Отвратена от Метро

  • 2 280
  • 17
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 634
Като бивш служител на една от фирмите, които внася черна техника в Метро и се радва на страхотни продажби...

Не са Метро виновни, а нашето ръководство се отнасяше некоректно. Когато клиент върнеше стока, от Метро ни се обаждаха и го препращаха към нас. Следваха дълги размотавания и ефект имаше само когато клиента се обърнеше към КЗП.

# 16
  • плевен
  • Мнения: 644
И мен ме посъветваха да се обърна към КЗП ама не ми се искаше,не че ми се искаше да стои машината 10 дни на сервиз....абе не ми се сеща,вече си е у нас и се радвам на ароматно кафе.А специално нямам нищо против Метро но техника не искам да си купя никога повече оттам.Е да не говорим че съм намирала храни с изтекъл срок на годност и добре че гледам за да не си ги купя че пак ще има нерви

# 17
  • Мнения: 9 483
Аз до колкото знам Закона за защита на потребителите не важи за Метро.Дори в сайта им го пише,че от Метро трябва да се купуват само хранителни продукти и никаква техника.Защото ако се развали,не подлежат на този закон и не може да си търсиш правата чрез тях.
Иначе законите са много тъпи.Никой няма да ти замени стоката с нова.Предлагат ти поправка и това е.Нищо,че в случая кафе машината не е направила и едно кафе.
Дано имате късмет да ви я оправят.

Нещо не мога да се съглася с това.
Няма никаква логика...закона си е закон и той важи за абсолютно всички вериги на територията на БГ, без значение какви са!
Би ли показала къде точно го пише?


Общи условия

Активация на акаунт