Прахосмукачка робот - 8 тема

  • 108 003
  • 783
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 190
Принципно за ЛГ закупено от ЕС се признава гаранцията в България.
Ето и моята информация относно гаранционната поддръжка на LG роботите:
Свързах се с LG България на телефона им за обслужване на клиенти 070015454. Казаха ми, че поемат изцяло гаранционното обслужване на всички роботи, закупени от Европейския съюз, НО .... от сервиза можело да откажат ремонт на уред закупен от Амазон, защото Амазон всъщност бил американски магазин, независимо, че робота е закупен от немски или испански Амазон.
Изпратих на техния E-mail копие от фактурата, с която съм закупила моя робот от неизвестен белгийски сайт и ги попитах дали ще поемат гаранцията на този уред при евентуална необходимост от ремонт. Ето какво ми отговориха:
"Да, в случай на нужда нашите сервизи могат да поемат гаранционното обслужване на този уред без да има нужда от гаранционна карта, още повече че този модел се продава и на нашия пазар.
Но ако се наложи замяна на уреда, тогава това може да стане само на мястото на закупуване на прахосмукачката, тоест в белгийския магазин."

# 766
  • Sofia
  • Мнения: 2 374
Има няколко регистрирани компании Амазон. Amazon.com наистина продава и доставя от САЩ, но amazon.de, amazon.fr, amazon.co.uk са търговски дружества регистрирани в Европа, така, че 100% са европейски компании. При покупка, в страницата със самата поръчка, за продавач е посочено нещо от вида на "Amazon EU S.a.r.L.", което е дружество регистрирано в Люксембург. Така, че с такъв аргумент е абсурдно да ти откажат сервизно обслужване за поръчка от амазон, стига да не е от amazon.com

Има и още един факт - на европейския пазар се продават (легално) LG роботи с бранда Hom-bot, докато за корейския и USA пазар под бранда RoboKing. Така, че ако закупиш от официален представител HomBot, то 99% е закупен от европейски представител.

Edit: На две от моите поръчки, на фактурите е написано:
От Amazon.co.uk: Amazon EU S.a.r.L, 5 rue Plaetis, L-2338, Luxembourg
От Amazon.de: Amazon EU S.a.r.L, Niederlassung, Marcel-Breuer-Str. 12, 80807 Munchen, Deutschland

Последна редакция: ср, 13 яну 2016, 17:10 от julian

# 767
  • Мнения: 1 346
Здравейте отново,
както вече писах вчера получих моето ЕлДжи от
http://www.myrobotcenter.eu/en/household-robots/vacuum-robots/lg … m-bot-vr64703lvmb

с 5 години гаранция и с допълнителни аксесоари. Обаче не съм догледала размерите и ми е висока за под леглото. Така че бързо реших да я върна. Не съм ползвала аксесоари, моп и т.н. Просто я пуснах в спалнята и .... разбрах че не е за мен.

Някой връщал ли е към сайта? Пишат че въстановяват сумата до 14 дни включително транспортните разходи в едната посока. Е, в другата ще си ги поема аз. Но някой с опит може да сподели.

От друга страна пък ако някой от групата има интерес към Робота, можем да се спорзумеем. Така аз няма да чакам 2 седмици да ми върнат парите.

# 768
  • Мнения: 190
julian, хубаво е, че направихте уточнението за Амазон. Наистина е нелогично да не се признава гаранция от Амазон. Може би госпожата, с която разговарях не е била добре информирана. Това "от сервиза може и да откажат" е несериозно, сякаш е въпрос на субективна преценка "може да откажат, а може и да не откажат".
Нека всички, които имат роботи от Амазон да са информирани и да си търсят правата,  ако им се наложи ремонт.

# 769
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
Девойката е била неинформирана.Аз съм говорила преди година с тях-изобщо нямаше такива обяснения.Казах ,че е от Амазон Испания-те отговориха че няма проблем.

# 770
  • Мнения: 749
Аз нещо избързах с поръчката и докато се чудех това http://www.myrobotcenter.eu/en/neato-botvac-d85 ми се стори  на добра цена и го поръчах. Дано да е "нашия" робот.

# 771
  • София
  • Мнения: 11 789
Честито на всички с нови придобивки,независимо от коя марка. bouquet

Да попитам отново тези,които за ползвали myrobotcenter.Oт myrobotcenter.eu ли са пазарували или от myrobotcenter.de,myrobotcenter.at?
Знае ли някой разликата между моделите на LG VR 64701,VR 64702 и VR 64703?Първият е подходящ при наличието на домашни любимци.
Така и не ми става ясно тази 5 годишна гаранция кой я поема,от самия сайт ли?Ако се обадя в LG България вероятно ще ми кажат,че щом продуктът е закупен извън България не поемат гарнция.А в България в момента няма избор на модели на LG.

# 772
  • Мнения: 2 453
 от myrobotcenter.eu аз също не можах да намеря разлика между моделите и даже не разбирам LG VR 64701 кое му е това за домашните любимци по различно като на снимката отдолу си изглежда като 64703.
Допълнителната гаранция е от сайта това не е заводска гаранция и в сайта има обяснено как се процедира с нея.Всяка година ти намалява стойността на робота и примерно на 4-тата година се развали така че не може да се поправи няма да ти върнат парите като за нов ами ще ти върнат 70%.
Прочетете по-подробно за гаранцията  http://www.myrobotcenter.eu/5-year-guarantee

Последна редакция: чт, 14 яну 2016, 10:36 от Niss

# 773
  • На брега на реката
  • Мнения: 7 750
Не искам да съм груба, но няколко поста преди твоя е обяснено, че LG имат международна гаранция с ЕС и БГсервиза я поемат. На 701 дългата четка е по-гъста.

# 774
  • Мнения: 2 453
Не искам да съм груба, но няколко поста преди твоя е обяснено, че LG имат международна гаранция с ЕС и БГсервиза я поемат. На 701 дългата четка е по-гъста.

Не знам това към кой го пишеш но ти гарантирам че 5-годишната гаранция няма  ти я уважат в LG България. Има разлика между заводска която за цяла Европа е 2 години и 5 в случая 2 заводска + 3 допълнителна от сайта. Всеки който предлага допълнителна гаранция го прави за своя сметка работила съм във фирма която е предлагала допълнителна гаранция и са ми  много ясни нещата с тези да ги наречем допълнителни гаранции това даже не е гаранция ми си е една застрахователна полица която сайта сключва със застраховател за да застрахова риска.

# 775
  • София
  • Мнения: 11 789
Не искам да съм груба, но няколко поста преди твоя е обяснено, че LG имат международна гаранция с ЕС и БГсервиза я поемат. На 701 дългата четка е по-гъста.

Вероятно коментара е към мен.И аз не искам да бъда груба,но самата аз го написах няколко поста по-назад.Ставаше въпрос за покупки от Амазон.
И понеже си имам обица на ухото с български сервизи искам да бъда сигурна,когато давам пари за нещо.Все пак 500 евро не ги намирам на улицата.
Благодаря за коментара ти за 701! Peace
Все пак някой пазарувал ли е от Myrobotcenter.at или de?Там моделът,който съм харесала е с около 300 евро по-евтин.

# 776
  • Мнения: 2 453
.eu е сайта за доставка в Европа другите са си регионални сайтове съответно не доставят в Европа ми само в техните си страни опцията ти е да поръчаш робота на немски адрес с превозвач не знам обаче после да няма проблем с гаранцията.

# 777
  • София
  • Мнения: 11 789
Niss  Hug
Тогава ще се откажа от този сайт.Там цената твърдо си седи на 749 евро,отдавна дебна.Явно ще го поръчам от амазон.А докато реша може и в БГ да го пуснат. Joy

# 778
  • Sofia
  • Мнения: 2 374
Niss  Hug
Тогава ще се откажа от този сайт.Там цената твърдо си седи на 749 евро,отдавна дебна.Явно ще го поръчам от амазон.А докато реша може и в БГ да го пуснат. Joy
Почти съм 100% сигурен, че разликата е само в цвета Wink Дори в самия линк е на 703 е посочен следния текст:
"Our tip: Extended guarantee for your LG Hom Bot Square Pet VR64703LVMP", което те сами подсказват, че третират VR64703LVMP като подходящ за домашни любимци. А VR64703LVMP е намален.

Иначе, първите 2 години се покриват от LG, а допълнителните 3 нямат нищо общо с LG.

# 779
  • Мнения: 2 453
Сега относно четките на двата модела LG погледнах пак снимката на 64701 и на 64703 на сайта аз разлика не виждам. Вчера обаче ми направи впечатление че моята резервна четка(моя модел е 64703 за който не е разбрал) беше червена а тази в робота е черна и сега я загледах пак и се оказа че резервната е по-гъста. Така че най-вероятно резервната ми четка е точно за домашни любимци. Оновната ми четка е с 4 реда снопове а резервната е 6 реда.
Скрит текст:
64701

64703

Последна редакция: чт, 14 яну 2016, 14:28 от Niss

Общи условия

Активация на акаунт