"Хакната" ли е страницата на Мтел? Изтичане на лични данни??

  • 3 035
  • 18
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 274
Има ли и други потърпевши?

Днес получих следното съобщение от Мтел:
Подател: 1001
Zdraveyte, Vie uspeshno se otkazahte ot hartiena faktura.
Poluchavate bonus po 20 SMS, 20 MMS i 20 min. video call za sledvashtite 5 mesetsa, schitano ot 28.05.
28.05.2013 13.06.13 +35988000301 Център за съобщения

Веднага се обадих на *88 и ми отговори Л.П..
Попитах как така съм се отказала от хартиената фактура, като аз не съм го направила. И ми бе отговорено, че това е станало вчера 27.05.2013 през профила ми в интернет страницата на Мтел.
Възразих, че няма такова нещо и изобщо не съм влизала в профила си.
Тогава служителката почна да ми обяснява, че може би е имало технически проблеми и грешно нещо е било отразено.
На въпроса ми дали имат проблеми със страницата ми бе отговорено отрицателно.
Получих същия отговор и на въпроса дали имат пробив в сигурността.
Поинтересувах се за защитата на личните ми данни, които се намират в профила ми, и служителката ми отвърна да не се безпокоя.

Накрая получих уверение, че "грешката" ще бъде оправена, и ще бъде назначена проверка, която да установи какво всъщност се е случило.


Питам, как така са променени данните ми? Кой е влизал в профила ми? И как така това е "технически проблем", за който няма отговорен човек?

Аз, като човек неспециалист, си мисля: щом някой е влизал през профила ми в интернет страницата на Мтел, значи страницата е "хакната". Щом това е станало, то има възможност за изтичане на лични данни.
Щом има изтичане на лични данни, то нещо трябва да се предприеме - Мтел със сигурност носи отговорност за изтичането на лични данни.


Има ли и други потърпевши?

# 1
  • Мнения: 0
Привет,

Страницата не е хакната в никакъв случай.
Под технически проблем се има предвид проблем със системата, със страницата, но не става въпрос за хакване в никакъв случай.
След като е поет ангажимент, със сигурност ще се направи проверка и установи точно какво се е случило.
Не се притеснявай, изтичане на лични данни няма.

# 2
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 249
Изобщо не вярвай на приказките на Мтел. Идея си нямаш какво могат да ти сътворят и да те изкарат маймуна. На мен са ми пришили разговор, който не съм провела. За плащане - ще го платя,но не знам какво ще ми измислят по-нататък. Та ще се развеждам с Мтел след повече от 10 години лоялно (от моя страна естествено) "съжителство".

# 3
  • Мнения: 25 674
На номер прилича. Като сделките от разстояние на Виваком.
Вместо да ти предложат отказ от хартиена фактура и да те подмамят с бонуса, карат направо, да пестят време. Който се върже, върже. Все е далавера.  Laughing

# 4
  • София
  • Мнения: 274
Явно е номер! Който се усети - усети!

Сега чакам "проверката" им да установи какво е станало точно.

# 5
  • Мнения: 6
Стига!!! Не ме стряскайте така...пу пу. Надявам се да не са изтекли и моите данни, аз въобще не знаех, че се е случило подобно нещо. Ето, сега се разтърсих за един план и попаднах на тази тема и съм направо ужасена  Embarassed

# 6
  • Мнения: 6
На номер прилича. Като сделките от разстояние на Виваком.
Вместо да ти предложат отказ от хартиена фактура и да те подмамят с бонуса, карат направо, да пестят време. Който се върже, върже. Все е далавера.  Laughing


На мъжа ми така му обновиха договора от Виваком, без да обясняват много много и ето, че сега не може да си смени дори програмата. Всички са се изхитрили ..клиентите страдат тотално :/

# 7
  • София
  • Мнения: 274
Изминаха 2 седмици и още нищо!
Ще изчакам още няколко дни, и ако до 17.06. не ми отговорят, ще напиша още няколко писма до различни комисии. С интернет е лесно Simple Smile

# 8
  • София
  • Мнения: 985
Аз, като човек неспециалист, си мисля: щом някой е влизал през профила ми в интернет страницата на Мтел, значи страницата е "хакната".
Има ли и други потърпевши?


Страницата на Мтел едва ли е хакната, по вероятно е твоят профил да е хакнат. Някой да е влязъл с твоя юзър и парола. Някой, който няма нищо общо с Мтел, а твой познат, примерно.
Абонат съм на друг оператор и нямам представа как става при Мтел. При моя оператор може да се смени паролата , като се прати смс от номера ми, който всъщност е и потребителското ми име. И ако някой се добере физически до телефонния ми апарат много лесно може да ми влезе в профила и да прави каквото си иска с него - да ми преподпише договора, да презареди предплатени карти и какви още не щуротии, които да ми костват много пари.
На твое място бих искала информация от тях, кога е влизано в профила ми , по-какъв начин е сменена паролата и картинката най-вероятно ще се изясни.

# 9
  • Мнения: 0
Нищо не е хакнато и ничий профил не е .
Няма изтичане на данни.
Беше технически проблем със системата при няколко клиенти и вече е отстранен.

# 10
  • София
  • Мнения: 274

Страницата на Мтел едва ли е хакната, по вероятно е твоят профил да е хакнат. Някой да е влязъл с твоя юзър и парола. Някой, който няма нищо общо с Мтел, а твой познат, примерно.
...
На твое място бих искала информация от тях, кога е влизано в профила ми , по-какъв начин е сменена паролата и картинката най-вероятно ще се изясни.


По времето, когато Мтел твърдят, че е влизано в профила ми, телефонът ми беше в мен. Няма как да стане.
Доколкото си спомням при някаква промяна в профила, получавах смс с текст, който трябваше да въведа в интернет страницата им, и с това да потвърдя промяната.

Те твърдят, че няма смяна на паролата, а влизане на потребител и промяна само на едно нещо, което е в техен интерес. И това ме усъмни, че не е никой друг, а самата фирма!!! newsm78

# 11
  • София
  • Мнения: 274
Нищо не е хакнато и ничий профил не е .
Няма изтичане на данни.
Беше технически проблем със системата при няколко клиенти и вече е отстранен.

Някакъв формален отговор - писмо, дори и електронно, не би ли трябвало да получа???

Добре е, че Мтел си има сътрудници, които да следят форумите, но аз все още не съм получила отговор на писмото си.

# 12
  • София
  • Мнения: 458
Беше технически проблем със системата при няколко клиенти и вече е отстранен.

Дали пък не са "няколко клиенти", които са се усетили

# 13
  • София
  • Мнения: 274
Беше технически проблем със системата при няколко клиенти и вече е отстранен.

Дали пък не са "няколко клиенти", които са се усетили

Явно!!! Naughty

Ще изчакам 1 месец, толкова им трябвало за отговор на писмото ми. newsm78 И ще видим...

# 14
  • Мнения: 0
dessy2008,

какво писмо? За писмена Жалба ли говориш или имаш онлайн оплакване?

Общи условия

Активация на акаунт