Необходими докумети при откриване на офис...

  • 5 681
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 765
Първо искам да се извиня за може би грешно зададеният въпрос.
Та пъ същество, имаме фирма за украси и аранжиране на сватбени и други тържества. Не е точно сватбена агенция. На прима виста е отваряне на офис, наели сме помещение и сега исакм да знам, какви точно са необходимите документи,които трябва да имам за помещението, за да е изрядно всичко. Ако има значение, няма да е типичен магазин, а нещо като изложбена зала, но все пак в нея ще има артикули,които ще се продават.
Благодаря предварително, на тези които ще се включат с мнения и съвети.

Последна редакция: вт, 01 фев 2011, 14:28 от evak

# 1
  • Мнения: 1 092
Договор за наем на помещението; фискално устройство и договор с фирма, която да поддържа ФУ. След като отвориш имаш едномесечен срок да обявиш в общината, че  си отворила магазин (защото все пак ще продаваш там...)
Мисля, че друго не трябва, но най-добре отиди в общината (услуги и информация за фирми) и попитай.

# 2
  • Мнения: 765
Женя, благодаря за отговора!
Искам да попитам службата по трудова медицина, какви документи подготвя? Здравна книжка,необходима ли ми е?

# 3
  • Мнения: 1 567
Женя, благодаря за отговора!
Искам да попитам службата по трудова медицина, какви документи подготвя? Здравна книжка,необходима ли ми е?

без да се заяждам, но защо ми се струва, че искаш да скатаеш някой лев от специализирана консултация с юрист и счетоводител...

# 4
  • Мнения: 420
Пак може да ги скатае, като просто отиде в общината. Те хората там си дават едно списъче с необходимите документи.
Същото е и с трудова медицина, с данъчно и т.н.

# 5
  • Мнения: 765
Не, не искам да скатая нищо, просто не съм наясно и затова питам. Не съм наясно дали сам в общината трябва да се отиде или примерно фирмата по трудова медицина може да изготви всички документи, колкото и глупаво да звучи. Консултачия със счетоводител съм направила, за което не ми взеха никаква сума, но все пак от там ме насочиха само къв службата по трудова медицина и да имам разрешителното за ползване на помещението като търговски обект, за касовия апарат и договора е ясно.

# 6
  • Мнения: 1 092
Нали не продаваш храни? - защо ти е здравна книжка?
Службата по трудова медицина пресмята оценките на риска - примерно дали е достатъчно осветлено за да може човек да работи без да си увреди очите

# 7
  • Мнения: 765
Да, права си за храните! Но искам да съм сигурна, дали ми трябва или не и затова питам.
Значи:
-разрешително за търговска дейност в помещението
-фискален апарат и договор за неговата поддръжка
- документите от трудова медицина
- пожарогасител и спазване на изискванията на пожарната
-договорът за наем е ясен,както и 10% в Нои, защото е от физическо лице.
Трябва да ида и до общината, за да видя от там, какви документи ще искат.

Общи условия

Активация на акаунт