Black friday, или манията по пазаруването

  • 24 955
  • 298
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 2 658
Получих 2 СМС, че днес ще ми доставят пратките. В история на поръчките статусите им са "регистрирани поръчки".

# 241
  • Мнения: 9 475
Тонка ,искам само да ти кажа че цяла седмица благородно ти завиждах за изгодната покупка и малко ме е яд ,че я отказваш  Peace искай им някакво обяснение.

# 242
  • Мнения: X
Аз им пратих запитване по мейла, но не ме отразяват също.
Ако се опиташ да им звъннеш, ще ти се включи една мацка, дето постоянно повтаря: "Нашите оператори са много заети в момента. Ако имате въпроси относно Блек Фрайдей, пишете ни на електронната поща". Хаха. Всъщност така и направих. Писах и ги уведомих, че се отказвам от поръчката си.
Изкушавам се да направя същото, но ще им отпусна до края на деня.
Опитът ми с такова отказване е, че веднага се активират. Пиши дали имаш отговор и колко време след твоя мейл си го получила Simple Smile Подозирам, че не си четат имейла изобщо Simple Smile

# 243
  • София
  • Мнения: 23 098
Тонка ,искам само да ти кажа че цяла седмица благородно ти завиждах за изгодната покупка и малко ме е яд ,че я отказваш  Peace искай им някакво обяснение.
За днес се е видяло, че няма да получа нищо. Но ако все пак вече е изпратен пасаторът и ми го донесе утре хубавкото куриерче от Еконт, може и да го приема.  Wink

Интересно ми е като изтекат 7-те дни от поръчката, дали автоматично поръчката отпада. Тоест, от магазина дали биха рискували да изпратят нещо след обявения краен срок?

# 244
  • Мнения: 9 475
имала съм такъв случай.Обадиха ми се да ме питат дали все още искам покупката.Май така е редно все пак   Thinking

# 245
  • Мнения: 2 658
След като им писахте, получихте ли обратно съобщение :
Цитат
Твоето съобщение от дата Х беше регистрирано под номер У. Консултант на eMAG ще ти отговори след проучване на ситуацията.
Преди време им бях писала и получих такова съобщение. Когато пиша и на други търговци, получавам подобни съобщения.

# 246
  • Майничка
  • Мнения: 12 595
Моята поръчка от петък стои още в балончето "регистрирана", но отдолу със ситни букви има история от 02.12. :"поръчката е в склада на куриера в Русе". Снощи бях в офис на Еконт, имаше доста кашончета от емаг по стелажите.
Поръчката ми е дребна - основа за лего за 11лв., нито ми е спешна, нито ще приритам, ако не я получа, при положение, че е с наложен платеж.

# 247
  • Мнения: X
Вече имам фактура за изтегляне. Преди 20 мин нямах. Подозирам, че сега я предават на куриер, но да видим.
П.П. Да, фактурата е с днешна дата.
Дано утре ги получа Praynig

# 248
  • София
  • Мнения: 23 098
Аз получих фактура още в петък.

# 249
  • Мнения: 8 899
Тонке, ти какво толкова спешно ще пасираш  Mr. Green
Да нямаш пак гости от специалните, че да подготвяш менюто  Peace

# 250
  • София
  • Мнения: 23 098
Не ми е спешно. И точно защото не е спешно, ще се откажа от пасатора, ако утре да обяд не ми се появи.  Wink Въпросът е принципен.

# 251
  • Мнения: 2 658
Не ми е спешно. И точно защото не е спешно, ще се откажа от пасатора, ако утре да обяд не ми се появи.  Wink Въпросът е принципен.

Заслужава си да изчакаш заради куриерчето. Wink

# 252
  • Мнения: 9 475
Най-малко заради него!  Wink Аз колко натяквах на ММ като прочетох Тонка какво си е поръчала...викам виж,бе хората гледат,купуват ,а ти...и той само каза" бг мама,бг мама,ти си мойта драма"  Laughing

# 253
  • София
  • Мнения: 23 098
Заслужава си да изчакаш заради куриерчето. Wink
Току-що дойде хубавото куриерче, но не ме зарадва с нищо.

# 254
  • Мнения: 2 658
И аз още чакам моите. 
Тони, не се отчайвай, и утре е ден. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт