Пазаруване от miniprix.bg - 2

  • 29 985
  • 731
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 3
Аз не бих чакала Спиди утре, звъннах в Миниприкс и ми казаха: Поръчката ви ще дойде утре, звъннах в Спиди да питам с номера на товарителницата (дадоха ми я от сайта): Ааааааа, не! От фирмата са сложили пратката за получаване във вторник. Звъня аз обратно в Миниприкс: Ааааа не, явно в Спиди имат проблем, звъннете им. Звъня пак в Спиди: Ааааа не, те сами си пишат товарителнициите и ясно пише ВТОРНИК. Писна ми и се отказах.

Самоцитирам се, не си чакайте поръчките нито днес, нито в понеделник. Вторник е деня.

Да, явно наистина е така. След като и днес не получих смс, значи другата седмица. Не им хващам само логиката нещо...

# 661
  • Мнения: 327
Аз не бих чакала Спиди утре, звъннах в Миниприкс и ми казаха: Поръчката ви ще дойде утре, звъннах в Спиди да питам с номера на товарителницата (дадоха ми я от сайта): Ааааааа, не! От фирмата са сложили пратката за получаване във вторник. Звъня аз обратно в Миниприкс: Ааааа не, явно в Спиди имат проблем, звъннете им. Звъня пак в Спиди: Ааааа не, те сами си пишат товарителнициите и ясно пише ВТОРНИК. Писна ми и се отказах.

Самоцитирам се, не си чакайте поръчките нито днес, нито в понеделник. Вторник е деня.

ахааааа,значи днешните ще ни ги обединят с вчерашните,или с тези от 26 и 27 и да си чакаме,защото аз на поръчка от 27 още нямам фактура,де.И ако пусна и днес или утре-хоп обединени,да няма да плащат излишни пари за доставка,щот на мен ми кефнало да пускам в 3 поредни дни поръчки  #Cussing out #2gunfire!

# 662
  • Мнения: X
Много са зле  в тоя сайт.....Не си струва нервите и дебненето на чифт обувки.....и накрая се оказва,че няма и да ги получиш.....
Хубава работа,ама българска......
Толкова нерви и прелистване....Тия скоро ще отпаднат и те като им гледам начина на обслужване на клиентите.....

Последна редакция: сб, 29 сеп 2012, 14:11 от Анонимен

# 663
  • Мнения: 0
Здравейте мами!  Simple Smile
Пиша тук,защото дъщеря ми има рожден ден след няколко седмици и любимата й марка е Bershka. Разбрах,че в сайта има дрехи на марката на доста изгодни цени. Някой може ли да даде линкове към техни топове,тениски,блузки? Нямам финансовата възможност да й закупя от магазина на марката. Благодаря предварително!

# 664
# 665
  • Мнения: 10
А аз продължавам да си чакам поръчката от 09.09 и пари от 20.09!! Чак ме е яд, че пуснах и днес поръчка, но като гледам - ще ми е последна. Даже и във фейса не ми отговарят вече. Close

# 666
  • Мнения: 3 595
Да ви кажа дългото чакане не ме дразни толкова, колкото откровената лъжа. Да се обадя да ги питам конкретно за конкретна поръчка, защото вътре има подарък за дете за утре. И те да ми потвърдят, че ще дойде днес. И я няма. Това за отлагането за вторник, което сте писали, ме уби.  Tired

# 667
  • Мнения: 464
защо сайта не ми дава да се регистрирам, непрекъснато ми изписва грешно име или парола? При регистрацията нямах поле за потребителско име , а име , фамилия и мейл, с кое трябва да вляза?

# 668
  • Мнения: 10
Да, това е доста изнервящо. В продължение на седмица, всеки ден ми обещават, че следващия ги изпращат. Или открито си лъжат, или организацията им е пълна нула. Ама и ние, след като така им наскачахме, взеха, че си повярваха! Да, ама - не. Ако другата седмица не си получа нещата и парите, директно пиша на комисията за защита на потребителите.
Ако не могат да си изпълнят условията, да кажат, но не и да ми губят времето и парите, а и всеки път да ми се извиняват за причиненото неудобство!

# 669
  • Мнения: 41
miu_miu,
напълно съм съгласна и те подкрепям.Ако се организираме всички заедно ,ефектът ще е най-голям.Всички,които очакваме да ни изплатят пари и всички други недоволни, да направим подписка и да им я изпратим.Да им предоставим крайни срокове и т.н.

# 670
  • варна
  • Мнения: 132
Момичета, получавате ли мейл след пускането на всяка поръчка?

# 671
  • Мнения: 659
Момичета, получавате ли мейл след пускането на всяка поръчка?

Аз получавам след всяка  Peace

Тези дънки се налага да ги връщам,малки са на сестра ми,30-ка са:
http://www.miniprix.bg/produkt/1006908/
В понеделник ще стане това,така че ако някой ги хареса,да пише  Simple Smile

# 672
  • Варна
  • Мнения: 11 340
 Rolling Eyes

Малко са ми странни настроенията в темата. Не знам, аз ли съм калена от Ларедутското пазаруване преди време, но определено ми се струва, че нещата се пресилват.

Смятам, че в повечето случаи поръчките пристигат навреме - в указания 10-дневен срок, разбира се, понякога има забавяния, но едва ли има онлайн магазин, който да е нямал такива проблеми.

Що се отнася до доставката, за която от Спиди са ви казали, че е отложена за вторник от сайта, малко не ми се вярва - по принцип Спиди имат бърза и икономична доставка, като втората е за 2 дни, така че, дори и от Минипри да са пуснали пратките като икономични, щом имате номер на товарителница, значи е била предоставена вече на куриерската фирма -  т. е. максимум до 2 дни може да закъснее - ако е била дадена вчера от Минипри, днес е първият работен ден, значи най-късно в понеделник трябва да се достави... Всичко друго ми се струва шменти-капели... Дават ли ви номер на товарителница от сайта, търсете си пратките при Спиди и настоявайте за навременна доставка.  Peace

По отношение на отказите - дори и в най-коректните английски и немски сайтове (французите са далеч от коректност при всички положения) ми се е случвало, да не говорим, че често го научавам едва при получаване на поръчката, не и преди това. Rolling Eyes Съгласете се, че ако артикулът се е изчерпил, когато са ви подготвяли пратката, а след това са го заредили отново поради големия интерес, няма как да ви го пратят, нали? Естествено, всеки човек ще го е яд, ако му откажат нещо, поръчано с голямо намаление, което после се появява отново на пълната му цена, но - какво да се прави, няма да си трошим нервите за едни парцали, я! Naughty В такъв случай най-доброто, което може да се направи от всеки, е с индивидуални е-мейли и обаждания да се свърже с тях и да си настоява да получи поръчаното нещо на намалената цена - ако стане, стане, ако не - здраве да е. Simple Smile

Това, което на мен основно ми харесва, е, че мога да връщам за тяхна сметка всичко, което не ми е допаднало по някаква причина. Такава възможност си съществува отдавна по останалите европейски страни, но само за техните граждани - на нас винаги ни се е налагало да плащаме обратната доставка или да се обясняваме за връщане на пощенски, ако вината за връщането е на продавача.

Както и да е... влязох да напиша, че не успях да се въздържа и пак пуснах поръчка, нищо, че все още нямам издадени ваучери за върнатите неща - общо за 44 лв. пуснах 17 фланелки за всички членове на семейството, 1/3 от които са с дълъг ръкав.  Party

# 673
  • Мнения: 0
Поръчвала съм 3-4 пъти и досега съм нямала проблем,дано всичко с поръчките ви се оправи по-скоро  Sad
Освен дънкито нещо друго знаете ли?

# 674
  • Испания
  • Мнения: 206
Моля ви за отзиви за тези,че ги държа в коша-отмъкнаха ми черните
http://www.miniprix.bg/produkt/1006596/
Добри ли са и дали си отговарят  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт