Самостоятелна ясла № 28 на ул.Хр.Белчев ВЪПРОС за класирането???

  • 7 079
  • 106
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 4 218
Също нямам регистрация във фейсбук. И  не чувствам нужда, засега! Peace
Много съм доволна от госпожите в групата, гледат ми детето  просто ЧУДЕСНО!  
Оттук нататък позволява ли ми се да имам собствено мнение за г-жа Куликова, съставено на база личен опит или не?! Или понеже съм доволна от г-жите, трябва да сипя суперлативи и за нея?! Като професионалист може да е много неща, не оспорвам нищо, като човек - не бих искала да общувам с нея. Stop По всякакъв начин се опитах да проведа нормален човешки диалог, срещах все реакция на нож. Е, като не може - не може. И аз си имам стил на общуване, ама защо тя не се вълнува от моя, та да се вълнувам аз от нейния?!
В тази детска ясла няма родителска среща. Във всички други чувам, че има. Защо? Не че ми е зор, просто питам.
И много лошо впечатление ми прави дългата поредица от удивителни на накачените бележки с императивен тон- не прави, не носи и пр. Израз е точно на отношението, за което говоря. Поправям правописните грешки винаги и с удоволствие bowuu

# 76
  • София
  • Мнения: 816
Здравейте Цвета,ние не сме анонимни ,това първо.Застанали сме зад входните си номера по молби и те уверявам,че г-жа Куликова знае кои сме.Тя чете темата и отдавна и е ясно,,кои я пишат по форумите,,/ако си прочела първите постове си видяла и вх.номера/Така тя си сверява часовника и е отворена за идеи,,предложения и т.н.т.
Непрозрачноста беше двигателя на темата.Ние не можем да знаем как се гледат децата,защото не сме и вътре.Добре,че има мами като теб за да разсеят тези съмнения,искренно се надявам да влезем и да работим за яслата и добруването на децата.Благодаря за споделеното Hug
Ра2 LaughingА за родителската вярно ли е newsm78

# 77
  • Мнения: 38
Всеки има право на лично мнение и моя личен опит е коренно различен - нямам проблем с общуването с директорката и не мисля, че тя трябва да е тема на разговор тук, не личните взаимноотношения са важни в случая. Все пак важно е каква е точно като професионалист, а за лични взаимноотношения всеки си избира с кого да ги има.
Аз не съм чувала за ясла да е имало родителска среща, а и ако аз имам проблем отивам направо при нея и го решавам, предпочитам така отколкото да чакам родителска...... като такава в градините, където първия ден се прави родителска и веднага дайте толкова пари за това, за това...еее, не, мерси.

А интересното е, че въпреки многобройните залепени бележки навсякъде, има родители, които не се съобразяват и внасят храна, което е крайно неприятно за останалите. На мен това не ми говори за отрицателно отношение от страна на директорката, а по-скоро, че има родители, които първо не се усещат сами, че техните деца не са единствените в яслата и виждайки ги с храна, има други, които могат да поискат, и второ, явно от правописните грешки, не успяват да прочетат или разберат бележките.

Мисля, че е добре да се гледа по-обективно на нещата, изключвайки се личните предпочитания. Екипа го прави директорката, като тя редовно влиза в групите и помага при хранене, спане..... тогава не е ли и тя част от персонала, който се грижи за нашите деца???
Спирам с полемичните спорове, че превърнах почивния си ден наистина в почивен, а ме чакат куп домакински шегички:)).
Поздарви, усмивки и   bouquet

# 78
  • Мнения: 38
Здравейте Цвета,ние не сме анонимни
Съжалявам отново за отправени неоснователни критики, Сън в лятна нощ,
Поста ти излезе докато пишех моя  Simple Smile.
Сигурна съм, че ако следи темата Куликова ще я има предвид, но не съм сигурна дали и тя като мен няма да се обърка кое е основното и да го подмине.
Пак Ви съветвам да звъните и се интересувате.
Досега ние сме нямали нужда от родителска среща - няма нещо, което трябва да обсъжваме като цяло - знае се с какво се хранят децата, точно как се храни всяко, поне на нас ни казват, как и кога спят, какво правят (започват с гимнастика и песни сутринта), има празненства за всеки празник, снимки, повечето за съжаление на тези, които не ползват фейсбук, са там. Предполагам, че няма родителски, защото се обръща внимание на всяко дете, а не се разглеждат всички заедно, но съм убедена, че ако има предложение за родителска, то тя няма да се отхвърли - гадая.

Да, сипя много суперлативи, но наистина съм доволна и много ми се иска и всички Вие след време да сте.
На разположение,
Цвета

# 79
  • Мнения: 753
Здравейте кака Сиси,
Каква полза има един родител да знае още от май, че детето му не е прието? Трудно ли е да се звъни веднъж седмично, за да се провери напредването?

Здравей Цвета,
Това твое изречение буди гооооолямо недоумение в мен #Crazy newsm78

Работя.Не съм безработна и не мога да разполагам с времето си както ми е удобно.Ако знаех през м.май, че детето ми няма да бъде прието през м.септември,
щях да съм ИЗКЛЮЧИТЕЛНО благодарна на Г-жа Куликова, защото щях да имам възможността да подам документите на детето към ИСОДГ и тя да бъде приета в някое ОДЗ.
Когато подавах документите тя не спомена, че от миналата година чакали още 20 деца? т.е. ние нямаме шанс.
Една мама попита кога ще ни дойде реда и тя каза към септември.
Когато разбрах, че шанс нямаме беше УЖАСНО късно.
Регистрирах се и ни приеха.......в Челопечене!!!! Това са 100 км на ден!!!

пресметнахме, че разходите са толкова, колкота да я дадем на частна ясла.

За това негодувам.Ако имаше класиране........сега нямаше да броя по 500лв за частна ясла!

# 80
  • Мнения: 38
Здравейте кака Сиси,
Каква полза има един родител да знае още от май, че детето му не е прието? Трудно ли е да се звъни веднъж седмично, за да се провери напредването?

Изречението ми е плод на личен опит, защото аз успоредно с яслата кандидатствах и в ИСОДГ за ОДЗ и не бяхме приети и го знаехме от май месец, което не ми свърши работа, а за яслата не се знаеше нищо, но ни приеха, аз нямах възможност за частна ясла и звънях редовно. Също работех/я и успявах да намеря време да звъня. Надявам се съм успяла да разбуля недоумението. Бе просто съвет, на човек попаднал в същото положение преди време.

# 81
  • София
  • Мнения: 8 940
Нямам нищо общо с въпросната ясла, но ми се набиват на очи две неща. Първо - как е възможно, да има прием без официално да се изнася класиране? Това е сигурно единствената ясла, в която има такъв произвол. Какво значи да звъниш всяка седмица и да се интересуваш. А ако не звъниш и ти дойде реда, как разбираш, че си приет? Или за "незаинтересованите" шансът да са е приети е нищожен. Второто е за родителската среща, аз за пръв път чувам за детско заведение без РС. Как ви запознават с правилника и реда? Поне това, ако не за по - важно въпроси.

# 82
  • София
  • Мнения: 816
Доколкото ми е известно, отбелязва се кой колко се е обажда и по това се вижда кой каква нужда има от градина #CrazyНе съм сигурна,че номерата ни важат защото аз питах една майка преди време от градинката и тя каза,че е подала молба май месец,със сигурност си спомням защото коментирах,че няма шанс .Казах и ,че и за нас нямам особенно голям шанс при това ние сме по напред.Не сме говорили до онзи ден който тя ми каза,че са приети newsm78.Попитах я как така преди мен,тя ми отговори ,че била от миналата година и и дали ново номерче.Това не си спомням да ми е казвала Wink
Анна-не разбираш.Просто звъниш всяка свободна минута.Аз не се и надявам,детето ми да се приеме,госпожата чете тук и вече знае коя съм,на кой съм майка и т.н.т
Преди известно време се обаждах да питам  и първото което ми каза беше-Е и сега като ме пишете в БГ.МАМА?Попитах какво означава това и тя каза,че няма нужда да я пишем по форумите,било лесно да я намерим и да говорим с нея.Това може и да е вярно,но аз нямам време да кисна пред заключени с катинар врати.
Г-жо Куликова, Вие сама създавате прецеденти за тези думи.Не желая  да Ви се мазня с позвънявания,искам прозрачно да си свършите работата.Идва номер- викате го,другия номер-пак така,по ред на входния номер.Така е честно.

# 83
  • Мнения: 57
Радвам се ,че има и маметата  Wink доволни от Г-жата.От моите познати няма такива.Че и кой ще е доволен да го правят на маймуна, да му говорят едни и същи неща в продължение на месеци , да звъни непрекъснато и да не знае всъщност какво чака.Да му говорят с назидателен тон "какво точно не разбрахте???"   smile3511 при положение, че тя нищо не казва, а те мотае и не дава никаква смислена информация.Няма друга такава ясла.Поне аз не знам такава.Кое му е нормалното да звъниш по сто пъти и по това да се отчита интереса.Това да не е статистическа служба.Айде нЕма нужда.
Успех на чакащите!Дано да си е струвало чакането.

# 84
  • Мнения: 131
Аз се обръщам към недоволните мами на приети и неприети деца в ясла №28, с което ще им кажа точно обратното: Моето дете е прието миналата година през септември и съм много благодарна на целия персонал в групата, които се грижат за него и също на директорката,която всеки ден има наблюдения кое дете как се е държало през деня. Той е там вече цяла година  и това е достатъчно време да си променям впечатленията, но не стана така. Освен периода на адаптиране и това, че  на два пъти го повали ангина , ходенето му в яслата за него е радост.

А вие, с вашите капризи как да ви се гледа детето като не оценявате помощта на хората, които работят там с децата ви да не би някой насила да ви кара да ги пращате там. Освобождавайте място за тези, които имат истинска нужда  и заради вас не могат да са приети.

# 85
  • Мнения: 227
А вие, с вашите капризи как да ви се гледа детето като не оценявате помощта на хората, които работят там с децата ви да не би някой насила да ви кара да ги пращате там. Освобождавайте място за тези, които имат истинска нужда  и заради вас не могат да са приети.

Точно така! В крайна сметка, когато някой реши, че ще е недоволен - той ще си бъде такъв каквото и да се направи за него. Другото (освен недоволството), което демонстрират повечето майки по темата е неуважение към работещите в яслата... Което е абсурдно, тъй като те не са втора категория хора, тъкмо напротив - те са хората, които гледат децата ни по 8 - 9 часа дневно и те са хората, които формират децата ни, като хора. Така че, ако не харесвате персонала, а Куликова е НЕРАЗДЕЛНА част от него - моля Ви, не изпращайте децата си там, току виж заприличали на най - големият ви кошмар.

# 86
  • Мнения: 4 218
.... току виж заприличали на най - големият ви кошмар.

Ми надявам се да не прихване Laughing Кошмарът е дотолкова, доколкото позволиш да те действат. Щом не ти пука, няма кошмар. И какво сега, понеже г-жата четяла, да хвана да се мазня?! Не е познала.
И понеже чете- тая година се надявам  в закачения списък  с нещата, които всеки родител да донесе, да няма клечки за зъби- струва ми се опасно да въоръжиш толкова малки деца с острите клечки. Колкото и какъвто и да е контролът,  физически е невъзможно да се предотврати евентуална злополука.
 Колкото до това дали поправям или не правописните грешки, това какво общо има с предполагаемото ми неспазване на заповедите?! Thinking Как разбрахте, че като поправям грешките, в същото време не ги изпълнявам?! В първото изречение има !!!!!!
Второто завършва с !!!!!!!! Звучи малко истерично. Който не спазва, не спазва независимо от броя удивителни, а на останалите правят само лошо впечатление. Благодаря за вниманието  bouquet

# 87
  • Мнения: 131
ra2, за какви съобщения с удивителни пишеш? Единствено горе-долу по това време миналата година си спомням, че имаше списък с канцеларски материали за заниманията на по-големите дечица, но на мен не ми поискаха, защото  беше доста малък моя да лепи картинки.На теб дали са искали да купиш от тях - не зная.
И абсолютно нищо друго не са искали, нито със съобщения с удивителни, нито устно, същото казват и родителите, които виждам  сутрин или следобед. А сигурно си чувала за други детски заведения, където им искат какво ли не - та салфетки, та тоалетна хартия, сапун, белина даже, пари също  - било за пердета, за килим и още такива.
Та оставам с впечатление, че пишат много съобщения и все нещо искат, та обясни какви са тия заповеди, дето изпълняваш(както си написала).
Защото нищо не са ми искали, всичко си имат.






# 88
  • Мнения: 753
А вие, с вашите капризи как да ви се гледа детето като не оценявате помощта на хората, които работят там с децата ви да не би някой насила да ви кара да ги пращате там. Освобождавайте място за тези, които имат истинска нужда  и заради вас не могат да са приети.

Не видях в нито един пост да има мами, които са недоволни от това как им се гледа детето.
Напротив, всички споделят , че са доволни от гледането на децата и адаптацията им.

Моля ВИ, преди да пишете за капризи - четете newsm10

# 89
  • София
  • Мнения: 816
А вие, с вашите капризи как да ви се гледа детето като не оценявате помощта на хората, които работят там с децата ви да не би някой насила да ви кара да ги пращате там. Освобождавайте място за тези, които имат истинска нужда  и заради вас не могат да са приети.

Не видях в нито един пост да има мами, които са недоволни от това как им се гледа детето.
Напротив, всички споделят , че са доволни от гледането на децата и адаптацията им.

Моля ВИ, преди да пишете за капризи - четете newsm10
Потвърждавам.Навсякъде се казва,че децата са на първо мяста и учителките и лелите са без грешка.Тъй като ние не посещаваме ,но кандидатстваме,разпитахме и до сега няма някой да се е оплакал от учителки и лели. Peace

Общи условия

Активация на акаунт