Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 283
  • 254
  •   1
Отговори
# 90
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 504
people_change, докажи, че си реален субект. АЗ се съмнявам в реалната ти житейска ситуация.

# 91
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Да използвам темата да попитам - имаш някакъв срочен договор, който те устройва идеално откъм минути и цена. След изтичането му автоматично става безсрочен и продължава да те устройва, но след известно време те подлагат на невероятен натиск да избереш нов план, защото старият не се поддържа вече.
При такава ситуация как се действа? Можеш ли да се заинатиш и да откажеш категорично да избереш нов план, или? На какво основание, при положение че старият план наистина вече не фигурира в офертите им, а и цените са претърпели някаква промяна с времето?
По принцип питам, да си знам за по-нататък, че по този начин два мобилни оператора ме принудиха да се откажа от много изгодни за мен планове (единият даже ме изгуби навеки).
Заинатяваш се и си оставаш на стария план, който те устройва. Няма такива филми, като не се поддържа. И на мен ми ги разправяха тези приказки любовни, обаче нищо че го няма в новите планове, аз съм си на стария и съм на безсрочен.

# 92
  • Мнения: 25 666
Благодаря, ще го пробвам.

# 93
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
people_change, докажи, че си реален субект. АЗ се съмнявам в реалната ти житейска ситуация.
С това "нямам нерви да се разправям" и мен ме наведе на мисълта, че нещо не е наред. А последното включване в полза на Глобул, вече засили доста подозренията. Да наплюем Мтел и да похвалим Глобул, които сега като Теленор са още по-големи дървета.

# 94
  • Мнения: 9 475
Како Сийке, винаги можеш да си останеш на старите условия. Ако се заинатят кажи на служителя да си покаже баджа и, че с една жалба ще го научиш как да си върши работата.Гарантирано действа! На всяка персонална жалба има глоба  Peace

# 95
  • Мнения: 3 950
Аз също не мисля, че ще има някакъв проблем да си остана със стария план. На Теленор офертите не ми допадат изобщо, нито един план не ми харесва. Кажат ли ми, че задължително трябва да си променя абонаментния план, директно си закривам картата.

Мой познат от 12 години е на един план на Мтел (20 мин. към всички за 9,90). Естествено сега има много по - изгодни предложения и постоянно му предлагат да си го смени с нов. Той отказва, тъй като не е на негово име, а на титуляра му е трудно да отиде до офис на Мтел, за да го смени той, а и не им се занимава и на двамата. Та идеята ми е, че от 12 години е с безсрочен договор и план, който много отдавна не фигурира в предложенията на Мтел, но той си го ползва и няма проблеми  Peace

# 96
  • Мнения: 6 833
И според мен не могат да те принудят да избереш нов план.
Ако се опитат им кажи, че новите не те устройват и да прекратят договора, щом "стария е невалиден"  Wink

# 97
  • Мнения: 9 475
Действайте с жалбите,физиономиите на служителите са безценни  Twisted Evil

# 98
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Какво да напиша, белла, обади ми се оператор, не се представи, да съм отидела до офис да ми дадат оферта. Отивам до офис и не получавам оферта, а ми предлагат да подпиша нов срочен договор на нов план. Това не е оферта, това е набутване.

# 99
  • при късмета
  • Мнения: 24 015
Как` Сийка, аз на мтел съм с план който не предлагат от 6 години. Имаха много отдавна преференции за инвалиди. Договора важеше докато важи ТЕЛК. Последния ТЕЛК с който е подновен договора е безсрочен и договора си беше безсрочен с последното подновяване. Когато се направи договора по последния ТЕЛК инвалидния план вече не се предлагаше. На мен обаче си ми важат условията по него. Повече от 10 години съм с този номер, а минаха повече от 6 откак не предлагат тази оферта, не я предлагаха и при последното преподписване, но аз си останах на нея
Предполагам, че за другите важи същото.

Сега от този номер говоря безплатно 40 минути към всички, а няколко години не предлагаха безплатни минути към другите оператори, всичките бяха към техния. И таксата е ниска.

Само веднъж ми звъняха след последния договор и се опитаха да ме хлюзнат, че ТРЯБВА да мина на друг план, че този вече не важал.(все едно не знаех, че вече не го предлагат и при подписването на последния договор) Питах ги имат ли безплатни минути към други оператори на по-ниска такса, казаха "не. Казах им, че при това положение няма да подпиша друг договор, а просто ще прекъсна този и повече не звъннаха

# 100
  • Мнения: 9 475
Лили,първо обаждането: искаш да ти се представи,ако откаже на 123 диктуваш телефона от който са зяъняли.

Второ с отиване в офиса: Заявяваш да ти махнат номера от така наречената клиентска система,я противен случай имаш.право на жалба в оператора и такава за тормоз.

Искам да кажа, че аз също съм ги правила тези номера,но това което ви казвам е използвано срещу мен от клиенти, които не си поплюват и е имало ефект. На мен за персонална жалба ми беше орязан бонуса.

# 101
  • Мнения: 6 833
Иначе във Виваком ни подновиха договора отново със същия план, който не се предлага вече за нови абонати. Дори самия служител ни посъветва да не го променяме, защото е доста изгоден.

# 102
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Благодаря, но те вече не нахалстват. За по-нататък ще знам. Имам един друг номер, който смятам да прехвърля на друг човек. Това лесно ли става, естествено, когато след 7-8 месеца ми мине срока на договора.

# 103
  • Мнения: 2 812
Здравейте! Началото на декември месец миналата година посетих магазин на наш оператор, за да платя сметката си. Разполагах с ограничено време и помолих консултантката (младо мило момиче) да приключим възможно най- бързо. Платих сметката си и тя ми обясни, че имало коледна оферта пусната за моя номер, сто безплатни минути към всички мрежи след изразходване на моя пакет. Първоначално отказах и обясних, че плащам сметките на този телефон, само защото имам сключен договор, но не го използвам и дори чакам да изтече и да спра картата. Тогава обаче тя ми предложи мобилен телефон за един лев еднократно, в случай че приема тези минути. Отдавна исках такъв телефон, който да използвам като резервен, в случай, че някой от тези вкъщи се повреди (телефона е някаква непозната марка с камера и цветен екран Grinning). Съгласих се. Обяснено ми беше, че тези минути са към моя план и прочее. След като пусна листите да се принтират, консултантката ми даде нова сим карта?! Защо? Ами... те тези минути били на отделен чип, НО СЛЕД КАТО ИЗРАЗХОДЯ ВКЛЮЧЕНИТЕ  в моя пакет, тогава се активирали. Добре, попитах ще има ли такса. Не, нямало да има, ако изразходвам тези 100 нови минути, тогава щяло да има колко каза 8 лева май. Аз обясних, че дори няма да активирам тази карта и се съгласявам заради апарата. Преди да тръгна бях уведомена, че трябвало да платя ЕДНОКРАТНА такса 7.90, за която не ми беше споменато. Много бързах, платих и отново помолих да приключваме. Консултантката беше максимално любезна. Пожела ми весели празници и какво ли не. В началото на януари 2015 отново посетих друг магазин, за да платя сметката си и беше с 10 лева над таксата. Имала съм сключен договор. Втората карта била с такса 8.90 на месец. Освен това старият ми договор бил преподписан за срок от две години. Моля обяснете ми КАК?!

Това са мошениците от ТЕЛЕНОР  Joy Joy Joy . Не може да е друг. Радвам се, че оставих договора си безсрочен и при първата добра оферта от друг се "разведох" с тях. Освободихме вече няколко техни карти и съм много щастлива.

# 104
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Който бърза да пише, не успя да познае. Били Мтел.

Общи условия

Активация на акаунт