Обяснение в/у докладна от работодателя

  • 9 230
  • 16
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте,
Моля за съдействие относно следният казус: Аз съм супервайзор в хотел “Принцес София”. Работата ми е да проверявам / инспектирам хотелската база (стаи, общи части) следвайки определени стандарти на веригата. При проверката на една от стаите съм допуснал тя да бъде “пусната” със статус “инспектирана” при наличието на детайли несъответстващи със стандартите. Грешката не е фатална и по никакъв начин не застрашава здравето или живота на потенциален гост. Още повече, при висока заетост, самото ръководство ни принуждава да “пускаме” стаи – предварително блокирани от нас (супервайзорите) по технически или проблеми свързани с хигиената, до отстраняването им, само и само, за да могат да ги продадат и да вземат парите. В тези случаи никой не носи отговорност при евентуално оплакване от гост на хотела. Също така е важно да уточня, че някой от несъответствията със стандартите, са възникнали по причина, че не сме били запознати с тях. Ако е нужно, мога да дам повече детайли около случващото се. Предварително благодаря и се надявам на бърз отговор, т.к. ситуацията не позволява забавяне или отлагане от страна на нас супервайзорите.

# 1
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 085
Аз не разбрах точно какъв е въпросът ти. Ако питаш как да напишеш обяснение по случая, ще дам насоки.
В горния десен ъгъл пишеш До Директора/Управителя на името на фирмата.После в средата на листа пишеш ОБЯСНЕНИЕ от еди кой си,след което започваш сухо да обясняваш фактите-на коя дата какво е станало.Излагаш случката като се стараеш да не хвърляш вината у работодателя,но и да не се поставяш ти в кофти положение.Накрая завършваш изразявайки дълбоко съжаление за случилото се,че осъзнаваш грешката си и,че тя няма да бъде допусната отново. В долния десен ъгъл С уважение,името и подпис,а в левия-дата.Това всичкото,ако държиш на работата си. Успех!  bouquet
П.п. Пиша от мобилния и се извинявам,ако има грешки.

Последна редакция: нд, 05 яну 2014, 16:48 от Pupitka

# 2
  • Мнения: 2 134
Да разбирам ли,че за случая е пусната докладна от шефа ти
и трябва да дадеш отговор по нея ?
Как се е стигнало до докладната ? Оплакване от клиент или шефа е решил
да те накаже по някакъв начин?
Задай точно въпроса.

# 3
  • в дяволитите очички на моето тормозче
  • Мнения: 1 001
Срещу  теб вероятно  е стартирала дисциплинарна  процедура. От обясненията  ти и от начина, по който  са поднесени, както и  от работата  ти досега, до голяма  степен  зависи  как ще  приключи тя.
Може  да приключи:
1. С приемане  на обясненията и без последствия.
2. С приемане  на обясненията ти и  с налагане  на  дисциплинарно  наказание  "мъмрене";
3.  С приемане  на обясненията ти и  налагане  на дисциплинарно  наказание " предупреждение  за   уволнение"
4. С приемане  на  обясненията  и налагане  на  дисциплинарно  наказание "уволнение".

Съветът ми е изложението  ти  да е   стегнато, ясно, лишено  от  емоционална  отсянка; да е  документ, който  впоследствие, ако се наложи , да можеш  да използваш в съда.
Друг съвет- постарай  се на връчването  на  обясненията  да имаш свидетел  или пък  документ, от който  да  е  видно, че  си  ги дал в указания от  работодателя  срок.

# 4
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 085
Аз се съмнявам,че ще се стигне до дисциплинарно уволнение,четейки поста му,но все пак съветите ни клонят в една посока-в обяснението се придържай максимално към стегнатост и не си позволявай емоционални оценки.  Peace

# 5
  • в дяволитите очички на моето тормозче
  • Мнения: 1 001
Аз се съмнявам,че ще се стигне до дисциплинарно уволнение,четейки поста му,но все пак съветите ни клонят в една посока-в обяснението се придържай максимално към стегнатост и не си позволявай емоционални оценки.  Peace

Аз съм готова да се обзаложа, че ще му се размине  с "мъмрене", за да не е без хич Simple Smile

# 6
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 085
Да,и аз съм на това мнение.  Peace

# 7
  • Мнения: 121
Аз пък се обзалагам, че няма да се размине с мъмрене.
Дори мисля, че могат да го освободят.

# 8
  • Варна
  • Мнения: 6 315
Ако управата на хотела разбере за цитирането на името на хотела, ще стане по-лошо за работника.
По-добре авторът да изтрие името, защото може да се приеме като опетняване на репутацията.

# 9
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ако управата на хотела разбере за цитирането на името на хотела, ще стане по-лошо за работника.
По-добре авторът да изтрие името, защото може да се приеме като опетняване на репутацията.
А може би целта е да се види името на хотела и как те (не) държат на качеството си.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 6 315
Ако управата на хотела разбере за цитирането на името на хотела, ще стане по-лошо за работника.
По-добре авторът да изтрие името, защото може да се приеме като опетняване на репутацията.
А може би целта е да се види името на хотела и как те (не) държат на качеството си.
В такъв случай автора на темата не би се притеснявал особено за изхода от възникналия проблем, а съм склонна да мисля, че се тревожи. Затова препоръчах да изтрие името.

Разбира се, има вариант и да е удар под кръста от конкуренцията, кой знае. Simple Smile

# 11
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ами влязъл тук, регистрирал се, пуснал темата и дим да го няма.
Явно не му е важно как се пише обяснение по докладна.

# 12
  • в дяволитите очички на моето тормозче
  • Мнения: 1 001
Ами, нищо, поне  го зърнах  кой е Crossing Arms

# 13
  • София
  • Мнения: 3 753
А как се пише докладна?Виждам нещо нередно в работата ми и искам да докладвам на директора.

# 14
  • Добрич
  • Мнения: 1 146
До Директора......на.........
ДОКЛАДНА ЗАПИСКА
от
.........................
във връзка с....................
На .........дата, място, отдел, станах свидетел на................................................., извършено от.................., което е нарушение на................ /от тр.законодатество, вътрешния ред за работа, Наредбаа за безопасност ит.н./ Обръщам внимание ,за да вземете необходимите мерки

дата, подпис, длъжност, координати

Общи условия

Активация на акаунт