На море в Турция - тема 14

  • 97 830
  • 735
  •   2
Отговори
# 180
  • София
  • Мнения: 676
ndimitrova, ние ще почиваме в Дидим, в хотел "Venosa beach resort.". Пътуването ще е със собствен транспорт, другата седмица.

# 181
  • Мнения: 242
ndimitrova, ние ще почиваме в Дидим, в хотел "Venosa beach resort.". Пътуването ще е със собствен транспорт, другата седмица.

Желая ви хубава почивка. Дано нищо не ви разочарова! Когато се върнете бодри и отпочинали, ще ви помоля за малко повече информация и впечатления.
Dori, ако можеш сподели как пътувате,  кога тръгвате, преспивате ли някъде или минавате цялото разстояние на веднъж. И още нещо: В хотела се предлагат някакви промо-стаи, които са на първия етаж и са на по-ниска цена от другите. Този първи етаж висок партер ли е, или от стаите се излиза направо "на двора". Когато аз правих резервация тези стаи не бяха обявени.

Последна редакция: чт, 09 юни 2011, 09:23 от ndimitrova

# 182
  • Мнения: 7 605
Това не бива да се случва,алармирайте ако трябва и бтв !
Ако това се случеше на немски туристи ?!!!!

Немските ТО нямаше да позволят да се настаняват в помещение за персонал, щяха да ги настанят в друг хотел и после иди се разправи да ти върнат % от парите. 2/3 от сумата е сериозно обезщетение, тук нямаше да взимат толкова обратно.

# 183
  • Мнения: 7 605
В хотела се предлагат някакви промо-стаи, които са на първия етаж и са на по-ниска цена от другите.

Може да са близо до кухнята или други сервизни помещения и съответно да са по-шумни, та за това да са по-евтини  Thinking

# 184
  • Мнения: 2 156
Това не бива да се случва,алармирайте ако трябва и бтв !
Ако това се случеше на немски туристи ?!!!!

Немските ТО нямаше да позволят да се настаняват в помещение за персонал, щяха да ги настанят в друг хотел и после иди се разправи да ти върнат % от парите. 2/3 от сумата е сериозно обезщетение, тук нямаше да взимат толкова обратно.
Не става въпрос за обезщетение,а да получиш това,за което си платил!
Варианта е друг хотел при същите условия.
Като ти се скапе почивката ,едва ли има еквивалентна компенсация.
При нас се случи също "объркване" на хотела преди 4 г. и преди Пловдив в автобуса
ни информираха,че ще бъдем в друг хотел?!!!О.К.,но се намираше на километър от плажа
и с малко дете ..... мъжът ми се отвися на басейна.
Не повторих ТО !
Дано не се случват подобни проблеми поне този сезон.

# 185
  • Мнения: 7 605
Повярвай ми, и при немски (и други ТО-та) се случва, недей да се комплексираш че това можело само при български ТО-та да се случва. Наскоро го коментирахме, не винаги ТО носи вина. Важното е как се справят с дадена ситуация  Peace

# 186
  • Мнения: 2 156
Клиента това не го интересува .

# 187
  • Мнения: 242
Това не бива да се случва,алармирайте ако трябва и бтв !
Ако това се случеше на немски туристи ?!!!!

Немските ТО нямаше да позволят да се настаняват в помещение за персонал, щяха да ги настанят в друг хотел и после иди се разправи да ти върнат % от парите. 2/3 от сумата е сериозно обезщетение, тук нямаше да взимат толкова обратно.
Представителя на ТО от турска страна провери във всички хотели от тази категория 5 *, но никъде нямаше свободни места и затова ни преместиха едва когато в същия хотел се освободиха стаи. Много интересно, че нашият ТО сам предложи този размер на обезщетение след като видяха къде в същност бяхме настанени.

# 188
  • Мнения: 7 605
Клиента това не го интересува .


Какво не го интересува?

Ндимитрова, спор няма че ситуацията е била кофти - но поне ТО е направил каквото е могъл, а и обезщетението е било на ниво  Peace

# 189
  • Мнения: 242
Клиента това не го интересува .


Какво не го интересува?

Ндимитрова, спор няма че ситуацията е била кофти - но поне ТО е направил каквото е могъл, а и обезщетението е било на ниво  Peace
Като пристигнахме първия ден изобщо не съм мислила за обезщетение. Имах усещането, че са ме захвърлили на боклука. Чувствах се толкова унизена, че дори не можех и да се разбеснея. На всичкото отгоре в един от дните имах рожден ден и наш приятел от Истамбул ми изпрати цветя. Половина от букета беше орязан, стърчаха само дръжки. Ужасно!

# 190
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 774
Това звучи като доста кофти хотел...

# 191
  • Мнения: 2 156
Таня,точно това не го интересува клиента - ТО е посредник между хотела и клиента.
Когато плащаш никой не се интересува от произхода на парите,
както и аз ,като клиент не се интересувам от организацията на оператора и хотела.
Ангажимента ми се изчерпва с комисионната към ТО,
но всички "объркващи" моменти са в минус на клиента.
Уверявам те,че никак не е приятно да планираш хотел на първа линия,
а да се озовеш на баира.Компенсацията не винаги има паричен еквивалент.

# 192
  • Мнения: 2 156
Това звучи като доста кофти хотел...
При мен случката също беше в Кушадасъ!
Утре пътуваме за Дидим и ми е малко притеснено - дълъг път,
не познавам курорта.Ще бъдем/надявам се/ в "Дидим бийч ресорс елегантс" 5 звезди
Някакво инфо?Благодаря!

# 193
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 774
Таня,точно това не го интересува клиента - ТО е посредник между хотела и клиента.
Когато плащаш никой не се интересува от произхода на парите,
както и аз ,като клиент не се интересувам от организацията на оператора и хотела.
Ангажимента ми се изчерпва с комисионната към ТО,
но всички "объркващи" моменти са в минус на клиента.
Уверявам те,че никак не е приятно да планираш хотел на първа линия,
а да се озовеш на баира.Компенсацията не винаги има паричен еквивалент.


Така е, но все пак като пишем отрицателен коментар е редно да конкретизираме, кой е виновен. Защото ТО-то едва ли носи пряка вина, ако например басейнът е мръсен.
Ето в случая с ndimitrova, определено хотелът се е издънил, ТО са се опитали да вземат максимални мерки и да бъдат коректни, като не са успели са обезщетили клиента. За мен ТО е направил всичко във възможностите си за да защитити клиента.
В случая с Емералд - проблема е бил в транспортната фирма, те са се издънили, но пък ТО дори елементарно извинение не е отправил, т.е. заслужава напълно критиката. Peace

Съжалявам не познавам вашия хотел и с интерес ще следя отзивите  Peace

# 194
  • Мнения: 7 605
Таня,точно това не го интересува клиента - ТО е посредник между хотела и клиента.
Когато плащаш никой не се интересува от произхода на парите,
както и аз ,като клиент не се интересувам от организацията на оператора и хотела.
Ангажимента ми се изчерпва с комисионната към ТО,
но всички "объркващи" моменти са в минус на клиента.
Уверявам те,че никак не е приятно да планираш хотел на първа линия,
а да се озовеш на баира.Компенсацията не винаги има паричен еквивалент.


Така е, но все пак като пишем отрицателен коментар е редно да конкретизираме, кой е виновен. Защото ТО-то едва ли носи пряка вина, ако например басейнът е мръсен.
Ето в случая с ndimitrova, определено хотелът се е издънил, ТО са се опитали да вземат максимални мерки и да бъдат коректни, като не са успели са обезщетили клиента. За мен ТО е направил всичко във възможностите си за да защитити клиента.
В случая с Емералд - проблема е бил в транспортната фирма, те са се издънили, но пък ТО дори елементарно извинение не е отправил, т.е. заслужава напълно критиката. Peace

Съжалявам не познавам вашия хотел и с интерес ще следя отзивите  Peace

Абсолютно съм съгласна!  Peace

Белла, спор няма че не е приятно, спор няма че негативни емоции не могат да се компенсират с пари, но грешки се случват и ако ТО прави каквото е по силите му, че и компенсира след това доста щедро, какво друго можеш да искаш от него? Разбира се че всеки ТО иска клиентите му да са доволни, но за жалост се случват неща извън неговия контрол и негова задача е да реагира адекватно, както е станало в случая на ндимитрова, но не и при Емералд.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт