детска градина Чуден свят и транспорта, който ползват

  • 3 377
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
здравейте, пиша по повод на огромните проблеми, които имахме с детска градина "Чуден свят" и транспорта, който те ползват. Първо изобщо не става ясно кой носи отговорност и кой планира пътят на бусчето. Един ден се наложи да закъснея с 2 ч. за работа след като бусчето изобщо не дойде, защото някой е пропуснал да ме уведоми, че имало смяна на часа за взимане (койото час се оказа, че се сменя всяка седмица, а вполседствие през два дена). Докато закъснявах за работа и седях със сина си на тротоара да чакам бусчето се опитах да науча името на фирмата, която осъществява превоза-звънях на всички телефони на детската градина, на координаторът, чийто телефон имах- но той си го беше изключил и на предишният шофьор, който на 2 рия път , когато му позвъних-просто си остави телефона на една маса и аз чувах само шум- и плащах за това Simple Smile. Впоследствие говорих с отговорникът им г-н Барух, който ми гарантира, че повече подобни изпълнения няма да има. След едни ден обаче ме сюрпрезираха с нова смяна - в 17.30 ч.- за другата сутрин. отново ми се наложи да пренаправям цялата си работна програма. Но историята не спира до тук. Тъй като си позволих да изкажа несъгласието си с подобен род обслужване- г-н Барух ме потърси на другият ден - по работно време и едва ли не ми се скара за реакцията ми. обясни ми на няколко пъти, че те ни вършели услуга (която между другото струва 60 лв. на седмица) и когато след 10 мин. му казах,че не мога да разговарям повече с него, защото съм на работа- той се обади на директорката на детската ни градина да и каже, че повече няма да превозва детето ми. Днес е четвътрък. ние сме предплатили за тази услуга до края на месеца, но ето че ако не си мълчиш и ако не си благодарен, че ти превозват детето когато им скимне-с хора, чийто телефони нямаш, имена не знаеш и всеки ден се сменят - ти можеш да се окажеш и без транспорт, защото не си симпатичен на г-н Барух. Всички хора, които тепърва им предстои да избират детска градина-имайте предвид, че транспорта е основен, особено ако вие работите. Моят призив е да уважавате труда си и парите си и да не се оставяте на подобни хора безнаказано да си правят каквото искат.

# 1
  • София
  • Мнения: 10 825
Виждам че си се регистрирал само за да "плювнеш" навсякъде но все пак ще отговоря... не заради теб, а заради други хора които може би ще ти повярват.
Синът ми посещаваше градината 4 години та съм доста в час. Часовете на пристигане на транспорта се определят в началото на септември и още веднъж през януари и се спазват много точно - закъснения се случваха понякога следобед при прибиране, но предвид трафика мисля че е нормално. През лятото - юли и август има промени в графика на транспорта всяка седмица, а дори и всеки ден, не за да се забавляват координаторите, а просто защото през тези месеци идват малко деца и всеки ден се променя маршрута и графика.
Изненадвам се, че си разговарял с Барух по въпроса кога ще ти дойде бусчето, той е финансов директор. Сещам се за 3 човека в самата градина, както и за поне още 2-ма в офиса с който можеш да говориш по този въпрос и да получиш адекватна информация преди да си говорите на въпреки с финансовия им директор. Моите впечатления и от него и от градината като цяло са изключително положителни.

# 2
  • Мнения: 69
 Извинявам се за намесата,не съм ползвала услугите на градината.Това нормално ли  е
.... юли и август има промени в графика на транспорта всяка седмица, а дори и всеки ден, не за да се забавляват координаторите, а просто защото през тези месеци идват малко деца и всеки ден се променя маршрута и графика.

 и как може човек да си направи планове.Защо има значение колко деца има,все пак се плаща за това.С по-голям успех и някой познат с такси може да върши тази работа,а и за по-малко пари.
 Много хора се регистрират,провокирани от някой случай,на който искат да дадат гласност.Според мен от фирмата не са прави и не вярвам,че not_what_you_me си измисля.

# 3
  • София
  • Мнения: 10 825
Аз не съм адвокат на градината и не съм тук за да ги защитавам, но
да! според мен е нормално през лятото когато вместо 50 деца (условно казано) ходят 15 и то не едни и същи 15, а всеки ден маршрута се променя да се променя и часа на взимане. Щом с такси на някой му е по-удобно - ами да си наеме такси.
Според мен пък нот-нещо си преувеличава..... да не кажа че си измисля.... познавам хората, фирмата и градината, а от нея виждам единствено 5 съобщения копи-пейст с един и същи текст и сране (не се извинявам за израза) по една от най-добрите детски градини.

# 4
  • Мнения: 3 675
Чарита, добре, ти си доволна, но not_what_you_me не е доволна ..... та въпросът ми е, наистина ли трябваше да занимаваш модераторите с тази тема?  newsm78
Явно запазването на реномето на тези хора за теб е от изключително важно значение и аз лично започва да си мисля, че не си безпристрастна.
Ако някой напише нещо лошо за градината на детето ми, то последното, което бих направила е да занимавам модераторите.  Laughing

# 5
  • София
  • Мнения: 10 825
Чарита, добре, ти си доволна, но not_what_you_me не е доволна ..... та въпросът ми е, наистина ли трябваше да занимаваш модераторите с тази тема?  newsm78
Явно запазването на реномето на тези хора за теб е от изключително важно значение и аз лично започва да си мисля, че не си безпристрастна.
Ако някой напише нещо лошо за градината на детето ми, то последното, което бих направила е да занимавам модераторите.  Laughing
да, позна. аз съм собственичката. лягай да спиш спокойно
 а като си наспиш погледни мненията на нот ю ми и помисли на свежа глава
ако някой напише нещо лошо зае каквото и да е от което ти си доволна в продължение на дълго време  какво ще е първото което ще направиш  newsm78.... разбрах че последното ще е да кажеш, че ти си доволна

Последна редакция: чт, 21 юли 2011, 22:57 от Чарита

# 6
  • Мнения: 3 675
Няма нищо лошо човек да напише, че е доволен, но да се юрне да информира модератори, да твърди, че някой се е регистрирал с единствената цел да злепостави друг човек, това вече ми се вижда малко прекалено.
Аз бих написала, че съм една от доволните и бих оставила всеки сам да прецени на кого да повярва и на кого не.
След бурната ти реакция имам чувството, че ти Чарита не си съвсем безпристрастна.  Simple Smile

# 7
  • София
  • Мнения: 10 825
Б и С, след твоята "бурна реакция" се юрнах отново да напиша същото и изведнъж ме осени ПАК да погледна мненията на автора на темата.... и какво да видя.... вместо 5.... повтарям пет- п-е-т  копи-пейст мнениия в различни теми с едно и също съдържание виждам само едно, а именно началното на тази тема, което донякъде оправдава и твоето недоумение от "бурната ми реакция"....
И я да ми кажеш къде съм споменала че съм безпристрастна.... още в първото си мнение в ТАЗИ тема заявих, че детето ми е посещавало тази градина и то не ден или два.... това ме прави всичко друго, освен безпристрастна.
И за да ти вляза в тона - ти освен кибик каква друга се явяваш?

# 8
  • София
  • Мнения: 8 937
Абе не знам защо се е регистрирала авторката, ама и на мен всеки ден да ми сменят графика за транспорта, който съм предплатила, пък и да ми отказват същата услуга, би ме вбесило. Сигурно няма нормален човек, който да се съгласи с подобно отношение.
Да не говорим, за отношението на шофьора, на който се предполага, че си поверил детето си. А въпросният Барух, какъв се явява, защото не става много ясно?

# 9
  • София
  • Мнения: 869
детето ми ходи в същата тази градина и мога да кажа че съм наистина доволна. ползваме и услугите на бусчето сутрин и вечер.
да, лятото промени има. може да са и всеки ден. чудно ми е обаче как така са забравили да звъннат  и да кажат.  За мене няма проблем да ми вземат детето с 30 мин по-късно защото това означава и 30 мин повече сън.
Случвало се е и сутрин да закъснеят но винаги ми се обаждат поне 20тина минути преди това.
Случвало ми се е да изпусневе бусчето но това беше по моя вина. директорката беше звъняла 5 пъти но аз си бях забутала телефона и хората бяха тръгнали. нормално. не могат да ме чакат повече защото така изостават с графика и другите деца висят на студа /беше зима/.
разбирам потребителката че е била бясна така както и аз съм била /ама за съвсем други неща/ ама не се обаждам на Барух или шофьора а на директорката. от там тя поема и след това имам отговор на въпросите ми.
иначе пак казвам- градината е страхотна, в буса са много внимателни, веднага щом се качат им се слагат коланите и бусчето чак тогава тръгва.
за съжаление си повишиха таксите но няма как. далече са от нас но пък са на чисто място, далече от прашната и мръсна София.

Общи условия

Активация на акаунт