От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 34 765
  • 754
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 9 517
в ларедут има адрес за фактуриране и адрес за получаване - фактурата е на българския адрес, т.е. стоката е твоя, независимо къде се получава, за останалите сайтове е друго - повечето не приемат различни адреси Peace

# 721
  • Варна
  • Мнения: 18 050
А тоя Димитър Стоянов какъв точно се явява в случая?
"На вниманието на Д. Стоянов."  Thinking
Той е лицето, което получава пратките или? Той от Sogetra ли е?

Предполагам, че лице за контакт, не получател или собственик на пратките.

Проблемът явно идва от фирмата 3 суис, тъй като те не предлагат международна доставка, сигурно са обърнали внимание, че се плаща с български карти, а е възможно и това да е причината да не могат да си изтеглят парите.

# 722
  • Sofia
  • Мнения: 9 774
Не мога да ви разбера.
Лично сте пратили стоката на френски адрес с получател трето лице.
Ларедут му е доставил стоката според вашите инструкции.
Опитвам се да обясня, че нямате законово основание да изисквате от ларедут възстановяване на сума, понеже вие не сте я получили, тя е доставена според вашите инструкции.
За ларедут лицето получател имащ право да вземе стоката и да си прави каквото иска с нея е посоченото от вас лице във Франция, живеещо на посочения от вас адрес.

# 723
  • София
  • Мнения: 9 517
Не мога да ви разбера.
Лично сте пратили стоката на френски адрес с получател трето лице.
Ларедут му е доставил стоката според вашите инструкции.
Опитвам се да обясня, че нямате законово основание да изисквате от ларедут възстановяване на сума, понеже вие не сте я получили, тя е доставена според вашите инструкции.
За ларедут лицето получател имащ право да вземе стоката и да си прави каквото иска с нея е посоченото от вас лице във Франция, живеещо на посочения от вас адрес.
това е ясно на 100%, аз мислех, че говорим за друго - имаме ли законово основание да си търсим обезщетение от Даниела, след като сме пратили пратките на френски адрес  и сме я наели за представител да ни превози стоката до тук Peace

# 724
  • Варна
  • Мнения: 18 050
Не мога да ви разбера.
Лично сте пратили стоката на френски адрес с получател трето лице.



ПРАТКИТЕ СА НА НАШЕ ИМЕ.

# 725
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
Цитат
Аз предлагам да изчакаме утрешният ден.Може би Даниела все пак да реши да ни уведоми какво се случва във Франция.
Намеси ли се икономическа полиция тук в БГ ще стане страшно и пратки няма да видим.Ще ги конфискуват и едва ли ще ги получим във времето.

Да изчакаме,а пък после ще мислим какво,как и къде да си търсим правата.
Тедичка какво да чака?
Тя иска отговор ,който не получава.
Значи тя да бъде коректна ,а от другата страна НИЩО.
3 дни чака.
Това коректно ли е според теб?
И това дело което уж ,ще се води утре ,нали знаеш ,че може да е измислица.
После ,ще стане вторник,пък изчакайте и до сряда. Naughty

# 726
  • Мнения: 42
Не мога да ви разбера.
Лично сте пратили стоката на френски адрес с получател трето лице.
Нищо такова не сме правили. Получатели сме си ние.

# 727
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662

Мисля ,че не.Нямаш договор,нямаш нищо.Което е страшното в случая.

Виж какво стана с Алма Тур.
Хората изгоряха с хиляди ,а имаха закупени почивки и билети.
И никой нищо няма да им плати.

# 728
  • Sofia
  • Мнения: 9 774
Извинявам се ако бъркам, защото аз гледам по инструкциите на другите превозвачи.
Но ми се струва невъзможно вие да сте получатели, защото тогава пощите незаконно връчват пратка на друг получател, което пък съвсем не е редно.

# 729
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
А тоя Димитър Стоянов какъв точно се явява в случая?
"На вниманието на Д. Стоянов."  Thinking
Той е лицето, което получава пратките или? Той от Sogetra ли е?

Предполагам, че лице за контакт, не получател или собственик на пратките.

Проблемът явно идва от фирмата 3 суис, тъй като те не предлагат международна доставка, сигурно са обърнали внимание, че се плаща с български карти, а е възможно и това да е причината да не могат да си изтеглят парите.

А сайтът 3 суис защо разрешава пускането на поръчка с БГ карта, ако не може да се плати с нея? Като не може да си изтеглят парите, да не допускат такива поръчки.
Не знам как точно стават нещата в този сайт, не съм поръчвала от там, но има много сайтове, в които директно ни отказват картите.

# 730
  • София
  • Мнения: 1 209
Сега погледах стара фактура - с големи черни букви пише моето име и адрес ,а най-отдолу с малки букви пише " На вниманието на Д.Стоянов".

Твоят адрес?  newsm78 А как тогава е получено във Франция?
Ти всъщност адрес за получаване и получател ли гледаш?

Знам много добре какво гледам.
Гледам адрес на доставка - там са МОИТЕ имена,а не на Д. Стоянов.
Има разлика м/у СД и Франсето.При СД се изписва Иванка Вълчева ,а при Франсето пише Теодора ..................

Не мога да ви разбера.
Лично сте пратили стоката на френски адрес с получател трето лице.

Няма трето лице,няма второ лице .Има само нашите имена с френски адрес.


Да изчакаме,а пък после ще мислим какво,как и къде да си търсим правата.
Тедичка какво да чака?
Тя иска отговор ,който не получава.
Значи тя да бъде коректна ,а от другата страна НИЩО.
3 дни чака.
Това коректно ли е според теб?
И това дело което уж ,ще се води утре ,нали знаеш ,че може да е измислица.
После ,ще стане вторник,пък изчакайте и до сряда. Naughty
[/quote]

Ох,надеждата умира последна,нали знаеш ?! 3 дни- 2 неработни във Франция.

Все се надявам ,че има светлинка в тунела. Peace

Последна редакция: нд, 27 ное 2011, 15:17 от tedichka07

# 731
  • Sofia
  • Мнения: 9 774
В такъв случай Ларедут (и по-конкретно френските пощи) са връчили неправомерно пратка с чуждо име на лице, което няма право да я приеме. Такава категория "на вниманието на" едва ли има в договора с Ларедут, там е важно полето получател.
Т.е вие формално може да отправите оплакване към Ларедут, че пратката не ви е връчена, т.е посоченият от вас получател не я е получил.
Те пък съответно могат да оспорят защо се попълнили адрес, на който не пребивавате изобщо, като адрес за получаване.
Изобщо опитвам се да ви обясня, че ние като получатели, можем да се окажем не съвсем изрядни към тези сайтове. И това, че поръчваме по този начин може да се окаже нередно от позиция на сайта във всеки един момент.


# 732
  • Мнения: 620
Простичко и ясно: имаме адрес на фактуриране, който е различен от адрес на получателя, за да можем да ползваме услугата "подарък" Simple Smile. Вижте сега, да кажем, че аз плащам поръчка- картата си е моята, адресът, на който пребивавам- моят, в Бг, но изпращам тази поръчка във Франция, на адрес на получател, на името на получател-съответно Д. Стоянов. Е, кой е собственикът на пратката? Направили сте подарък доброволно- вие сте го платили, но той е собственост на получателя. Така де, никой не ви е карал да плащате и да пращате. Ето този факт вероятно притеснява французите- как така Д.Стоянов получава толкова много "подаръци", платени от други лица в Бг.
Проблемът не е възникнал с преместването на новия адрес, ясно е било още на 18.11. Самата Даниела го написа, че полицията е нахлула часове след експедирането на курса. Отделен въпрос защо мълча, а през това време вие пазарувахте за Коледа- тъкмо беше на ход далаверката с играчките. Моята поръчка е от 22.11. Ако Д. беше писала тук още на 18 вечерта, че има проблем, много поръчки щяха да бъдат спестени, съответно и притеснения сега. Момичета, разбирам, че не ви се иска да приемете, но така стоят нещата- вашите пратки не са ваша собственост, а на лицето, което ги е получило. Въпрос на добра негова воля е дали ще ви ги предостави или не. Но не е длъжен, пак повтарям, вие сте ги платили и адресирали във Франция доброволно, с цялото си доверие към Даниела. Но тя не носи отговорност за тези пратки, защото де факто те не са получени от нея. Някъде по документите да фигурира нейното име?! Ето затова е много конфузно спрямо хората, които са работили за ФТБ и затова е доста съмнително, че в понеделник проблема ще бъде разрешен. Едва ли Даниела ще отиде във Франция, за да обяви, че тези хора всъщност са нейни работници, а тя се явява работодател. След като нямаме фирма, а лице, упражняващо свободна професия... Ето затова не съм настроена за бързо и елегантно разрешаване на проблема, но ще се радвам с вас, ако се окаже, че съм сгрешила. Въпреки всичко пожелавам кураж и търпение на Даниела и нейните хора- става въпрос за наши сънародници, момичета, които са в неприятна ситуация и е редно да имат морална подкрепа!

# 733
  • Варна
  • Мнения: 6 890

Напротив Naughty Относно сигурността на пратките и адреса във Франция, аз лично съм питала въпросната Даниела, когато стартираха и отговорът беше : "За да работим с тях, значи са коректни". От самото начало, не можахме с тях да си гласуваме взаимно доверие и да се харесаме. И слава богу! Имах пратки точно от два техни курса, след което веднага след като стартира Петит солей се прехвърлих към по-удобната за мен фирма Peace Имах им доверие, защото хората са отдавна с бизнес Франция-България. В последствие се прехвърлих към СД и така до ден днешен, нямам забележки, за сега.

Хриси, предполагам същия въпрос си задала и на СД.
И аз съм ползвала и трите фирми. Нито една от тях не ми изпращаше пакетите от името на юридическо лице. Нито една от тях няма обявени данни за такова. Няма име, няма Булстат. Превозвача който ползвам по Англия също няма.
Приемат плащане в брой - някой да е видял касова бележка? Така, че отдавна, отскоро... все тази.
Вече писах, надявам се на информация от утре каквато и да е тя.

  

Последна редакция: нд, 27 ное 2011, 15:56 от Flash*

# 734
  • София
  • Мнения: 9 517
Димитър Стоянов беше само на стария адрес - в Лил, ареста е извършен на новия адрес, където нямаше Димитър Стоянов Naughty

Общи условия

Активация на акаунт