Моля за съдействие относно следният казус: Аз съм супервайзор в хотел “Принцес София”. Работата ми е да проверявам / инспектирам хотелската база (стаи, общи части) следвайки определени стандарти на веригата. При проверката на една от стаите съм допуснал тя да бъде “пусната” със статус “инспектирана” при наличието на детайли несъответстващи със стандартите. Грешката не е фатална и по никакъв начин не застрашава здравето или живота на потенциален гост. Още повече, при висока заетост, самото ръководство ни принуждава да “пускаме” стаи – предварително блокирани от нас (супервайзорите) по технически или проблеми свързани с хигиената, до отстраняването им, само и само, за да могат да ги продадат и да вземат парите. В тези случаи никой не носи отговорност при евентуално оплакване от гост на хотела. Също така е важно да уточня, че някой от несъответствията със стандартите, са възникнали по причина, че не сме били запознати с тях. Ако е нужно, мога да дам повече детайли около случващото се. Предварително благодаря и се надявам на бърз отговор, т.к. ситуацията не позволява забавяне или отлагане от страна на нас супервайзорите.