Свързах се с LG България на телефона им за обслужване на клиенти 070015454. Казаха ми, че поемат изцяло гаранционното обслужване на всички роботи, закупени от Европейския съюз, НО .... от сервиза можело да откажат ремонт на уред закупен от Амазон, защото Амазон всъщност бил американски магазин, независимо, че робота е закупен от немски или испански Амазон.
Изпратих на техния E-mail копие от фактурата, с която съм закупила моя робот от неизвестен белгийски сайт и ги попитах дали ще поемат гаранцията на този уред при евентуална необходимост от ремонт. Ето какво ми отговориха:
"Да, в случай на нужда нашите сервизи могат да поемат гаранционното обслужване на този уред без да има нужда от гаранционна карта, още повече че този модел се продава и на нашия пазар.
Но ако се наложи замяна на уреда, тогава това може да стане само на мястото на закупуване на прахосмукачката, тоест в белгийския магазин."