СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 4

  • 182 953
  • 915
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 478
Преподава на сина ми.
И не е вярно, че е достатъчно да работят и предават навреме.. Може някога да е било така, но сега оценява качеството. Масово имат 3-ки и 4-ки.  Peace

Последна редакция: пн, 15 юни 2015, 21:16 от babaadi

# 31
  • Мнения: 41 009
Масово имат 3-ки и 4-ки.  Peace

За годината? Shocked

# 32
  • България, София
  • Мнения: 638
Пенчо, доколкото знам е пенсионер, но преподава на някои класове. На 9-ти клас преподава жена ... не правиха нищо цяла година, сега в последния час трябва да оформи 28 човека, като оценява презентации Shocked. Резултатът ще знам след дни  Sad.

СИП-а не взиза в дипломата изобщо (сигурно се отразява някъде, но не участва в оценката).

Третата матура е по желание и влиза в т.нар. част "В". Тя е средноаритметично от 2, респ. 3 оценки, в зависимост от броя на матурите, които се държат.

Описано е сайта, по-точно е "разказано". Колко по-лесно щеше да е да пуснат една таблица. Аз отделих доста време, но сега ексела ще ми казва как се мени дипломата. Имам известни колебания с оценките по профилиращите предмети, мисля, че повтарят оценката от част "А", т.е. ЗП.

# 33
  • Мнения: 1 776
Странно би било в математическа гимназия някой да не пренебрегва рисуването насила. Целта на подобни предмети, в подобни училища би следвало да е разтоварване и даване на възможност, който има желание да вложи време в това. А не да е задължен да го прави.
Същите приказки за злобар / чешит се пробутваха и за Дечева. А истината за повечето е, че нито единия, нито другия са в синхрон със СМГ.
Изпълнителни хлапета като моето харесват Пенчо, което не отменя факта, че той не може да се справи с по-диви хлапета даже в 5 клас и го избива на... знам ли,  реваншизъм.

Последна редакция: пн, 15 юни 2015, 21:50 от kodbg

# 34
  • Мнения: 939
Именно затова на моята в 9-ти клас ѝ набивах в главата, че най-важните предмети в 9-ти клас са  рисуване и музика. Звучи комично, но е точно така - петица по математика в 9-ти клас намалява дипломата (A раздел) с 2 стотни, петица по рисуване - с 6 стотни.

Последна редакция: пн, 15 юни 2015, 23:31 от Obsolete

# 35
  • Мнения: 478

Още нямат годишни оценки, но Пенчо каза, че ще смята средно аритметично.
Не ми е важно какво ще пише тази година. Дано догодина наистина да е друг.

# 36
  • Мнения: 269
Здравейте, може ли някой да ми каже колко е продължителността на часовете за втори клас  в събота( за курсовете имам предвид)
Благодаря.

Да си побутна въпроса.
Телефона , който е даден в СМГ никой не го вдига.Та не мога да ги питам тях.

# 37
  • София
  • Мнения: 1 154
Здравейте, може ли някой да ми каже колко е продължителността на часовете за втори клас  в събота( за курсовете имам предвид)
Благодаря.

Да си побутна въпроса.
Телефона , който е даден в СМГ никой не го вдига.Та не мога да ги питам тях.

Има други теми за курсовете в СМГ  http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=752107.msg31034403#new  и за приема в СМГ
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=725218.msg31036257#new

# 38
  • София
  • Мнения: 752
...
Третата матура е по желание и влиза в т.нар. част "В". Тя е средноаритметично от 2, респ. 3 оценки, в зависимост от броя на матурите, които се държат.
...
Супер, много благодаря! Hug
Баш злобар си е Пенчо. Такива са ми впечатленията от родителските срещи. Само ни обясняваше колко били деградирали днешните младежи.Sick Точно тази дума използваше "пълни деградати". В края на 9-ти клас беше казал на доста деца, че ще ги изпита за повишаване на оценката. Децата се бяха подготвяли (на история на изкуството), но той заяви, че няма да ги изпитва и ще им остави петици (или четворки). Относно проектите, зависи и кой ден имат рисуване. При нас беше петък, а в петък състезателите пътуват за състезания. Съответно пропускат "проекти"... И аз набивах в канчето, че в 9-ти клас най-важните предмети са рисуване и музика smile3560, но немА кой да слуша. С това изчерпвам темата "Пенчо".Stop
Скрит текст:
Потресена съм, че Дечева още е в СМГ...

Последна редакция: вт, 16 юни 2015, 10:11 от mamamilk

# 39
  • Мнения: 269
Здравейте, може ли някой да ми каже колко е продължителността на часовете за втори клас  в събота( за курсовете имам предвид)
Благодаря.

Да си побутна въпроса.
Телефона , който е даден в СМГ никой не го вдига.Та не мога да ги питам тях.

Има други теми за курсовете в СМГ  http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=752107.msg31034403#new  и за приема в СМГ
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=725218.msg31036257#new

Благодаря.

# 40
  • София
  • Мнения: 1 508

Баш злобар си е Пенчо. Такива са ми впечатленията от родителските срещи. Само ни обясняваше колко били деградирали днешните младежи.Sick Точно тази дума използваше "пълни деградати".


Никога не съм го чувала да говори така на родителска среща.

# 41
  • Мнения: 542

Баш злобар си е Пенчо. Такива са ми впечатленията от родителските срещи. Само ни обясняваше колко били деградирали днешните младежи.Sick Точно тази дума използваше "пълни деградати".


Никога не съм го чувала да говори така на родителска среща.

И аз, а съм присъствала на всички родителски срещи в 8-ми и 9-ти клас.
На първите родителски срещи господинът информираше родителите какво ще учат децата през учебната година, какви проекти ще правят и какви материали трябва да носят за целта. На следващите пък съобщаваше текущите оценки и кой какви проекти не е предал. Апелираше за по-сериозно отношение, за да не се налага да го търсят в края на 12-ти клас за промяна на оценката. На последната родителска среща (месец преди края на 9-ти клас) каза, че би могъл да пише още по две оценки на тези, които искат по-висока годишна оценка – на плановете, писани през учебната година, и от изпитване. Хубаво, ама всички се втурнали да повишават оценки точно последния час, който пък бил в последния ден за оформяне на оценките по всички предмети – типично по български. Учителят едва отворил вратата на кабинета, защото  било пълно с тетрадки и рисунки, напъхани там под вратата. Как да не се ядоса? Та, от децата не се искаше да имат таланта на Пикасо...., а да си предават проектите в определения срок. Нормално и справедливо е тези, които не са били достатъчно отговорни, да бъдат санкционирани. Такава е практиката и в АК, и в университетите в нормалните държави. Няма реваншизъм и злоба в това, тъй като и деца, чиито родители са викани в училище за лоши прояви в час по рисуване, имат шестици. Трудили са се и са получили заслуженото.

# 42
  • Мнения: 976
     Точно синът на Мамамилк в никакъв случай не е безотговорен - познавам детето и други мами от темата, които го познават, ще потвърдят това. Но когато един ученик се занимава сериозно в областите, в които е специализирана гимназията, наистина може да пропусне по някой проект по един страничен предмет за училището. Ако вашето дете посещаваше четири /!/ школи, явяваше се на по три олимпиади минимум, учеше и трети език, и то не заради родителските ви амбиции, а наистина по желание, нямаше да се изказвате така, след като е научил цялата история на изкуството /леля му е изкуствовед/ и му е обещано да бъде изпитан, да има петица. За моя юнак не съжалявам, защото не е положил особен труд и си има пет заслужено, но за сина на Мамамилк - и мен ме е яд!
     То затова Айнщайн не е следвал една-две години, да забрави гимназията и тройките, които са му писали там... В СМГ има прекрасни учители, много великодушни и разбират децата с по-изявени наклонности, но има и такива, които не са толерантни. Вярвам, че детето ще успее да следва в някой от водещите световни университети, но защо да има и повишителен по рисуване в 12 клас?

# 43
  • Мнения: 592
Благодаря за новата тема!  bouquet



Някой беше питал за немския в 8 клас и след това. Натоварването е изключително, ниските оценки са факт (но всеки който учи нов език в 8 клас интензивно се сблъсква с това според мен). Нямам наблюдения обаче за ниски оценки в дипломата.



Аз питах за НЕ. Благодаря, че отговаряш. Laughing
Какво ми е притеснението: Дали ще успее да го научи достатъчно добре само с училищна подготовка 9-12 клас, така че да изкара Заслужена 6- ца, тоест дипломата му да е ок в това отношение, за кандидатстване в университет.
Защото може да се окаже, че Немския език няма да е необходим за университет/ ако избере в БГ или Англия/, но пък избирайки го да го учи и имайки 4-ка или 5- ца това да намали шансовете за класиране на желано място след 12 клас поради по- ниска диплома.
До колкото бях проучвала преди време за дъщеря ми подготовката в 8 клас при Вълчанова / ако не се лъжа/ е  безупречна , от там на горе няма свестни учители по немски език и детето трябва да го учи на друго място. Затова детето кандидатства в 91 НЕГ. Тази година много се чудя на втората паралелка каква учителка ще намерят. Имат големи амбиции да вкарат предмети на немски език / но пак трябва добри учители/, като езиковите гимназии. От вътрешен човек знам , че е голям проблем намирането на  учители по немски.За това сега се опитвам да разубеждавам и сина ми  и се моля да не му стигне бала за немските паралелки, но при мисълта че ще се раздели с приятелите много страда.

# 44

Общи условия

Активация на акаунт