MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 422 591
  • 2 928
  •   1
Отговори
# 2 595
  • Мнения: 7 743
вече и при мен работи
сутринта- не

# 2 596
  • Мнения: 628
Такова 'зависване с надпис "Моля изчакйате..." обикновено е заради слаба интернет връзка...

# 2 597
  • Мнения: 7 743
Пробваме си връзката и през други сайтове ‘сепак

# 2 598
  • Мнения: 1
Здравейте, не мога да си вляза в акаунта - изписва ми, че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Давам "продължи"/то всъщност само това може да се направи/, излиза ми прозорец за потребителски акаунт. Пробвах да дам "запис", пробвах и с нови данни, изписва ми, че не могат да се редактират данните на потребителския акаунт.Идеи какво да направя?

Имам същия проблем. Дори не ми позволява да си направя нова регистрация... Някакви идеи?

Здравейте,
Имам същия проблем, дали някой намери решение?

Благодаря!

# 2 599
  • Мнения: 43
При мен е Моля изчакайте... след 5 секунди се скрива и нищо не става. Опитвам пак и пак същото, и така вече седмица. :/
Някой с някакви идеи по проблема?

# 2 600
  • Мнения: 43
загубих паролата BALTO1

# 2 601
  • София
  • Мнения: 143
Прехввърлих се на нов PC. При стартиране на програмата получавам съобщение: an app needs the following: .Net framework 3.5 (includes .net 2.0 and 3.0). При инсталиране не наможе да ги инсталира, не го намира. Какво е решението?
Благодаря предварително.

# 2 602
  • Мнения: 50
Здравейте, не мога да си вляза в акаунта - изписва ми, че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Давам "продължи"/то всъщност само това може да се направи/, излиза ми прозорец за потребителски акаунт. Пробвах да дам "запис", пробвах и с нови данни, изписва ми, че не могат да се редактират данните на потребителския акаунт.Идеи какво да направя?

Имам същия проблем. Дори не ми позволява да си направя нова регистрация... Някакви идеи?

Здравейте,
Имам същия проблем, дали някой намери решение?

Благодаря!

И при мен е така... Някой дали е успял да реши проблема?

# 2 603
  • Мнения: 75
Здравейте, не мога да си вляза в акаунта - изписва ми, че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Давам "продължи"/то всъщност само това може да се направи/, излиза ми прозорец за потребителски акаунт. Пробвах да дам "запис", пробвах и с нови данни, изписва ми, че не могат да се редактират данните на потребителския акаунт.Идеи какво да направя?

Имам същия проблем. Дори не ми позволява да си направя нова регистрация... Някакви идеи?

Здравейте,
Имам същия проблем, дали някой намери решение?

Благодаря!

И при мен е така... Някой дали е успял да реши проблема?

При мен ето това ми реши проблема.

1. Запишете си потребителското име и парола на сигурно място (например лист хартия).
2. Изпълнете ClearRegMB като администратор: кликнете с ляв бутон върху иконката ClearRegMB и изберете "run as administrator". Може да намерите изпълнимия файл в директорията на MailBooks.
3. Стартирайте приложението (MailBooks) и въведете потребителското име и парола.

# 2 604
  • Мнения: 1 285
При мен е Моля изчакайте... след 5 секунди се скрива и нищо не става. Опитвам пак и пак същото, и така вече седмица. :/
Някой с някакви идеи по проблема?


И при мен се получи същото. Има ли някакво решение?

# 2 605
  • Мнения: 1 285
Със Windows 10 съм и до скоро програмата си работеше , пуснах проверка за съвместимост и ми дава че не е съвместима. Спрях антивирусната и защитната стена , отново не иска да стартира. Изтрих всички файлове и инсталирах отново но пак не иска да стартира. Идеи как да разреша проблема?

https://---shortener8712-hxN6xFM
https://---shortener8712-0J6KzVP
https://---shortener8712-mtHSKwX
https://---shortener8712-6bDVys6

# 2 606
  • София
  • Мнения: 28 590
Хм, и при мен днес не тръгва. И аз съм с Уиндоус 10.

# 2 607
  • Мнения: 630
И при мен не тръгва, аз съм със 7-ца. Дано е нещо временно.

# 2 608
  • Euskal Herria
  • Мнения: 28 840
Вчера го отварях, всичко беше нормално. Сега опитах, и при мен е същото положение. Явно има някакъв срив.

# 2 609
  • София
  • Мнения: 398
При мен също не иска да стартира, а преди няколко дни влизах спокойно. С 10ка съм.

Общи условия

Активация на акаунт