Седмокласник в лъвски скок вече е във втори срок

  • 32 363
  • 731
  •   1
Отговори
# 675
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Явно аз съм " червивата ябълка" , така че на всички засегнати - сори  Tired. Просто споделих менинето си!
 Няма нищо общо с новите мами  Hug. Радвам се на вас и децата ви   bouquet.
Съображенията ми са други / просто Лети ги извади на бял сват/. Няма значение, ако някой е обиден - съжалявам!
 Мама Жени , ти пък най-малка имаш основание за засягане  Hug. Лично се запознах с Явор и учителката му , и съм очарована!
 Черна станция , допускам откъде идва " техническата грешка", но това е лично мнение!
 Радвам се , че има много неанонимни  Hug. Горда съм, че детето ми се познава с вашите деца.
 Пак ще повторя , спокойна съм , че има още много умни деца , с чудесни родители, затова уважавам тази тема!
 mamamilk, децата вече са много изцедени! Каквото - такова  Hug. Стискам палци на Светли, и ще се радавм наесен да са съученици  Hug.
 Ще се въздържам да пиша по темата! Ако някой иска - на лични!
 Поздрави на всички набори и мами  Hug!

# 676
  • Мнения: 41 323

Сега поразгледах файла и ми направи впечатление, че половината деца имат до 5 точки, макар че са имали много приличен резултат на първия кръг. Как е възможно да има такава разлика? newsm78 При това задачите не бяха сложни (някой беше дал линк и ги погледнах). Да, изкуствено бяха направени да изглеждат малко по-засукано, но който разбира принципа не би трябвало да има проблем. Дали първият кръг е бил елементарен или се е подсказвало и преписвало?

# 677
  • София
  • Мнения: 5 138

Сега поразгледах файла и ми направи впечатление, че половината деца имат до 5 точки, макар че са имали много приличен резултат на първия кръг. Как е възможно да има такава разлика? newsm78 При това задачите не бяха сложни (някой беше дал линк и ги погледнах). Да, изкуствено бяха направени да изглеждат малко по-засукано, но който разбира принципа не би трябвало да има проблем. Дали първият кръг е бил елементарен или се е подсказвало и преписвало?
А защо си мислиш, че децата изкарали 1 кръг, трябва да изкарат и 2? Двата кръга не са сравними по трудност и е нормално да е така.
Това, че едно дете е покрило 1 кръг само с училищни знания е похвално, но следващите кръгове предполагат повече знания и извънучилищна подготовка

# 678
  • София
  • Мнения: 1 861
Черна станция, да, първият кръг беше елементарен, доколкото покриваше 100% това, което учат в училище. Вторият може да е лесен за теб, или за децата от МГ, но синът ми сподели, че задачите са били доста далеч от това,  което до този момент е решавал в училище – почти нямаме допълнителна подготовка. Въпреки всичко, след проверка на файла с решенията и критериите за оценяване, както и консултация с учител по физика, очаквахме поне около 10 т. Е, да, ама не! Верно, че имаме проблеми ние с изписването, ама ...

ganis, драго ми е да те видя тук отново!  Hug


# 679
  • Мнения: 41 323
А защо си мислиш, че децата изкарали 1 кръг, трябва да изкарат и 2? Двата кръга не са сравними по трудност и е нормално да е така.
Това, че едно дете е покрило 1 кръг само с училищни знания е похвално, но следващите кръгове предполагат повече знания и извънучилищна подготовка

Естествено не мисля, че всички минали първи кръг трябва да вземат максимум точки и на втори. Но все пак е странно да имаш 29 точки на първи, и 2-3 или даже 0 точки на втори. Пък може двата кръга наистина да са били несъизмерими по трудност, нямам идея какво е давано на първи кръг Peace
Но също така се съмнявам, че децата в челото на класирането са имали извънучилищна подготовка по физика. Тези имена ги гледам вече няколко години и на състезания по математика (главно), и на състезания по информатика и не виждам кога ще ходят и на курсове по физика. По-скоро им щракат главичките и са схванали идеята, а имат и математическата техника.
Говоря за 7 и 9 клас само. Другите класове не съм гледала.

Драконче, задачите бяха направени да "изглеждат страшно", съгласна съм. Но по същество бяха същите, като учените в учебника - смесено свързване на съпротивления и закон на Ом. Сигурна съм, че сте заслужавали повече точки, но може би някъде има техническа грешчица.

# 680
  • София
  • Мнения: 5 138
Никак не е странно даже. На 1 кръг да имаш много точки, а на следащия- 0 или по- малко.

# 681
  • Мнения: 41 323
Никак не е странно даже. На 1 кръг да имаш много точки, а на следащия- 0 или по- малко.

Хм, за мен лично е странно да имаш по-малко от нула точки Mr. Green Трябва да има някакъв много странен регламент за целта.

# 682
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
ganis, много се радвам , че се върна тук  Hug.
 Черна станция, лесно ти е на теб! Гледаш си задачките у дома, и даваш генерални заключения за децата , явили се на 2 кръг! Лесни или трудни , задачите са били  предизвикателство за всяко дете! Дали 5, 15 или 25 точки, всичко зависи от моментното психическо състоянието на детето. Повечето вече са супер уморени , да не говорим за неученият материал!
 С великите ти заключения относно математическата техника всички ни заслепи! Съобрази се малко! Има доста разочаровани деца, които са се борили! Да , децата от СМГ имат допълнителна подготовка. Те ходят на школи и учат допълнителен материал, който в училищата не е учен!
 Престани да правиш съпоставка на децата! Всяко дете е индивид, всяко се бори , и това , което е постигнало е плод на собствен труд!
 Колкото до великото ти заключени за :" по-малко от нула точки" , това е просто... Sick.
 За протокол  /ако някой не е разбрал/, моето дете не участвало във въпросния 2 кръг. Мнението му е , че с 3 зад. не може да се справи с материала , който са учили до момента!

# 683
  • Мнения: 41 323
Извинявам се, ако съм засегнала някого Peace Може би наистина съм се увлякла в "академичната" си оценка на задачите, но не съм имала за цел да правя генерални заключения, а само общи наблюдения.

Това за по-малко от нула точки обаче не съм го измислила аз. Аз само се учудих как е възможно да има такова нещо. Можеш да видиш поста на Ганис, за да установиш авторството.

# 684
  • Мнения: 7 263
Браво на представянето на децата по физика!
наистина са за поздравление!
Много ме зарадваха резултатите  Peace
Иначе се чудя докога наистина в МОН лявата ръка няма да знае какво прави дясната - това е истинска подигравка с труда и знанията на децата.
Чудя се дали не бихме могли да оформим някакъв смислен протест и да го депозираме там - срамота е толкова кадърни и добре подготвени деца да не могат да покрият 2 -3 или дори и повече състезания и олимпияди, само заради некадърни чиновници, чиито глави са на мястото на задниците им  Twisted Evil

# 685
  • София
  • Мнения: 5 138
Каквото и да си говорим, факт е, че за нац. кръг, даже и за 2 кръг се изисква допълнителна подготовка.
Браво на децата, които са участвали, независимо от крайния резултат!

# 686
  • Мнения: 633
Искам да попитам - има ли някакъв справочник-наръчник-помощник за нас, който да ни даде указания и съвети как се попълват документите, как се редят желанията  newsm78
Започвам да си мисля, че трябва да се запиша на курс във връзка с това, което ме очаква  Joy

За втори път ще мина по тази пътека /за 4 години системата на прием си е все така ненужно оплетена/, само ще ви обърна внимание на една "подробност". Ако напр. на първо класиране детето влезе по трето желание, на следващите класирания ще може да участва само за второто си и за първото си желание. Т.е., върви се само нагоре в желанията и то не може да влезе на 4-то желание, дори и балът му за там да се окаже в един следващ момент достатъчен.
Това някои родители бяха пропуснали и бяха подреждали желанията по "стратегически сметки" - където уж било най-вероятно да влезе на първо класиране, за да се "закачи" някъде, пък после ще му мислим. И имаше деца, които не влязоха в най-желаното място, въпреки че балът на следващи класирания им стигна.
не знам дали обясних много ясно какво исках да кажа. Ако нещо не се разбира, питайте.

Пък и другите мами с по-големи деца могат да споделят опит.

# 687
  • София
  • Мнения: 18 110
С най-прости думи...Правилната тактика при  подрежадането е тази , при която нареждате  паралелките в желания ред, независимо от получения бал.Разбире се, ако последният е  твърде нисък, трябва  изброените  желания да са достатъчно на брой за да гарантират участието на детето в класирането. Peace При прием по непърво желание, оставате на второ, като единствената промяна, която може да ви се случи е да се придвижите нагоре при второто класиране, към по-желано  със сигурност училище.Докато при неправилно нареждане по друг принцип, може да си вкарате автогол. Peace

# 688
  • Мнения: 41 323
С най-прости думи...Правилната тактика при  подрежадането е тази , при която нареждате  паралелките в желания ред, независимо от получения бал.Разбире се, ако последният е  твърде нисък, трябва  изброените  желания да са достатъчно на брой за да гарантират участието на детето в класирането. Peace При прием по непърво желание, оставате на второ, като единственото, което може да ви се случи е да се придвижите нагоре при второто класиране, към по-желано  със сигурност училище.Докато при неправилно нареждане по друг принцип, може да си вкарате автогол. Peace

Кратко, ясно и точно. Без много думи, право в целта.

# 689
  • София
  • Мнения: 5 138
Извинявам се, ако съм засегнала някого Peace Може би наистина съм се увлякла в "академичната" си оценка на задачите, но не съм имала за цел да правя генерални заключения, а само общи наблюдения.

Това за по-малко от нула точки обаче не съм го измислила аз. Аз само се учудих как е възможно да има такова нещо. Можеш да видиш поста на Ганис, за да установиш авторството.
Laughing, много смешно, за по- малкото от 0 точки.
да си чувала за неравенства?
ако х<-3=>х<0, нали така?  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт