Прекратяване на договор с Глобул

  • 22 232
  • 47
  •   1
Отговори
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
От почти половин година имам проблем при плащането в офиси на Глобул и партньорската им мрежа. Проблема е , че или не работят устройствата им за плащане с карта или такива липсват изобщо. В тази връзка се наслушах на какви ли не безумни изказвания: "Не може да платите с дебитна карта, трябва да е кредитна", "Можете да платите с карта, само  при закупуване на телефон"  Shocked и още такива подобни. След поредното ходене по мъките и куп потрошени нерви при разговори с разни малоумници по офиси и на 123, вече нямам нерви и искам да си прекратя договорните отношения с тях. Писах до Дирекция "Обслужване на клиенти" в Глобул и имам мейл, който гласи следното:
"Моля да имате предвид, че Договор за мобилни услуги може да бъде прекратен, след като титулярът на SIM картата или упълномощено от него лице (с нотариално заверено пълномощно) попълни съответната стандартна бланка във всеки магазин от търговската мрежа на GLOBUL на територията на страната и заплати всички дължими суми по съответния абонатен номер."
 Потърсих стари теми, но не ми става ясно, мога ли да прекратя договора си, преди изтичането му, като подам заявление в някой от офисите? Договора ми изтича август или септември. Знам, че приемаха някакви промени, но не съм наясно, моля който има повече инфо за включване.

 

# 1
  • Мнения: 0
Не знам дали със сигурност Глобул са променили общите си условия, но ако действат по новия закон, означава, че можеш да си прекратиш договора с 1-месечно предизвестие. В другия случай ще ти начислят като неустойка всички такси до края на договора без ДДС и ти спират картата.

# 2
  • София
  • Мнения: 38 476
Не са го въвели още!
Свекърва ми почина и не мога да и спра номера. Sad Трябва да чакам да изтече или да платя неустойка до края на договора.
А приет ли е новия закон?

# 3
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
http://gsmspot.net/2011/03/globul-davat-vuzmojnost-za-prekratqva … or-bez-neustoika/
 Според това, може  уж  newsm78  Чудя се, кой може да ми даде адекватна информация, защото от 123 всеки път ми казват различни неща. Комисията за защита на потребителите дали могат? Струва ли си да се обръщам с питане към тях.

# 4
  • София
  • Мнения: 38 476
Току-що се обадих в КЗП.
Закона е приет декември 2011.
Договор може да се прекрати със 1 месец предизвестие.
Обаче!
Не важи за срочни договори!
Т.е. - ако договора е за една или две години, си чакаш да ти свърши или плащаш неустойка при прекратяване.

# 5
  • Мнения: 4 411
Не са го въвели още!
Свекърва ми почина и не мога да и спра номера. Sad Трябва да чакам да изтече или да платя неустойка до края на договора.
А приет ли е новия закон?

Абе не съм много в час и аз, ама свекъра ми като почина май със смъртния акт му спряхме телефона. Беше към Мтел. Много ли има до края на договора? Ако искаш мога да питам свекърва ми какво точно е правила.

# 6
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
А в какъв случаи важи тогава предсрочното прекратяване?

# 7
  • София
  • Мнения: 38 476
А в какъв случаи важи тогава предсрочното прекратяване?

Само ако договорът е безсрочен. Но май такива вече няма.
Иначе казано - пак сме прецакани.

# 8
  • София
  • Мнения: 176
Не са го въвели още!
Свекърва ми почина и не мога да и спра номера. Sad Трябва да чакам да изтече или да платя неустойка до края на договора.
А приет ли е новия закон?

Значиииииии, взимаш смъртния акт на жената и тичаш към първия офис на Глобул или Германос. Плащаш само излязлата вече фактура и текуща сметка, ако са водени разговори от телефона.
Договорът се прекратява в рамките на 24 часа.

# 9
  • In my tropical dream
  • Мнения: 250
Тея мръсници от нашите мобилни оператори така са си оплели кошниците, че потребителите отвсякъде сме прецакани. В този смисъл, ФЕЙщица, според мен няма да можеш да си прекратиш договора с тях без да платиш всички месечни такси до края на договора.
С извинение към авторката ще ползвам темата да задам и аз моето питане за този моб. оператор. Мъжът ми има договор с тях, остава му около година. Ние сме в чужбина и бяхме заявили, че искаме роуминг и те твърдят, че са го пуснали, но ние така и не можем да приемаме и отправяме обаждания и смс-и. В резултат на това картите са сбутани някъде и мъжа ми е пропуснал да си плати 3 вноски. На домашния ни адрес в България пристига фактура за всички дължими вноски - пише неустойки предсрочно прекратяване на договори за услуги ....лв . В общите им условия е заложено, че ако не платиш 3 поредни вноски, ти спират картата и ти изискват дължимите суми за месечния абонамент до края на договора. Именно това се е случило с нас. Разбирам, че са в правото си, но искам някак си да се разберем с тях да не изискват тези суми наведнъж и да не спират картата. Писахме им имейл, но те не са отговорили още. Писахме, че мъжа ми не се счита за предупреден, защото те са му пращали единствено смс-и, които той не е в състояние да получи заради това, че те не са включили роуминг. Ние не сме заявявали писмено желание за това, просто  преди да заминем се обадихме на оператор, те дадоха някакви инструкции и после казаха - готово, имате включен роуминг. Ама грънци, да не ви разправям как сме се оправяли на летището без телефони, че това е друга тема. Та има ли какво да направим, за да не плащаме тези вноски наведнъж (освен 3те за вече изминалите месеци)?

# 10
  • София
  • Мнения: 2 079
Мога да ви кажа как се прекратява срочен (1 година) договор с М Тел,
сключен праз месец август миналата година (2011).
През септември 2011 отидох в офис на МТел,
платих всички такси до края на договора
(добре, че беше на най-ниската тарифа от 4.90 лв.),
подадох заявление за спиране на мобилния номер
и .... това беше.
Повече нямам какво да правя с тях! Crossing Arms

А що се отнася до спиране на номер /прекратяване на договор/ на починал човек -
отива се в офис на мобилния оператор, на който е номера,
подава се заявление за спиране на номера поради смърт на титуляра
и договора се прекратява в срок от 24 часа.
Във всеки договор (или поне в моят!) пише,
че договор се прекратява при смърт на титуляра на сметката.

# 11
  • Мнения: 253
Баща ми е в Германия и бе с включен роуминг, но преди две седмици телефона му бе откраднат и съответно майка ми като титуляр на сметката се обади на оператор и спря изходящите обаждания. Миналата седмица отиде да прекрати договора и след като заплати натрупаната за няколко часа сметка и останалите месечни такси до изтичането на договора ( 564 лв и 37 ст. ) успя да закрие номера. В магазина на Глобул дори не бяха чували за промени при прекратяване на договор и така си плати една прилична сума и прекрати отношения с тях.

# 12
  • Мнения: 9
Здравейте на всички,

от 5.04.2011г всеки, който сключи нов или преподпише стария си договор, след изтичане на договорения срок, договорът му отпада, т.е. пак ползва услугата, но може да я прекрати по всяко време с едномесечно предизвестие. ЗА всички, които са със срочни договори, подписани преди 5.04.2011 за съжаление важат старите условия и съветвам да проверите крайната си дата и да не я пропускате.
ЗА починал абонат - отивате със смъртния акт и удостоверение за наследници в някой от офисите, плаща се само таксата за текушия месец и ако има нещо като налична сметка - разговори, съобщения и др.
Много е важно наистина да попаднете на добре обучен и компетентен служител, защото повечето са изпечени лъжци Simple Smile Ненапразно ви го казвам, до скоро работех в офис на Глобул Wink
 

# 13
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
lilivilinka ,   bouquet Благодаря! Явно още половин година ще троша нерви с разни хлапетии из офисите, които единственото, което могат и са научени, е да се усмихват глупаво. Ще се опитам да си сведа срещите с тях до минимум, само си пожелавам достатъчно търпение...

# 14
  • Мнения: 9
ФЕЙщица, а вие в кой град живеете, защото ако сте в Пловдив, ще ви пратя при компетентно лице, което ще подходи с нужното разбиране към нещата, които ви вълнуват, за съжаление и в офиса, в който аз работех не можехме да приемаме разплащания с карта и повярвайте, колко се червяхме като дойде човек като вас и поиска да плати с карта .......  Embarassed

# 15
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
Iff Piff , вчера именно в Пловдив се опитах да платя с карта в офис на Глобул  Mr. Green На Мария Луиза се намира офиса. Казаха ми да отида в централен офис  #Crazy Питах в "Кой? Колко централен да е офиса, за да мога да платя с карта? На луната ли да кацна или да потърся някъде из Млечния път?" Гледаха ме тъпо и се усмихваха... Явно за голямата международна фирма Глобул плащането с карта е опция от бъдещето. Сега ще пробвам варианти да плащам през банка. Иначе съм от Димитровград, понякога успявам да платя с карта....когато работи устройството в офиса на Германос. Иначе другите 3 офиса на Глобул зачитат плащането с карта или когато си купуваш телефон, или ако картата ти е кредитна... ooooh!
Но, благодаря за предложението за помощ!   bouquet

# 16
  • Мнения: 4 411
Фейщи, аз пращам сметки през epay.bg и съм нямала проблеми до сега. Късмет   bouquet

# 17
  • Мнения: 448
Преди време ми откраднаха телефона и поисках да прекратя временно договора, защото имаха наглостта да ми искат 30 лв за карта, а имах и да плащам по 100 лв за телефона още 5 месеца. Отказах им и не им платих нищо. Молеха ме половин година да им платя поне дължимото по фактура, и им го платих, но дотам. Просто бях се заинатил защото имах голяма сметка, а искаха и пари за нова карта. Бяха доволни и на сумата по фактурата, и нямаше неустойки. Това си е блъф, не мисля че им е изгодно да водят дела. Плащай им сметката и им кажи, че сте до там.

# 18
  • Мнения: 1
Не приемат плащане с карти ,защото така укриват оборот от НАП Когато нещо мине през банките край. Обърни внимание,че и в много магазини вече не се плаща с карти Уж устройствата не работят.Ако договора е фирмен,тоест се води на юридическо лице -дори да е починал някой от групата няма да ти прекратят договора за едната карта.Тоест няма да извадят починалия от групата Ако е някаква друга програма може би Иначе гърците,ако Глобул е още гръцка фирма ,както са пред фалит ще продължат да печелят от починал човек На късмет да им е Казвам ти го от опит Имаме същия случай. Дано успееш,но не им плащай неустойки Прави си ПАС, както казват децата Няма да ти заведат дело,защото губят всички дела

# 19
  • Червено знаме 11:)
  • Мнения: 57
Олеле,колко теории прочетох тук,повечето от които все едно ги изказват хора паднали от луната. JoyНе искам да обида никой,но момичета,вземете се в ръце,моля ви.Всеки хули мобилните оператори,много се оплакват,че им надписвали сметките,а не спират да говорят по телефона.Както и да е.Да ви разясня малко,пък който иска да разбира.Няма как да ти дадат телефон,който струва 150лв,на цена 9 лева,без да подпишеш договор.Или това не ви изнася да го мислите?Дори само карта да си вземете,пак се подписва договор.Закона е за това,да няма 'автоматично подновяване" след изтичане на срока на първоначалния договор.Който не иска договори,има предплатени карти,и те могат да имат роуминг,и с тях се говори...Ааа,да,,ама искате и евтинко да си говорите,ама когато решите и да може да не плащате.Да отидете и да кажете,е,това ще платя,а това -не!Не става така.И не само при мобилните оператори,ами навсякъде.Къде няма договори,има за апартамента ако живееш под наем,има в банката,ама навсякъде,и повярвайте,не са само в България!!!
От починал човек никой не иска да кяри,носи се смъртния акт и се приключва всичко.
За 100лв за нова карта,моля моля,доооста е преувеличено,12 лева струва-ако е открадната или изгубена,ако ви я дадат безплатна-вие може всеки ден да ходите да искате нова.Ако пазите стария чип,и ви е блокирал,то тогава се заменя безплатноооо!
Стига толкова,неискам да се заяждам,но така излиза,просто се дразня на вечно хленчещи и от всичко оплакващи се хора!!!
А сега,линчувайте ме!

# 20
  • Мнения: 448
Искаха ми 27 лв за картата преди доста години, 100лв имах да изплащам тела, не беше с промоция тогава дори не беше към Глобул самия апарат. Прекратих си договора сам, и не ме съдиха. Това със съденето е само блъф, разберете го най сетне.

# 21
  • Мнения: 9
Искаха ми 27 лв за картата преди доста години, 100лв имах да изплащам тела, не беше с промоция тогава дори не беше към Глобул самия апарат. Прекратих си договора сам, и не ме съдиха. Това със съденето е само блъф, разберете го най сетне.

Именно, защото е било преди доста години и най-вероянто не сте бил в срочен договор. Сега това може да се случи, след като изтече срока на първоначално сключеният договор - 12 или 24 месеца.
А за съденето, те си решават проблема като продават дълговете на частни компании за събиране на вземания, например Фронтекс и всички от този род, които не жалят средства и звънят като луди, не само на Вас, но на роднини и близки, и всичко това е ПО ЗАКОН. Има и хиляди други неща, за които потребителите се заблуждават. Наистина, до скоро бях в системата и ви казвам:

      Договори, подписани след 5.април 2011г. след изтичане на първоначалния срок (12 или 24 месеца), не се преподписват автоматично, НО докато сте в този срок, не можете да прекратите договора или да си намалите таксата.
Напр: Договорът е подписан на 10.04.11г за 12 месеца - до 10.04.12г вие сте длъжен да плащате всеки месец таксата си плюс натрупаната сметка, след тази дата, ако не сте заявил писмено седмица преди изтичането на договора, че искате да го прекратите той НЕ се подновява автомаично за още една година, както беше до сега!!! А може да бъде прекратен по ваше желание, във всеки един следващ момент с ЕДНОМЕСЕЧНО ПРЕДИЗВЕСТИЕ!!!
Същото важи и при преподписването на вече съществуващи договори!
Също така след изтичането на договора ви, може да си запазите номера, преминавайки на предплатен карта със същия номер, служителят в офиса попълва бланка, заплащат се 5 лв за чипа, като тези 5 лв след седмица се зареждат като баланс по картата.
      Относно смяната на СИМ карти : Заплащат се 12лв, когато картата е ЗАГУБЕНА, ОТКРАДНАТА, ПОВРЕДЕНА, при дефектна СИМ не се заплаща нищо, но трябва да я занесете на място в офис, където служителите я тестват и ви я подменят безплатно!!!

# 22
  • у дома
  • Мнения: 965
Не приемат плащане с карти ,защото така укриват оборот от НАП Когато нещо мине през банките край. Обърни внимание,че и в много магазини вече не се плаща с карти Уж устройствата не работят.Ако договора е фирмен,тоест се води на юридическо лице -дори да е починал някой от групата няма да ти прекратят договора за едната карта.Тоест няма да извадят починалия от групата Ако е някаква друга програма може би Иначе гърците,ако Глобул е още гръцка фирма ,както са пред фалит ще продължат да печелят от починал човек На късмет да им е Казвам ти го от опит Имаме същия случай. Дано успееш,но не им плащай неустойки Прави си ПАС, както казват децата Няма да ти заведат дело,защото губят всички дела
Как точно се укриват тия данъци?! Като има фактура и плащайки на каса, плащаш същата сума? Много ми е интересно, тази нова теория, с какви, аджеба, аргументи е подкрепена? Останах без думи, след прочетеното...

# 23
  • Мнения: 448
Цитат
А за съденето, те си решават проблема като продават дълговете на частни компании за събиране на вземания, например Фронтекс и всички от този род,

Да и... Звъняха ми и ме молеха да им платя само сметката. Платих я и??? Не съм плащал неустойки. Защо не ме съдиха или притесняваха тогава. Аз от опит знам, че никой няма да ви търси неустойка.

# 24
  • у дома
  • Мнения: 965
Баш, да са те молили  Stop Не са те съдили, защото предпочитат бърза ликвидност, пред дела, които се точат с години. Но щяха да те осъдят, защото имащ договор и дължима сметка.
Съвет към авторката не мога да дам - освен да не се ядосва за глупости... Peace И, разбира се, да разбере точно кога изтича договора, за да подаде едномесечно предизвестие. Да не се налага да пуска тема, после и за едномесечното предизвестие.

# 25
  • Мнения: 9

Да и... Звъняха ми и ме молеха да им платя само сметката. Платих я и??? Не съм плащал неустойки. Защо не ме съдиха или притесняваха тогава. Аз от опит знам, че никой няма да ви търси неустойка.
[/quote]


Пак казвам, преди години - да, когато не е имало срочни договори, срочните договори са от 2008г. И след този период мърдане няма от плащане на неустойки!

# 26
  • Мнения: 448
Бях се заинатил и цяла година ги мотах, накрая им платих сметката, но нямат сметка да ме съдят нито мен нито никой. А и едва ли ако някой има желание да води дела ще успеят да го осъдят. Тези договори са само блъф, сигурен съм че добър адвокат ще намери вратичка в тях, а и със тези скандали на последък нямат шанс в съда. Те го знаят и затова не рискуват с дела.

# 27
  • у дома
  • Мнения: 965
Да, защото мобилните оператори нямат лигъл департмент...
Айде, спирам, няма нужда да спамиме...

# 28
  • Мнения: 5 539
Имаме няколко карти към Глобул, които ползваме от няколко години. Договорът се преподновява автоматично всяка година на 21 март. Картите са към ООД, което беше на мен и мъжа ми, но вече е прехвърлено на други лица. Тази година искаме да прехвърлим картите на наше име, т.е. на физическо лице, а на едната да сменим плана с по-нискотарифен.
От Глобул ни уверяват, че като отидем на 21 март ще можем да прекратим договорите безпроблемно и после да си подпишем нови със същите номера като физически лица. (в техните регистри мъжът ми все още се води МОЛ на фирмата). Дали не ни лъжат?
Благодаря на всеки, който евентуално може да даде съвет по казуса ни. Simple Smile

# 29
  • Мнения: 9
Имаме няколко карти към Глобул, които ползваме от няколко години. Договорът се преподновява автоматично всяка година на 21 март. Картите са към ООД, което беше на мен и мъжа ми, но вече е прехвърлено на други лица. Тази година искаме да прехвърлим картите на наше име, т.е. на физическо лице, а на едната да сменим плана с по-нискотарифен.
От Глобул ни уверяват, че като отидем на 21 март ще можем да прекратим договорите безпроблемно и после да си подпишем нови със същите номера като физически лица. (в техните регистри мъжът ми все още се води МОЛ на фирмата). Дали не ни лъжат?
Благодаря на всеки, който евентуално може да даде съвет по казуса ни. Simple Smile

Лилита, не чакай в никакъв случай крайната дата на договора, особено щом става въпрос за фирма. Уреждайте си нещата, защото, за да се обработи една такава молба за прекратяване са необходими от 5 до 7 работни дни.
Моят съвет е да отидете тези дни!!!  Не съм наясно с процедурите в момента за прехвърляне на номера от ООД към физическо лице, защото не съм в системата от септември, но пък колегите по офисите са запознати. Но не чакай последния момент, защото ще си останеш с още 1 злополучна година с договор!!!

# 30
  • Мнения: 5 539
Благодаря за отговора, Iff Piff
Ходихме вече, уверяват ни, че няма да има проблем.
Ние всъщност искаме да прекратим договорите на фирмата с Глобул и да подпишем нови, не да правим прехвърляне. Казаха ни, че нямало нужда от предизвестие, само да отидем, когато изтича договорът. Има ли уловка някаква?

# 31
  • Мнения: 1 327
Мен ме интересува дали може да сме прехвърли договор с номер на друго име?

# 32
  • у дома
  • Мнения: 965
Лилита, доколкото разбирам искате да прехвърлите номерата от групата на фирмата да станат на теб и мъжа ти, като физически лица? Ако е така - трябва новия управител на фирмата да даде съгласието си, защото формално тези номера са към групата на фирмата. Няма значение как се води в техния регистър. Според мен това е уловката. Също така не мисля, че може да се прекратят договори без съгласието на управителя и без едномесечно предизвестие.

# 33
  • София
  • Мнения: 176
Мария е права. Задължително новия управител или упълномощено от него лице трябва да присъства и да си даде съгласието за закриване на номерата. Може да прекратите договора и само седмица по-рано, без да пускате предизвестие.

Ние всъщност искаме да прекратим договорите на фирмата с Глобул и да подпишем нови, не да правим прехвърляне.
Не разбирам - да подпишете нови договори с нови номера или да запазите старите номера? Защото това е съществено!

# 34
  • Мнения: 5 539
Милена, да запазим старите номера.
Не искаме да бягаме от Глобул, просто фирмата вече не е наша и няма смисъл номерата да се водят на нея. А и единият телефон е на скъпа тарифа и искаме да го минем на по-ниска такса, за да намалим разходите.
Последно питане, печат на фирмата дали ще ни искат при прекратяване на договорите?

# 35
  • София
  • Мнения: 176
Щом искате да запазите старите номера - варианта е само с прехвърляне. Ако спрете номерата, те ще са под карантина 3 месеца и никой не може да се абонира с тях - т.е. пазят ги, в случай че предишния собственик реши да си ги върне отново. За смяна на собственост ще трябва да присъства МОЛ на фирмата или упълномощен представител и бъдещия собственик на номерата. И не чакайте последния момент седмица поне по-рано свършете тази работа Peace
Печат на фирмата няма да ви искат.

# 36
  • Мнения: 4 569
от 5.04.2011г всеки, който сключи нов или преподпише стария си договор, след изтичане на договорения срок, договорът му отпада, т.е. пак ползва услугата, но може да я прекрати по всяко време с едномесечно предизвестие. ЗА всички, които са със срочни договори, подписани преди 5.04.2011 за съжаление важат старите условия и съветвам да проверите крайната си дата и да не я пропускате.
хайде, честито  Confused Sad http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4625111

# 37
  • софия
  • Мнения: 505
Мамчета дайте съвет какво да правя.Племенницата има карта към Глобул която се е преподписала автоматично на 15 .12.11г закона доколкото разбрах влиза в сила от 29.12.11г и сега не можем да спрем договора според думите на оператора.Така ли е?Или автоматично преподписани могат да се прекратят? newsm78

# 38
  • Мнения: 5 539
Благодаря, Milena*

# 39
  • софия
  • Мнения: 505
Мамчета дайте съвет какво да правя.Племенницата има карта към Глобул която се е преподписала автоматично на 15 .12.11г закона доколкото разбрах влиза в сила от 29.12.11г и сега не можем да спрем договора според думите на оператора.Така ли е?Или автоматично преподписани могат да се прекратят? newsm78
Да побутна въпроса си.

# 40
  • Мнения: 0
Мамчета дайте съвет какво да правя.Племенницата има карта към Глобул която се е преподписала автоматично на 15 .12.11г закона доколкото разбрах влиза в сила от 29.12.11г и сега не можем да спрем договора според думите на оператора.Така ли е?Или автоматично преподписани могат да се прекратят? newsm78
Да побутна въпроса си.

След като е автоматично преподписан, когато изтече срокът, за който се е подновил - т.е. 12 месеца, ще стане безсрочен и може да се прекрати по всяко време. Ако сега го прекратявате, трябва да заплатите неустойки. Но за всеки случай, виж общите условия на сайта им или питай някой оператор.

# 41
  • софия
  • Мнения: 505
от 5.04.2011г всеки, който сключи нов или преподпише стария си договор, след изтичане на договорения срок, договорът му отпада, т.е. пак ползва услугата, но може да я прекрати по всяко време с едномесечно предизвестие. ЗА всички, които са със срочни договори, подписани преди 5.04.2011 за съжаление важат старите условия и съветвам да проверите крайната си дата и да не я пропускате.
хайде, честито  Confused Sad http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4625111
  Добре де как да го разбирам  newsm78 ,след като автоматично е преподписан декември 2011 ,а този закон е в сила от април това означава ли че може да го прекъсне ?

# 42
  • Мнения: 34
Маги

според закона може да го прекъсне без неустойки.

# 43
  • Мнения: 2 376
от 5.04.2011г всеки, който сключи нов или преподпише стария си договор, след изтичане на договорения срок, договорът му отпада, т.е. пак ползва услугата, но може да я прекрати по всяко време с едномесечно предизвестие. ЗА всички, които са със срочни договори, подписани преди 5.04.2011 за съжаление важат старите условия и съветвам да проверите крайната си дата и да не я пропускате.
хайде, честито  Confused Sad http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4625111
 Добре де как да го разбирам  newsm78 ,след като автоматично е преподписан декември 2011 ,а този закон е в сила от април това означава ли че може да го прекъсне ?

Би трябвало да е преминал автоматично в безсрочен договор, който се прекратява с едномесечно предизвестие и заплащане на дължимите към момента суми + таксата за следващия месец, когато излезе последната фактура. Аз така се разделих с виваком.

# 44
  • Мнения: 685
Рових в нета за отговор, но нещо не откривам, затовна намерих тази тема, макар и стара питам тук.

Имам  договор с Глобул на най-ниската тарифа 5.90лв, изтича в началото на м октомври.
Искам този същия номер да го прехвърля на ваучер БиКънект, ще стане ли или трябва да изтече срокът на договора (мисля си, че е така или да платя таксите до края на периода)?

Зная, че мога да сменя тарифата с по-висока $когато си поискам$, но аз искам да мина на преплатена карта  Peace

# 45
  • Мнения: 0
Не са го въвели още!
Свекърва ми почина и не мога да и спра номера. Sad Трябва да чакам да изтече или да платя неустойка до края на договора.
А приет ли е новия закон?


Като служител на Глобул ще кажа: Ако титуляра на номера е починал, трябва да представите смъртен акт в магазина и номера се спира без неустойки.

# 46
  • Мнения: 94
Виждам,че има компетентни хора в темата и ако може да ми отговорят на въпроса-
в договора ми пише,че е за 23 месеца,но в офиса им ми казват,че е 24т.е.последната вноска по лизинга е на 27.07,но там ми казват,че е на 27.08,прави ли са?
Благодаря предварително.

# 47
  • Мнения: 1
iskam da srpa karta koqto ne polzvam i da gi blokipam kak da go narpavq kajete mi s nomer 0899543381 da bade srpqna

Общи условия

Активация на акаунт