Спонсорство за детска градина

  • 6 284
  • 46
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 7 391
                    Пак се включвам в темата за да отбележа,че можем да си разговаряме за спонстворството безконечно.Колкото хора толкова мнения" за" и "против".Не съм съгласна за това"че ще им мием краката в Европа "-мнение на Пепи 05.За сведение имам поглед върху системата във Франция,Испания,Италия и др.Имат какво да научат и от нас и то не малко.Що се касае за базата и учебните материали ние ще ги гоним доста дълго време.Там родителската помощ е недостижима мечта за нас.Настоятелствата на учебните заведения се грижат и за материалите на децата и за базата .Що се  отнася за квалифициран персонал в детските заведения от 2 до 6 години те нямат учители с нашата подготовка-говоря за висше образование и степен "магистър".Да не коментирам,че младите учители вече знаят и свободно си служат и с един западен език,компютри и т.н.Не подценявайте всичко.Много ясно се виждат грешките когато си склонен да отхвърлиш без да помислиш.Чудно ми е как майките ще реагират ако им се каже,че трябва да си вземат децата от ДГ в 16.00 часа и при закъснение се заплаща допълнително ,и въпреки това закъснения се допускат само няколко пъти в годината.Е,не всичко можеш да пренесеш механично.Същото е и за ползването на учебни материали.Аз не считам,че е загуба на време от страна на учителя ако анализира и ползва само това което му е необходимо за развитие на децата,знаейки нивото на групата си.Не може да ползваш като папагал без да изкажеш мнение.Няма нищо съвършенно.Представете си ,че не се закупят никакви учебни тетрадки.Смятате ли ,че един добър учител ще стой като паметник срещу децата и нищо няма да прави.Той има задължения, с които трябва да се справи ако трябва и с подръчни материали.По- добрия вариант е да се използва това което има на пазара,но ако няма възможност българския учител е доказал,че може да се справя и в екстремна ситуация.Доказват го златните медали от международните олимпиади.

# 46
  • Мнения: 3 371
Това,че българският учител може да се справи и да работи при екстремни условия е не само доказана истина,но и ежедневие,за съжаление!Преди появата на т.н.помагала,учителите сами подготвяха всички необходими за работата с децата нагледни и дидактични материали!Що се отнася до творческия подход при прилагането на различните помагала-имам следните наблюдения:липсата на това изобилие от уч.пособия стимулираше в много по-голяма степен творческият потенциал и умения на учителите.Сега ,като че ли ,са пд-склонни автоматично да прилагат избраните пособия.И още нещо-далеч съм от мисълта,че всички предлагани помагала не са добри.Напротив -има и такива ,които са направени много професионално,изхождайки от презумпцията,че ще се ползват от деца!

Общи условия

Активация на акаунт