Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 21 март 2012, 20:15 ч.

Тиоридазин и тикове

  • 3 388
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 152
Не можах да открия отговор на това, което търся и затова реших да пиша. Синът ми е на 9 години. Около Коледа започнаха тикове с очите-примигване.Консултирахме се с невролог - изписа ментал конфорт - сироп. На 4-5 ден обаче тиковете много се засилиха,като включи и устата.Минахме на киетюд. Временно подобрение. Но на моменти пак много се засилват.Днес бяхме пак на преглед.Изписа ни тиоридазин.Това,което ме тревожи е, че ни изписа 2 по 1 таблетка от 25мг. Не ви ли се струва много висока дозата. Той тежи 32-33кг. И нищо не коментира нито за повишаваща, нито за намаляваща схема.Само да го пием в този вариант 15-20 дни. Много се уплаших като прочетох страничните ефекти.Чудя се какво да правя. ЕЕГ не е правено,само неврологичен преглед и при всеки преглед ни уверява , че няма нужда да правим.Смятате ли ,че мога да му го давам в предписаната дозировка? Моля някой да сподели,ако има опит с това лекарство и тиковете.

# 1
  • Мнения: 152
Моля Ви, никой ли не може да се включи по темата?

# 2
  • софия
  • Мнения: 56
Здравейте, пиша ви понеже и ние имаме подобен проблем.Когато бяхме на 6 години , баткото  ни започна тикове с въртене на очите и детската ни лекарка ни предложи да пием киетюд,като ефектът беше временен.Сега миналият месец го заведох при доц.Божинова на 4 километър ,тъй като тиковете преминават от едно положение в друго.Тя ни изписа тиоридизин от 5 мл като 1 месец трябва да го пие.Мисля ,че 25 мл са твърде много за дете, но се консултирай с няколко лекари.Аз така направих  и сега ще видим с времето как ще подейства лекарството.Пожелавам ти успех с борбата с тези неприятни тикове.

Общи условия

Активация на акаунт