А как стана самото връщане - в магазин или с куриер и за чия сметка? Понеже аз съм връщала стока на е-магазин, но беше по тяхна вина и съответно за тяхна сметка. Ще бъде интересно дали това се спазва и от Бг-магазините.
Пробвай в този - www.shoes.groupbg.com (май имат и магазин ама ми е малко далече) поръчах два чифта чехли единия за приятелката, а другия за мен да не съм КАПО!
оказа се , че тези които си бях поръчал за мен са ми малки (петата ми стърчи малко). Върнах ги за ТЯХНА СМЕТКА!- като се разбрахме да ги заменим с по-голям номер харесаха ми като модел ама са ми малки. ( накараха ме да си измеря дължината на ходилото за по сигурно ).
Чехлите на мацката си и паснаха супер без проблеми!
Комуникация е по е-майл предимно , а когато направих поръчката искат телефон и ти се обаждат за потвърждение.