ЧЕТВЪРТОКЛАСНИЦИ, успех в пети клас!

  • 43 883
  • 736
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 3 379
Ами стана дискусия, Деска, затова. Как е твоето момче?

# 466
  • Мнения: 822
И понеже ми отговори няколко пъти изчерпателно и ясно, но явно аз трудно чета между редовете, би ли ми обяснила простичко какво значи отидох на изпит по собствено желание, но за мен е по-добре да не ме приемат?

За тези,  които са отишли по собствено, смесено или дори наложено желание аз изказах поздравления, за труда , за смелостта и положените усилия, защото това е състезание и няма как да го спечелят всички, но всички са се готвили за него, някой повече , някой не(това го разисквахме вече, зависи от онзи процент талант) но децата заслужават адмирации !!!!

а това че си говорила със Златилов, какво общо има.... според него СМГ не е добро училище или не е добро за твоето дете?... а за игрите и забавленията не ги жали, тези които са там и те го правят и те имат езикови сертификати .

Аз лично смятам да затворя темата , нека всеки разбира и тълкува сам за себе си какво е явяването на този изпит за детето му.

Още веднъж поздравления за всички 700 деца!

# 467
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Благодаря ,щом се опитва да бяга вече човека ,значи е на оправяне ! Simple Smile

И друго щях да ви кажа ,по повод "сбръчкването" със задачите. И преди съм казвала ,всяка си знае нейното колко решава у дома (че почти всички ходят на курс и не го споменавам дори и има домашни за него). На всяка мерилото за "малко" ,"нормално" и "бръчкане"  е различно, сигурна съм! За един 30-40 задачи на седмица са бръч, за други нормално ,а има сигурно и дето малко им се струват. Mr. Green
А всъщност самите деца си показват колко могат да понесат и мерилото трябва да е според тях, а не според нас!  Simple Smile Защото мине ли се една тънка граница вече няма смисъл !

# 468
  • Мнения: 3 379
И понеже ми отговори няколко пъти изчерпателно и ясно, но явно аз трудно чета между редовете, би ли ми обяснила простичко какво значи отидох на изпит по собствено желание, но за мен е по-добре да не ме приемат?

Означава, че детето осъзнава, че ако го приемат, ще му предстои много важен избор, за който не е готово. Обсъждали сме го многократно с него. Това не означава, че трябва да се откаже от ходене на изпит. Това е предизвикателство, а моето дете обича такива. И не, не той е казал "по-добре да не ме приемат", а аз съм си го мислела... Има разлика.

а това че си говорила със Златилов, какво общо има.... според него СМГ не е добро училище или не е добро за твоето дете?

Ни най-малко човекът не е казал, че СМГ не е добро училище. Можеш да ползваш търсачката и ще намериш какво точно съм написала, не ми се повтаря, нито ми се обяснява отново. На мен човекът ми даде възможност след този разговор за трезва преценка за какво става дума по принцип с кандидатстването след 4-ти клас и конкретно за моето дете.

Аз лично смятам да затворя темата , нека всеки разбира и тълкува сам за себе си какво е явяването на този изпит за детето му.

Ами, не задавай въпроси тогава Simple Smile, ако не очакваш отговор.

# 469
  • Мнения: 5 160
mivan,
няма да разбереш тези (деца и родители), за които влизане в СМГ не е цел 1, и не е на живот и смърт как ще се представят, явявайки се просто така, да си дадат възможност за избор ...

Деска  Hug

# 470
  • Мнения: 822
lorenca, няма да си кривя душата, много исках да го приемат и съм много горда, че го приеха.
Ще добавя и защо, ами чисто егоистично си реших проблема с неговото образование .

А колкото до цел номер 1, това ми е второ дете и там амбициите и житейския опит е различен и още нещо което не съм го споменавала, но ще го вметна, за да не си помислите че детето ми е онези мачкани и заплашвани е , че то е с доста сериозно хронично заболяване.

# 471
  • Мнения: 5 160
mivan   Hug   Peace Браво! Стискам ви палци за безпроблемно по-нататъшно развитие.

"реших проблема с неговото образование" - дано  Peace, че в днешно време аз вече не знам кое точно е решение, освен повечко труд на детето.

# 472
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Всяка тук има своята истина !
Аз имам притеснения относно МГ и натоварването там! И в момента в който се изпритесня  Mr. Green се сещам пък ,че той се инати и той си го искаше и мисля ,че ще понесе . А вратата назад не съм я затворила и ако достигна до извод ,че на хлапето не му понася и ако той дава индикации за това сериозни ,няма да ми мигне окото да го преместя от "най-доброто образование" .Точно както го преместих и от "най-добрата школа с най-добрата учителка".  Laughing

mivan, другарчета по съдба ,с хроничните заболявания!  Hug

# 473
  • Мнения: 3 379
mivan, още веднъж поздравления на детето за успеха и дано наистина проблемът с образованието му е решен!

Деска, много точно - аз хич не обичам тези "най-добри", "елитни" и прочее определения... Преди първи клас ми побеляха косите именно поради такива терзания - че детето не беше разпределено при "най-добрата" учителка, при която искахме, но сега осъзнавам, че той има повече късмет отколкото аз - здрав разум  Mr. Green

# 474
  • Мнения: 822
Деска, трудно е, но така е било писано. Опитвам се да компенсирам с много любов, дано да се получи ...времето ще покаже.

За страховете ти, минала съм през същото , честно казано и аз разпитвах и се колебаех много за големия, дори не бях сигурна дали искам да го запиша. После си дадох сметка, че не е каторга и ако има проблеми винаги мога да го преместя. Определено в началото на 5клас имаше сътресение, но не от натоварване или проблеми с усвояването или липса на време, а от това че се оказа в клас с 30-тина отличници.

За съжаление, елитните училища се оказват врата и към университетите. Това е другия фронт, на който воювам:))))  и определено това е основен критерии дали ще получиш покана или не.

# 475
  • Мнения: 2 755
Много интересен спор се води тук. За мен не само по отношение на математиката, но и за всичко друго, в основата е труда. Какъвто и талант да имаш, ако не се трудиш не се получават нещата.
СМГ в известен период и за нас беше цел. Да, но по пътя за тази цел осъзнах, че моето дете не е за там, поне не на този етап. Липсват му самодисциплина и мерака му за математика намаля в последната година. Основни качества без които в СМГ, няма да му се получат нещата. Ето за това, нямах намерение въобще да го записвам за ОМТ. Той настоя с аргумента " ...защо тогава ходих цяла година на курс?...". Е, сега поне видя, че не е достатъчно само да ходиш на курс. Трябва да се потрудиш и вкъщи, упражнявайки типовете задачи, докато наистина ги научиш. На пръсти се броят децата влезли в СМГ само с талант. Повечето са положили много труд и затова трябва да им се отдаде заслуженото - БРАВО. Браво за часовете учене, браво за усърдието, браво и за техните родители, които ги подкрепяха. Зад успелите деца, стоят и отговорни родители.

SZA, ако детето ти беше прието в СМГ, щеше ли да го оставиш в предишното у-ще?

Що се отнася до училищата, елитни или не, за скромния си опит мога да кажа, че всеки родител иска за детето си най-доброто. В нашия, конкретен случай, аз преместих детето си, защото искам у-ще в което не завършват годината с куп непреподадени уроци, тетрадки попълнени наполовина и неглижиране на учебният процес. Поне в нашия клас беше така.

И като написах по-горе самодисциплина, с моят хубостник това лято яко ще поработим върху това. / в последната седмица много ме ядосаooooh!

# 476
  • Мнения: 3 379
Зад успелите деца, стоят и отговорни родители.

Не винаги Simple Smile Понякога децата успяват ВЪПРЕКИ родителите си и това е нерядко срещано явление. От друга страна, успехът (както писах и по-горе) е относително понятие и много зависи от личното светоусещане и ценностната система на отделните личности.

SZA, ако детето ти беше прието в СМГ, щеше ли да го оставиш в предишното у-ще?

Ами не знам. Щеше да бъде много труден избор. Затова и се радвам, че не ми се наложи да го правя. И не, не мисля, че това не е отговорно поведение. Тъй като детето ми се справя далеч по-добре с езиците, отколкото с математиката, смятам, че има смисъл нещата да са се случили по начина, по който се случват... Аз и преди изпита съм споделяла тук в темата моите терзания по повод евентуален прием в СМГ - трудности с логистиката, несигурност дали ще приемат брат му в 73-то без точките от баткото, загубата по отношение на нивото по езиците и липсата на трети език, който да започне да учи отрано... В същото време осъзнавам, че е трудно да "откажеш на СМГ". Така че нямам отговор на въпроса ти.

# 477
  • Мнения: 5 160
" трудно e да "откажеш на СМГ""
Тази емоциалност обикновено не е добра - изборът само защото си успял да си малко над чертата.

Tonita, все те четях за непредадени уроци, невзет материал ... Какво се е мотал този учител  newsm78 (вярно, че цяла година толкова празници, почивни дни, избори и какво ли не, ама ...), все едно не е имал разписана програма на септември и не е следвана.

# 478
  • Мнения: 2 755
Tonita, все те четях за непредадени уроци, невзет материал ... Какво се е мотал този учител  newsm78 (вярно, че цяла година толкова празници, почивни дни, избори и какво ли не, ама ...), все едно не е имал разписана програма на септември и не е следвана.
Ето и цифри : 18 урока по математика, 13 по БЕЛ, 5 по ЧО, попълнена наполовина тетрадка по Развитие на речта, само 1 /един/ лист от тетрадка А4 за домашно по математика и спирам до тук.  ooooh!
В училището има и свестни учители, но явно нашият клас не извади късмет. Това е последното, което пиша по този въпрос. За мен тази страница е затворена. Надявам се в новото у-ще да припомнят на сина ми, че в училище се ходи за да се учи, а не просто да си губи времето.  Confused

# 479
  • Мнения: 5 160
Tonita, късмет и успех!   Peace
Било е кошмар ...

Общи условия

Активация на акаунт