Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 368
  • 254
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 9 487
Ееее,ми защо не питаш по-рано   Laughing

Не съм догледала,извинявам се! В такъв случай-няма мърдане.

# 76
  • Мнения: 524
Ееее,ми защо не питаш по-рано   Laughing

Не съм догледала,извинявам се! В такъв случай-няма мърдане.
аз разбрах след месец  Grinning

# 77
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 522
Скрит текст:
но нямам нерви. Дори твърде много се проточи темата.

 Shocked Не ви ли е малко неудобно? За какво изобщо пуснахте темата? Пошумяхте, пооплакахте се, и - стига толкова, дълго се проточи  ooooh! Ми като е дълго, плащайте си "прежалената" сума, и си свиркайте - до следващия път, когато отново ще ви "прецакат" - някой, някъде, с нещо  Peace

Много се дразня от този тип хора - бързала, подписала, после помрънкала, ама ѝ омръзнало, нерви няма да се занимава, но за темичка в бг-мамма - има  ooooh!  Как точно да очакваме нещата около нас да се променят към по-добро, ако никой нищо не прави и "номерата" винаги "минават"?!?
Всеки получава това, което заслужава!

Моите поздравления за всички в темата, които споделиха положителния си опит, как се борят за правата си и не се примиряват    bouquet
благодаря Ви за мнението, ще го уважа, тъй като всеки има право на свое, не желая да Ви нападам. За мен е достатъчно, че точно 'шума' който се вдигна около темата ще помогне на някой от читателите следващия път, когато попадне в подобна ситуация. Кой ще се разправя и кой не, всеки ще прецени лично за себе си. В конкретния случай обстоятелствата са срещу мен, нямам касов бон, нито документи. Нямам също и свидетели на случката. За себе си съм си взела поука, благодаря и на хората, които се отзоваха!

Написах в предишен коментар, че може да изискате копие на подписания от вас договор от оператора.
Няма да загубите много време, посетете официален офис, пуснете молба и до месец ще ви предоставят условията, на които сте се съгласили. Важно е да имате този документ във вас.   bouquet

 Peace Абсолютно подкрепям.
auto_bg, поздрави от "съратник"  Grinning, че си ги преборила. Трябват известни усилия и време и за съжаление малко хора го правят.
Мен лично много ме изнерви и едно младо девойче в техен офис. "Ама...жалба не се пише така" - по повод това, че не съм я написала на тяхната бланка, която м/у другото няма и адресат. "Ама...договор не се прекратява така." Аз съм юрист с дългогодишен стаж и не желая да удължавам подобни ситуации с обяснения. Настоявам под вх.№ да напише 3 имена и длъжност - "Ама...нали има подпис и печат". Страхотно подбрани кадри начи  Crazy Да не говоря, че първо не искаше да приеме жалбата, да съм се обадела на тел. за клиенти, "Ама...от тук не мога да ви свържа с оператор." Безумие. Откакто се помня семейството ми ползва БТК, е вече приключихме.

# 78
  • при късмета
  • Мнения: 24 060
Имам предвид, че няма спрат да й звънят с оферта за нов договор, а не, че условията ще се променят  Peace
Ще спрат и още как. Когато договора вече е станал безсрочен какво ще им е основанието да звънят?
Аз казах, че тогава ще спрат. При свършен факт, вече няма да имат основания да я тормозят, абоната си има договорени условия, които са в сила и дори неоснователната причина поради която я тормозят, а именно изтичането на срока, няма да е налице.
Аз имах на мое име стационарен телефон към Виваком и точно така се разви действието, въпреки официалните ми откази за смяна на плана и преподписване на нов срочен договор преди да изтече първия. Стана безсрочен и спряха да звънят

# 79
  • Мнения: 524
Имам предвид, че няма спрат да й звънят с оферта за нов договор, а не, че условията ще се променят  Peace
Ще спрат и още как. Когато договора вече е станал безсрочен какво ще им е основанието да звънят?
Аз казах, че тогава ще спрат. При свършен факт, вече няма да имат основания да я тормозят, абоната си има договорени условия, които са в сила и дори неоснователната причина поради която я тормозят, а именно изтичането на срока, няма да е налице.
Аз имах на мое име стационарен телефон към Виваком и точно така се разви действието, въпреки официалните ми откази за смяна на плана и преподписване на нов срочен договор преди да изтече първия. Стана безсрочен и спряха да звънят
засега са звънели само веднъж  Laughing ще видим какво ще стане за в бъдеще Simple Smile аз обаче си мисля следното, в случай, че договора стане безсрочен, позвъняванията не биха престанали, понеже в техен интерес е да вържат клиента със срочен договор, в противен случай има вероятност потребителят да прекрати договора си, а при сключен срочен си гарантират още две годинки   newsm78

# 80
  • Мнения: X
Цитат
аз обаче си мисля следното, в случай, че договора стане безсрочен, позвъняванията не биха престанали, понеже в техен интерес е да вържат клиента със срочен договор, в противен случай има вероятност потребителят да прекрати договора си, а при сключен срочен си гарантират още две годинки   newsm78
Затова, като/ако й се обадят, познатата ти просто да казва:"Благодаря, харесвам си безсрочния договор!" и да им затваря.Едва ли ще я тормозят с месеци.

# 81
  • при късмета
  • Мнения: 24 060
То е ясно, че ще е в техен интерес да го вържат със срочен договор.
Ако има действащ безсрочен договор, няма да имат основание да звънят.
Има ли договор -има. Плащат ли се сметките - плащат се. Какво им е основанието?
Клиента заявява, че ако нещо реши да променя сам ще дойде и да им забрани да звънят, че ще подаде жалба за тормоз.
Въпроса приключва.
Досега на нито един мой познат не са звъннали от никой от опрераторите след свършен факт, а именно безсрочен договор.
Иначе докато не са изпуснали срока могат да са много, много нахални.
Трябва да се режат много категорично

# 82
  • Мнения: X
Цитат
аз обаче си мисля следното, в случай, че договора стане безсрочен, позвъняванията не биха престанали, понеже в техен интерес е да вържат клиента със срочен договор, в противен случай има вероятност потребителят да прекрати договора си, а при сключен срочен си гарантират още две годинки   newsm78
Затова, като/ако й се обадят, познатата ти просто да казва:"Благодаря, харесвам си безсрочния договор!" и да им затваря.Едва ли ще я тормозят с месеци.

# 83
  • Мнения: 25 728
Ако има действащ безсрочен договор, няма да имат основание да звънят.

Имат и звънят. Всеки безсрочен договор може да стане срочен. Все някой може да се подлъже по обещанията им за това и онова - те на това разчитат.
Като конски мухи са - няма отърване.

# 84
  • Мнения: 6 833
Основанието, на което може да звънят, е че има по-изгодна оферта примерно.

Не знам какви са им точно практиките на Виваком, но аз в Теленор плащам сметка, която е на безсрочен договор, но не е на мое име и всеки път ме питат аз ли съм титуляра и да му кажа да дойде, защото договора е изтекъл и имат оферта. А и няколко пъти са се обаждали, не само за този номер, да подканят титуляра да отиде в офис. Предполагам, че другите оператори също действат така.

Във Виваком също плащах сметка, на името на мъж и очевидно като не съм абонат, започваха въпросите към кой оператор съм, доволна ли съм, колко ми е таксата, колко минути имам, няма ли да се прехвърля при тях....  Crazy

# 85
  • Мнения: 3 955
Чудя се от няколко дни нещо. Имам карта на Глобул от година и половина. Като ми изтече договорът август месец дали трябва да си сменям абонаментния план към някой нов на Теленор или мога да си запазя същия?

# 86
  • Мнения: 9 487
Имаш и двете опции  Peace

# 87
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Чудя се от няколко дни нещо. Имам карта на Глобул от година и половина. Като ми изтече договорът август месец дали трябва да си сменям абонаментния план към някой нов на Теленор или мога да си запазя същия?
Което ти харесва повече, това направи.
В същата ситуация съм, но моят договор отдавна е безсрочен. Първите месеци бяха доста настоятелни с оферти за нов договор, но не ми предлагат нищо изгодно за мен и затова си оставам със стария план и с изгодното за мен безсрочен договор.
Сега почти не ме безпокоят, само като плащам, ми казват, че имат оферта и да проверя при сътрудник, но не проверявам, не ми харесват офертите им.

# 88
  • Мнения: 524
Чудя се от няколко дни нещо. Имам карта на Глобул от година и половина. Като ми изтече договорът август месец дали трябва да си сменям абонаментния план към някой нов на Теленор или мога да си запазя същия?
Аз също използвам този оператор, една от новите оферти много ми допадна и промених плана си на нея като съответно договора ми се удължи с две години след смяната на плана. Моя приятелка ми спомена, че са й казали, че трябва да си избере план от новите, защото старите вече не били актуални. Така и направи и тя също го смени с такъв от новите. Според мен обаче, не би трябвало да е проблем да си запазиш условията, ако те устройват. Ако пък много харесаш някой от новите, можеш във всеки момент да смениш плана още преди да е изтекъл настоящия ти договор.

# 89
  • Мнения: 25 728
Да използвам темата да попитам - имаш някакъв срочен договор, който те устройва идеално откъм минути и цена. След изтичането му автоматично става безсрочен и продължава да те устройва, но след известно време те подлагат на невероятен натиск да избереш нов план, защото старият не се поддържа вече.
При такава ситуация как се действа? Можеш ли да се заинатиш и да откажеш категорично да избереш нов план, или? На какво основание, при положение че старият план наистина вече не фигурира в офертите им, а и цените са претърпели някаква промяна с времето?
По принцип питам, да си знам за по-нататък, че по този начин два мобилни оператора ме принудиха да се откажа от много изгодни за мен планове (единият даже ме изгуби навеки).

Общи условия

Активация на акаунт