Банка ДСК - отчайваща некомпетентност и безгранична наглост

  • 26 164
  • 66
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 11
Ами, много съм встрани от мисълта да убеждавам който и да е в нещо. Тук сме за да споделяме мнение по различни теми. Нито ти можеш да ме убедиш в твоята теза, предполагам нито пък аз теб.
Затова ще ти споделя моята философия.
Когато ползваш услугите на един единствен човек, имаш лично отношение. Аз също съм не по малко капризен клиент. Натъквал съм се на груба некомпетентност в почти всички банки, включително и в БДСК. Смятам че всяка услуга трябва да се плаща. Изкарвам не малко пари за българският стандарт и се надявам да има по - малко хора с твойте убеждения, защо да плащам за нещо което мога да го намеря и безплатно. Не това е идеологията на "белият свят " към който всички се стремим.

Когато разчиташ на един човек, за всички свой въпроси ( стига да попаднеш на добър, както аз например ), можеш да търсиш отговорност за действията или бездействията на точно определн служител. Иначе се получава колективна безотговорност. Аз съм доволен от услугата и отново казвам споделям неангажиращо личното си мнение.
В допълнение искам да вляза и в малко конкретика по твоят въпрос - защо да плащам ?
Ами всъщност, аз не ходя в банката, тя идва при мен , когато и където мога в работно време.
Консултациите ми са на едно телефонно обаждане. Не търся къде да спирам когато се налага да отида до която и да е банка, не пращам СМС-и. Отделно от това винаги ми се правят компромиси от лихвените нива, изтъквайки се че съм значим и лоялен клиент.
Кредитната ми карта е на лихва която никоя друга банка не може да ми предложи - около 13%, и съм без годишна такса ( не за 1 година ), а по принцип. Правя преводи през електронното им банкиране ( понякога ме изкарва извън равновесие ) , БЕЗПЛАТНО. Не знам дали знаеш но едно платежно да пуснеш е около 2лв. А аз пускам около 30 бр. / месечно (FREE). И за мен си струва. Дори ако погледна от твоята камбанария, аз ги вкарвам в разход с мен.

Това е,  

Последна редакция: нд, 09 дек 2012, 12:02 от mania666

# 61
  • Мнения: X
Смятам че всяка услуга трябва да се плаща. Изкарвам не малко пари за българският стандарт и се надявам да има по - малко хора с твойте убеждения, защо да плащам за нещо което мога да го намеря и безплатно. Не това е идеологията на "белият свят " към който всички се стремим.


Ще ти отговоря само защото си позволи лична нападка.

Като обобщение на твоя пост ще кажа - СТИГА ПОПУЛИСТКИ ГЛУПОСТИ!

Сега подробностите.
Съвсем не ми е безплатно банкирането. Всъщност и на теб цената на услугите, които ползваш не са ти толкова евтини, както представяш. Извън безплатното банкиране, всяка една банка и ОББ и БДСК си взимат своето - с хиляди таксички и таксенца.  Mr. Green
За справка - отчетите на банките на сайта на БНБ. Банките вече печелят не от лихвен доход, а от такси.
Аз също не изкарвам малко, а и не съм глупава. Предлагат ми безплатна услуга, ползвам я. При това услугата е перфектна, без забележки от много време, за разлика от твоето банкиране дето ти скъсва нервите  Mr. Green (пу, пу дано така и да остане). Плащането през банкирането - също ми е безплатно като твоето. Mr. Green Плащам комунални услуги - пак безплатно. Кредитиране (потребителско и ипотечно) - под пазарните нива. Ежегодно ми увеличават лимита по кредитната карта - по тяхна инициатива само с писмо.
Кредитната ми карта (Мастеркарт) е на 12,5%, на такса -50% от стандарта (знаеш за Мастеркарт това какво значи)  Mr. Green Не ги хваля. Имат си проблемите и треските за дялане, но съм доволна от обслужването. Имам личен банкер  (както ти) - звъня му както ти и получавам лично обслужване.


Само че аз съм пострадала от безотговорността на БДСК, а не от ОББ. Така че не ми ги хвали. И си ги осъдих и си ми платиха. Всичко, до последната стотинчица. БДСК са добри само с привилегированите си клиенти (какъвто си ти, без значение на причината). С всички останали - пфу. Освен това в болшинството си служителите на БДСК са крайно незаинтересовани и некомпетентни (има и хубави хора там, но са малцина).

# 62
  • Мнения: 11
Разни хора разни идеали.
Не съм много сигурен че имаш безплатни преводи до други банки, не комунални услуги за който ти говориш, но ...
Не казвам че са идеални, но мисля че драматизираш нещата. Мога да отворя тема в която да обяснявам надълго и нашироко колко са зле ОББ и съм сигурен че ще събера не по малка аудитория.

За всеки влак - пътници, за всяка банка - клиенти. 

# 63
  • Мнения: X
Разни хора разни идеали.
Не съм много сигурен че имаш безплатни преводи до други банки, не комунални услуги за който ти говориш, но ...
Не казвам че са идеални, но мисля че драматизираш нещата. Мога да отворя тема в която да обяснявам надълго и нашироко колко са зле ОББ и съм сигурен че ще събера не по малка аудитория.

За всеки влак - пътници, за всяка банка - клиенти.  
Ами отвори си тема. Заглавието на тази и то съвсем основателно е : "Банка ДСК - отчайваща некомпетентност и безгранична наглост"

И хич не драматизирам. Никак не ми беше весело когато разбрахме за източената карта (на ДСК и то на банкомат на ДСК, на който дори нямаше камера), а още по зле беше когато служителка на БДСК ни обвини в измама. Е платиха си за това по съдебен ред, но горчивия вкус остава. Аз съм ходеща и активна антиреклама на тази псевдобанка. Още са поне 15 год. назад в сравнение с всички останали по-големи банки. И това го казвам и от професионален опит, тъй като ми се налага служебно да работя с тях (и не само с тях) по някои по специфични продукти и услуги (не са за обикновени физически и юридически лица).

# 64
  • Мнения: X
http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%A0%D0%B0 … .404638_at.1.html

В духа на темата!
Чудя се какъв е този СОТ. Не са ли разбрали, че е заглушен. Има си начини дори и за домашна система за СОТ да се известява в централата за заглушаване. Крадците са си работили с часове.
Или БДСК си спестява пари на гърба на клиентите си.  Whistling

Това е същото както когато на мен ми обясняваха, че не е задължително на банкоматите да имат камери за заснемане на теглещия. И затова някакси случайно на банкомата от който е източена картата няма такава камера. Но иначе, тъй като от карата са изтеглени пари с точния ПИН за тях е доказано, че картата не е източена.

# 65
  • София
  • Мнения: 247
Къде е този клон на ДсК-+снимката не е на клона на Красно село,а и не е от вчера.

# 66
  • Мнения: 425
Имам въпрос,ако има някой компетентен моля за отг.:
съпругът ми има овърдрафт към ДСК,преди 2 мес. го възстанови на 90%,като очаквахме на има лихва само на липсващите 10% от сумата х него. Сега си погледна баланса и се стрснахме,че са ни удържали ЛИХВА НА 90% ОТ СУМАТА Х ОВЪРДРАФТА,А ТЯ Е НАЛИЧНА...,ЛИХВАТА НЕ СЕ ЛИ НАЧИСЛЯВА САМО НА ЛИПСВАЩАТА СУМА И САМОНА ПАДЕЖНАТА ДАТА/5-ТО ЧИСЛО В НАШИЯТ СЛУЧАЙ/...?!?

Общи условия

Активация на акаунт