Лято в Албена 2012г. - (Тема 2)

  • 61 817
  • 746
  •   1
Отговори
# 690
  • Плевен
  • Мнения: 862
здравейте и аз имам нужда от отговор-Панорама/Компас много ли е зле положението-с дете на 3 години съм, направила съм от промоционалните резервации-по 55 лв на човек,но се опасявам да не е ад
Миналата година почивахме в Компас - много подробно бях писала за всичко, сега със сигурност не бих могла да пресъздам впечатленията си, но с две думи - бяхме доволни, по шестобалната система бих оценила за 5. Храна, база, персонал, детски басейни - всичко беше добре. Сещам се, че единствено стаята ни беше с кофти изглед и подовата настилка беше старичка, но сме улучили от старите стаи, затова е било така. наши приятели, с които бяхме, бяха в много хубава стая.
Ако имаш конкретни въпроси - питай Hug
И ние бяхме в Компас и останахме много доволни. Е, ако търсиш забележки - винаги може да откриеш за какво  да мрънкаш. Но и аз като Стеф давам 5 на Компас - детето малкото беше на 2 и с влюби в басейна с пързалката вътре, сега пак иска там Simple Smile)) Аниматорите бяха много весели и забавни, на всички обръщаха внимание, храната беше прилична. Е, на моменти е имало опашки и не ти се чака, но бързо схващаш кога да ходиш за да има по-малко народ. Новата тераса е супер приятна, персонала беше любезен - и бармани, и камериерки...С две думи - беше ни приятно и сега след 1-месечно размишление къде да идем пак ще резервирам и аз за Панорама.
Ти от кой дата си резервирала?

# 691
  • София
  • Мнения: 1 555
Little wingels - Искам да те попитам дали от Добротица уважиха изискванията ти относно стаята?
Аз се чудя дали да се обаждам и да говоря? Ние нали си платихме за две единични стаи и хем искам да са със свързваща врата, хем да са на тихо място.  Crazy

И още нещо - ваучерът от КИТТ кога ти го изпратиха? Аз нямам ваучер, на два пъти плащахме вносните и получих само имейл след  втората вноска, че всичко е платено. Thinking

Иначе относно впечатленията ти - жалко за Добротица. Хич не са дребни нещата, които споменаваш.  Confused Жалко, че тея от Албена така съсипват курорта.

# 692
  • Мнения: 3 286
Явно че има свободни места и не са си запълнили местата в хотелите.Наши приятели ще бъдат в Лагуна Маре и са резервирали в последния момент.

# 693
  • Мнения: 214
Да попитам нещо относно този Номад бийч клуб. Какво точно представлява? Гледам го на картата но не съм го виждала преди  3 години когато бяхме.

# 694
  • Мнения: 9 145
Ако имаш предвид Номад - заведението и плажа отпред - ние миналата година там слизахме...И беше супер. Вътре не съм влизала обаче. Плажът е много поддържанл, проблеми с шезлонги сме нямали, с чадъри също. Момичетата и барманът бяха много готини.

# 695
  • Мнения: 2
Little wingels - Искам да те попитам дали от Добротица уважиха изискванията ти относно стаята?
Аз се чудя дали да се обаждам и да говоря? Ние нали си платихме за две единични стаи и хем искам да са със свързваща врата, хем да са на тихо място.  Crazy

И още нещо - ваучерът от КИТТ кога ти го изпратиха? Аз нямам ваучер, на два пъти плащахме вносните и получих само имейл след  втората вноска, че всичко е платено. Thinking

Иначе относно впечатленията ти - жалко за Добротица. Хич не са дребни нещата, които споменаваш.  Confused Жалко, че тея от Албена така съсипват курорта.
Не съм Little wingels, но да си кажа, че на мен ми уважиха желанието за стаята, по-точно - за сектора, в който да бъде и за етажа. Написаното за Добротица за съжаление е вярно. Много харесвам хотела и ми е мъчно, че така му падна имиджа, а беше в пъти по-добре миналите години. След оплаквания на туристи, нещата леко се промениха към по-добро. Приятно изкарване и хубаво време.

# 696
  • БГ
  • Мнения: 1 167
Весело лято на всички  Heart Eyes

 Новият летен хит ....

http://www.albena.bg/bg/news/view/id/408

Ехааа, много разхлаждащо!   Peace  

# 697
  • Добруджа
  • Мнения: 216
Здравейте момичета! Днес платихме - сигурно е вече, от 15 сме в хотел "Ком". Може ли някой да ми каже как стои въпроса с плащането на входната такса - на рецепцията ли се плаща и по колко лева на ден е?

# 698
  • София
  • Мнения: 2 181
Здравейте момичета! Днес платихме - сигурно е вече, от 15 сме в хотел "Ком". Може ли някой да ми каже как стои въпроса с плащането на входната такса - на рецепцията ли се плаща и по колко лева на ден е?
За целия престои е 5лв.
Взимаш си билет при влизане, даваш го на рецепцията на хотела, след това на рецепция ти дават карта, с която можете да влизате и излизате с колата по време на престоя. При освобождаване на стаята заплащате 5 лв, дават Ви хартиеното билетче и излизате.

# 699
  • Добруджа
  • Мнения: 216
galq4 благодаря!   bouquet

# 700
  • Мнения: 3 993
Little wingels - Искам да те попитам дали от Добротица уважиха изискванията ти относно стаята?
Аз се чудя дали да се обаждам и да говоря? Ние нали си платихме за две единични стаи и хем искам да са със свързваща врата, хем да са на тихо място.  Crazy

И още нещо - ваучерът от КИТТ кога ти го изпратиха? Аз нямам ваучер, на два пъти плащахме вносните и получих само имейл след  втората вноска, че всичко е платено. Thinking

Иначе относно впечатленията ти - жалко за Добротица. Хич не са дребни нещата, които споменаваш.  Confused Жалко, че тея от Албена така съсипват курорта.

Ивон, настаняването ни беше трудно, вече писах, но пак ще разкажа.
Изискванията ми бяха: ако може стаята да е на втори етаж и да е тихо. В резервацията в хотела срещу моето име си бяха отбелязали искането ми за втори етаж и за него се хванаха първоначално, опитаха се да ни прецакат именно заради това изискване. Първо ни предложиха неизползваема стая, на втори етаж, на нивото на покрива на ресторанта, т.е. стаята няма никакъв изглед. Предложиха ни я с уговорката, че вероятно няма да ни хареса, но все пак да я видим. Ние се съгласихме, като влязохме веднага ни направи впечатление, че по пода има измрели мухи и стаята има вид като че отдавна не е била обитавана. Вероятно точно такъв е случая. Върнахме се на рецепцията и казахме, че тази стая, разбира се, е неприемлива за нас както и те са предполагали. Мъжът (front office manager пише на табелката му) заяви, че на втория етаж само с това разполагат. Аз казах - добре, не държа толкова на етажа, колкото стаята да има някакъв изглед, нормален по възможност. Той ни заяви, че единствената алтернатива, която може да ни предложи е съседна стая на горния трети етаж, демек същата работа, пада се на покрива на ресторанта и пак няма никакъв изглед. Аз от възпитание се съгласих да я видим, качихме се и се уверихме, че не е алтернатива. Върнах се пак на рецепцията, мъжа ми остана да ме чака там бесен като преди това повиши тон на онзи и му заяви, че се подиграват с нас и че със сигурност не постъпват така с чужденците. Онзи мениджъра се насмете. Та върнах се аз пак при него на рецепцията и му казах, че и втората "единствена" алтернатива не става и трябва да ни предложи друга стая. Той взе да ми мрънка, че хотела е пълен и няма свободно нищо. Аз му казах да бъде гъвкав и да види дали няма да се освободи някоя стая по-късно същия ден или утре. Оня пак взе схемата на стаите да разглежда, обади се някъде и след малко каза, че да, има една току-що освободена стая в сектор С и ще бъде почистена след половин час. И че е на втория етаж както поначало аз съм искала.  Simple Smile И така се оказа, че хотелът не е пълен и че възможности има. Е, чакахме повече от половин час да почистят стаята, беше обедно време, мина 13:30 ч. и чак към 14 ч. се настанихме, общо взето едновременно с поставянето на гривните. Стаята ни беше номер 232, пада се точно срещу детската площадка с кораба, тихо и спокойно е там отзад, доволна съм. На четврътия ден след настаняването ни получихме в стаята бутилка шампанско и плодове, комплименти от хотела и бележка с извинение от управителя на хотела за евентуално причинено неудобство. Все пак, бяха се сетили хората, макар и с 4 дни закъснение.  Laughing   

За ваучера от КИТТ - обади им се и ги подсети, че не са ти изпратили ваучер, явно са забравили. Аз го получих около седмица след като бях платила, но след като ги подсетих. Фактура също ми изпратиха по мое изрично искане.

# 701
  • София
  • Мнения: 553
здравейте  Hugискам да попитам по запознатите Магнолия или Орхидея е по подходяща за дете на 3год.....знам,че всички обяснявате много подробно  Blushно ......мога ли предварително да си избера стая или каквато ми се падне........благодаря предварително  bouquet

# 702
  • Мнения: 0


Здравейте, аз съм нова и се интересувам от отзиви за хотел Елица Албена, тъй като ни предстои да почиваме през месец август. Благодаря предварително!

# 703
  • Мнения: 6
Little wingels - Искам да те попитам дали от Добротица уважиха изискванията ти относно стаята?
Аз се чудя дали да се обаждам и да говоря? Ние нали си платихме за две единични стаи и хем искам да са със свързваща врата, хем да са на тихо място.  Crazy

И още нещо - ваучерът от КИТТ кога ти го изпратиха? Аз нямам ваучер, на два пъти плащахме вносните и получих само имейл след  втората вноска, че всичко е платено. Thinking

Иначе относно впечатленията ти - жалко за Добротица. Хич не са дребни нещата, които споменаваш.  Confused Жалко, че тея от Албена така съсипват курорта.

Ивон, настаняването ни беше трудно, вече писах, но пак ще разкажа.
Изискванията ми бяха: ако може стаята да е на втори етаж и да е тихо. В резервацията в хотела срещу моето име си бяха отбелязали искането ми за втори етаж и за него се хванаха първоначално, опитаха се да ни прецакат именно заради това изискване. Първо ни предложиха неизползваема стая, на втори етаж, на нивото на покрива на ресторанта, т.е. стаята няма никакъв изглед. Предложиха ни я с уговорката, че вероятно няма да ни хареса, но все пак да я видим. Ние се съгласихме, като влязохме веднага ни направи впечатление, че по пода има измрели мухи и стаята има вид като че отдавна не е била обитавана. Вероятно точно такъв е случая. Върнахме се на рецепцията и казахме, че тази стая, разбира се, е неприемлива за нас както и те са предполагали. Мъжът (front office manager пише на табелката му) заяви, че на втория етаж само с това разполагат. Аз казах - добре, не държа толкова на етажа, колкото стаята да има някакъв изглед, нормален по възможност. Той ни заяви, че единствената алтернатива, която може да ни предложи е съседна стая на горния трети етаж, демек същата работа, пада се на покрива на ресторанта и пак няма никакъв изглед. Аз от възпитание се съгласих да я видим, качихме се и се уверихме, че не е алтернатива. Върнах се пак на рецепцията, мъжа ми остана да ме чака там бесен като преди това повиши тон на онзи и му заяви, че се подиграват с нас и че със сигурност не постъпват така с чужденците. Онзи мениджъра се насмете. Та върнах се аз пак при него на рецепцията и му казах, че и втората "единствена" алтернатива не става и трябва да ни предложи друга стая. Той взе да ми мрънка, че хотела е пълен и няма свободно нищо. Аз му казах да бъде гъвкав и да види дали няма да се освободи някоя стая по-късно същия ден или утре. Оня пак взе схемата на стаите да разглежда, обади се някъде и след малко каза, че да, има една току-що освободена стая в сектор С и ще бъде почистена след половин час. И че е на втория етаж както поначало аз съм искала.  Simple Smile И така се оказа, че хотелът не е пълен и че възможности има. Е, чакахме повече от половин час да почистят стаята, беше обедно време, мина 13:30 ч. и чак към 14 ч. се настанихме, общо взето едновременно с поставянето на гривните. Стаята ни беше номер 232, пада се точно срещу детската площадка с кораба, тихо и спокойно е там отзад, доволна съм. На четврътия ден след настаняването ни получихме в стаята бутилка шампанско и плодове, комплименти от хотела и бележка с извинение от управителя на хотела за евентуално причинено неудобство. Все пак, бяха се сетили хората, макар и с 4 дни закъснение.  Laughing   

За ваучера от КИТТ - обади им се и ги подсети, че не са ти изпратили ваучер, явно са забравили. Аз го получих около седмица след като бях платила, но след като ги подсетих. Фактура също ми изпратиха по мое изрично искане.

Сладуранке, кофти наистина ама за настаняването навсякъде е от 14 часа, така че не си чакала извънредно, явно сте нямали търпение да се настаните Laughing , аз пък съм трети ден вече в Албена, в Фламинго Гранд сме и съм повече от доволна, заради работата на мъжа ми наистина съм била къде ли не и смело мога да кажа, че Кемпински в Берлин не може да им се опре и на малкото пръстче, както и още доста 5 звездни хотели. Обзавеждането, стаята, банята нямам думи, дори кафето в стаята ни е Лаваца капсула, което се зарежда всеки ден безплатно. От персонала съм повече от очарована, любезни са много, отзивчиви и усмихнати, плажът им е хубав, басейна уникално чист, за храната нямам думи, онзи ден на вечеря имаше суши скариди ... нямам думи от разнообразие и вкусотии. Препоръчвам хотела на 100 % , незнам дали разликата с другите хотели не е именно заради това, че май Фламинго не е на Албена АД ами на някой друг и може би служителите са по добре заплатени и са по интелигентни, не като в Магнолия миналата година ... но определено ще се върна Simple Smile

# 704
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 457
здравейте и аз имам нужда от отговор-Панорама/Компас много ли е зле положението-с дете на 3 години съм, направила съм от промоционалните резервации-по 55 лв на човек,но се опасявам да не е ад
Наши познати миналото лято бяха в Панорама паралелно с нас и останаха много доволни. В момента имам седмица да реша за тези промо оферти за двата хотела. Имаш ли представа какво включва "супер инклузив" newsm78 А и тези икономични стаи ако се падне човек в стая без балкон  няма да има къде да си простре хавлиите.

Общи условия

Активация на акаунт