфорията дори и забравих да попитам останало ли е от тортата. Преди малко разбрах от една от поканените майки, нещо което ми е убегнало. Както ви казах , че ни пришпориха с тръгването се оказа, че и чинийките със сандвичите на ядящите деца също били из взети скоростно  , както беше прибрана и масата на гостите.  А, относно сервирането СЕ СЕРВИРА от една девойка, която постоянно виках за да обърне внимание на гостите и която отказа една кола след 20, 30 ч.
Това е, вече съм убедена, че ако попитам още някой ще изскочат още лоши впечатления

# 51
  • София
  • Мнения: 1 110
Скъпи майки, всички впечатления, които изразих по напред са за залата за големи. Моля, прочетете внимателно за каква пиша.

miraval, ти говориш явно за клуба за големи деца на ул. Голаш, там се намират два клуба Приказка без край - единия за деца до 5 г. , а втория за деца над 5 г.
А има трети клуб, който е за по-големи деца > 7-8 год., без пързалки и катерушки и който се намира някъде в кв.Манастирски ливади. Не съм ходила там и ми е интересно какъв е интериора и затова очаквам снимки.
Аз също не харесвам боулинг клубовете като алтернатива за РД.

# 52
  • Мнения: 6 206
А защо не приемете, че партито свършва в 20:30 часа?
И защо си мислите, че трябва да ви се даде кола след като партито е свършило.
Поразпитайте гостите още малко, самонавийте се и ще изкочат още смъртни грехове.

# 53
  • София
  • Мнения: 6 363
Ако бяхте отишли с положителна нагласа, нямаше да обърнете внимание нито на това, че не са ви посрещнали, нито за тортата, че не са показали, нищо...

прощавай, но кой нормален човек, според теб, отива с отрицателна нагласа да празнува рождения ден на детето си? разбирам, че колегията трябва да се защитава, по принцип се изказваш много адекватно и на място, но в случая не звучиш така...

а жената описва твърде много последователни кофти случки, за да я обвиним във вторачване. най ми хареса предложението за сандвича срещу 15 лв. била съм веднъж в този прехвален клуб на рожден ден и не останах очарована също.
чакам някой да предположи, че и аз съм от конкуренцията...  Laughing




# 54
  • Мнения: 6 206
Цитат на: jam link=topic=372607.msg105[color=red
!!!ИМПУЛСЕН_ТЕЛЕФОН!!![/color]2#msg105!!!ИМПУЛСЕН_ТЕЛЕФОН!!!2 date=1236981342]
Ако бяхте отишли с положителна нагласа, нямаше да обърнете внимание нито на това, че не са ви посрещнали, нито за тортата, че не са показали, нищо...

прощавай, но кой нормален човек, според теб, отива с отрицателна нагласа да празнува рождения ден на детето си? разбирам, че колегията трябва да се защитава, по принцип се изказваш много адекватно и на място, но в случая не звучиш така...

Simple Smile
прощавай, позволи ми да съм видяла от всичко по много и достатъчно
има хора, които са решили, че дават прекалено много пари и не си заслужава и само търсят детайлчета да се самонавият.
Щом чак книжката на Пипи е разлиствала да види къде говори на бе, положението е сериозно, моите уважения. Разбира се, че никой аниматор не трябва да говори на бе и за това не е нужно да проверяваш книжката като се прибереш.
имам приятелка, която се жени скоро и се ядосва от сега на ресторанта. Казах й "не позволявай нищо да развали празника ти, защото тръгнеш ли издребняваш, си го разваляш сама". Колкото повече хора го осъзнаят, толкова по-добре
никаква колегия не защитавам, има колегия и колегия, те си имат глава на раменете да се оправят. Просто разпознах типа клиент.

Когато нещо е прехвалено, винаги е бумеранг - защото отиваш с големи очаквания.
 

# 55
  • Мнения: 6 206
Сигурна съм,че потърпевшите ще се защитят.
Аз пък мисля, че това няма да се случи.
Аз си пиша тук, защото съм една от вас и се чувствам, че мога да си кажа всичко. Затова.
Във форума където пише още преди отварянето на клуба момичето на което е Приказка без край, както аз пиша тук преди отварянето на моя, съм чела няколка уникални бисера и бих казала откровени лъжи за моя и то за празнества на които съм била открай до край. Никога няма да падна на нивото да се обяснявам за неща, които са пълна измислица. И то на място където не ме познават.
Просто съветвам да не се приемат напълно нито абсолютно положителните, нито абсолютно отрицателните мнения за някъде.
Парти което за някой е супер, за други е под всякаква критика.

# 56
  • София
  • Мнения: 6 363
Просто разпознах типа клиент.

Каспър, това извън конкретната тема, но големите имена в бизнеса с услуги затова са големи - защото съумяват да удовлетворят всеки тип клиент. разпознаването на типа е първата стъпка, но оправдаването на неуспешното обслужване с "типа клиент" не е професионално и до траен успех не може да доведе.

# 57
  • Мнения: 6
Скъпа Каспър, мойте уважения за това, с което се занимаваш. Но, в случая не си познала "типа клиент". Нормално е да защитаваш колегите си, но е и нормално да приемеш моето впечатление, макар и негативно защото има и такова. Относно поисканата кола след 20, 30 ч. ме изненада доста!!! Нима ти, която развиваш такива услуги не правиш това за твоите клиенти. И си толкова ограничена и НЕ гъвкава и не би дала кола, поискана след този час. За какъв бизнес и подход говорим тогава. Аз също работя с клиенти и единствената ми цел е клиента да бъде удовлетворен особено сега  в момент на криза и голяма конкуренция.
Убедена съм, че в твоя клуб цените са по умерени и отговарят на предлагането, защото в Приказака без край,  в залата за големи, на Голаш (  пиша го ясно защото явно има и друг клуб със същото име)  НЕ Е ТАКА.
Мисля, че темата се изчерпа. Естествено винаги има две мения по въпроса. Жалкото е, разочрованието, което остана за мен и семейството ми. Но, скъпи собственици бизнес не се прави така.

Благодаря  за подкрепата на jam, тя ясно е разбрала за какво пиша. а, на теб Каспър ти пожелавам успех  и нито един недоволен клиент.

# 58
  • София
  • Мнения: 8 283
Виж не искам да защитавам никого, но когато съм ходила/правила РД  в клуб знам какъв е времевия интервал. Щом празник а е до 20:30 без опция удължаване знам че до толкова трябва да свърши. Никога не съм чакала до последно и д стане примерно 20:30 ч, че да почна да се пакетирам за тръгване или тепърва да си дохапвам допийвам.

Никога не са ме пришпорвали: "Не се притеснявайте, изпратете си гостите после ще оправим сметките". Задържали сме момичетата с 10-20 мин (за оправяне на сметката да си съберем подаръците, децата) като съответно ме им оставяли нещо тъй като съм ангажирала времето им а за това се плаща.


На последния РД се случи малък инцидент с едно дете. Попрекали с въртенето на един въртящ стол и после повърна върху майка си. Съответно на въпросите на майка му "Как/Защо?Какво е станало?" детето казало, че каката много го била въртяла. Естествено не обясни, че това се е случило, защото то е искало (а съм сигурна, че детето не го направи, за да натопи каката). И това го знам не от обяснения от каките, а защото аз ги видях как си играеха, а майката не.
Нямаше как да се впусна в обяснения и разяснения важното бе в този момент да изчистим майката и детето - в този случай майката сигурно е била недоволна, така че ето ти тук пример за 2 гледни точки.

# 59
  • Мнения: 346
Учудвам се от написаното... Бяхме на РД там преди два месеца, нямаме причина да не сме доволни. Да, беше на цени по-високи от повечето клубове, но не е имало нещо, което да не е в рамките на нормалното като обслужване...

Общи условия

Активация на акаунт