Инвестиция за милиони, а персоналът – вятърни мелници

  • 26 038
  • 189
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 2 237
То остана и бакшиш да им даде  Laughing
Първо си любезен, после ти дават.

# 91
  • Мнения: 466
В предвид начина по който се изкзва едва ли щеше да им даде даже и да бяха любезни.  Laughing

Би го приела за даденост. 

# 92
  • Мнения: 5 060
Така, че за толкова пари такава работа затова и обслужването е такова ....

Не съм съгласна. Обслужващият персонал в целия свят е с ниски заплати, защото е работа, за която не се иска образование. Просто трябва да си любезен, усмихнат и да умееш да сервираш. И като се научиш на това, ще имаш бакшиши и ще си докарваш поне среден доход, а в по-скъпите заведения и над средния. Не е никак сложно, но явно някои много ми мързи.  Simple Smile
И покрай всичко това, ако направиш много добро впечатление на клиент, може да попаднеш на такъв, който да те препоръча, наеме и тн. Аз съм взимала кадри на Хепи, заради редовно отлично обслужване, и от друго заведение съм взимала. И са се развивали тези хора при нас, не са останали на стартовите си позиции.

Не само, че не им оставих бакшиш, а си взех парите обратно. В ресторанта обаче оставихме, там си го заслужиха. Пък едва ли има хора, които винаги плащат точно до стотинка, въпреки обслужването. Може и 50 ст. да са, но го правят.

# 93
  • Мнения: 2 237
Би го приела за даденост. 

Да ти сервират и да са донякъде любезни си е даденост, да. Защо един келнер да е нелюбезен? Тя, любезността е базата на човешките обноски. Виж, да ти се усмихват, да ти препоръчват нещо, да ти изпълнят допълнителни желания; въобще да ти дадат чувството, че си най-желаният клиент там, това вече се учи... Та, който не обича да носи дружелюбната маска, не е за тази професия според мен.

Но при нас наистина да дадеш бакшиш вече е толкова автоматизирано, че се улових ония ден как оставям доста над 10% на барман, който така ми разля виното, че от цялата чаша капеше и дори не ми я избърса. Мисля, че е крайно време да се побългаря отново и да давам само при повод, а другите с мен, ако искат да умират от срам, ще го преживеят  Simple Smile

# 94
  • Мнения: 466
Щом смяташ бакшиша в проценти значи не говориш за България.  Laughing

И аз съм оставал излъган в очакванията си но не правя драми.  Peace

# 95
  • Мнения: 5 060
Щом това за теб е драма, не знам как преминаваш през наистина труден момент.
Не е драма, но има неща, които правят силно впечатление.
Ниското качество ще продължава, докато има хора, които го толерират или такива пък, които дори не се впечатляват от него.
Не съм принцеса, нито пък кифла, но обичам да си прекарвам времето за което плащам, така, както са обещали, а не мислейки си, че ще им мине номера.
Би ли си купил апартамент, в който са ти обещали, че ще има обзавеждане, а плащаш същата цена и получаваш гол терен? Не. И ще кажеш, че няма място за сравнение. Има, само мащабът е различен.  Grinning

# 96
  • Мнения: 2 237
Горе долу смятам така, да. На десет евро минимум едно, но може и повече. Проблемът е, че вече никой не гледа как е обслужването и дали бакшишът е заслужен.

Не, че искам кой знае какво.. Но примерно взимам си виното сама от бара (заведението е тип дискотека), плащам доста над нормалната цена за него, че и бакшиш оставям, а от чашата ми капе и ръката ми цялата във вино. В крайна сметка барманът прави една крачка, сипва в чаша и ми я подава. Поне можеше да я избърше, както правят по принцип.. Но толкова вече ми се е промил мозъкът, че смятам автоматично, без да си давам сметка, че ме е обслужил некадърно.  Simple Smile

Това е екстремен пример, затова го давам.
Предимно съм доволна.

# 97
  • Мнения: 466
И като пуснеш темата и се оплачеш и обслужването там ще стане по добро ли Церемония ?  Laughing

Или изобщо ще се променят нещата ?

Не вярвам.  Peace

# 98
  • Мнения: 5 060
Не знам.  Grinning
Ако има една тема във форума за моя бизнес( не личен) ще ми бъде адски полезна. Безплатна обратна връзка с клиентите, голям кеф, ама няма.

# 99
  • Мнения: 466
Сещам се за една моя среща със съученик който живее от дълги години в Холандия. Сядаме в ресторанта. Той черпи.

Не знам колко беше сметката но той подава 50 лева на сервитьора и му казва да закръгли на 48.

Паднах  Laughing

# 100
  • Мнения: 2 237
Не знам колко беше сметката но той подава 50 лева на сервитьора и му казва да закръгли на 48.

Ако е консумирал за 42-43 лева, си ок.
Аз не бих дала на 42 лева 50. Освен, ако не са ми носили нещо специално, списания примерно или позволили да консумирам и нещо, закупено отвън или да са ми сложили телефона да се зарежда и ми го разнасят напред-назад.

Но виж, случвало ми се е на сметка от двеста да дам петдесет отгоре. Обаче много консумирахме, носеха на всеки петнайсет минути по нещо, а и на дама от компанията намериха цигари отвън, че и запалка донесоха, чистеха постоянно масата..


Скрит текст:
За Хилтън става дума. От който между другото по принцип съм удивена и си остава най-добрият хотел в България за мен.

# 101
  • Мнения: 466
Ние бяхме в обикновен ресторант. Но да чакаш 2 лева ресто на 50 лева сметка е даже смешно.


Церемония.

Сложете книги за похвали и оплаквания или по в крак с времето направете изповедалня като на Биг Брадър за клиенти.  Laughing

# 102
  • Мнения: 2 237
Ние бяхме в обикновен ресторант. Но да чакаш 2 лева ресто на 50 лева сметка е даже смешно.

Е, ако не ти достигнат два лева обаче, никак.  Peace

# 103
  • Мнения: 5 060
Изповедалнята е страхотна идея, браво!
Има ли обект с такава?

# 104
  • Мнения: 466
Не съм виждал  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт