AVON - Тема за представители - Кампании 2, 3.....- Тема 136

  • 47 740
  • 592
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 5 386
Пристигат подаръците. В предната кампания  получих 8 лосиона.

Последна редакция: сб, 23 яну 2016, 22:34 от Taни

# 31
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Както казваше Катето "математика му е майката" . Ако не е Ексела няма да ми стигне живота  Joy
Аритметика му е майката, не козметика!  Joy

# 32
  • София
  • Мнения: 4 178
Както казваше Катето "математика му е майката" . Ако не е Ексела няма да ми стигне живота  Joy
Аритметика му е майката, не козметика!  Joy

Да, вярно. Така беше  Grinning

# 33
  • Мнения: 745
Снощи пуснах поръчката, имам два поръчани молива, които изненадващо светнаха в зелено, въпреки че са от описаните във Важни съобщения. В понеделник ще чакам фактурата дали ще са налични. Вече очаквам всичко.  ooooh!

# 34
  • Мнения: 745
Момичета, помощ! Вече съвсем се обърках.  ooooh! Преди да бъде фактурирана поръчката, когато виждам списъка със светофарите, цените на продуктите са на редовни цени, а не след изпълнено условие ( напр. при поръчка за 20 лв. и т.н.). Не трябва ли да ми ги показва на промоционалните цени? Например Малката черна рокля на стр. 4 е с цена 23.00 лв, а не 9.90.  #Crazy

# 35
  • София
  • Мнения: 4 178
Момичета, помощ! Вече съвсем се обърках.  ooooh! Преди да бъде фактурирана поръчката, когато виждам списъка със светофарите, цените на продуктите са на редовни цени, а не след изпълнено условие ( напр. при поръчка за 20 лв. и т.н.). Не трябва ли да ми ги показва на промоционалните цени? Например Малката черна рокля на стр. 4 е с цена 23.00 лв, а не 9.90.  #Crazy

Във фактурата трябва да са с малката цена, след като е изпълнено условието.

# 36
  • Мнения: 4 324
Добри нововъведения има Simple Smile
Харесва ми, че "преглед на междинната сума" вече доста бързо става, а отбелязването на % отстъпка добре показва кое как е Simple Smile

# 37
  • Мнения: 75
Комплектите от мотивационната не ми излизат в междинната сума.Някой има ли подобен проблем?

# 38
  • Мнения: 13 821
Комплектите от мотивационната не ми излизат в междинната сума.Някой има ли подобен проблем?

Коя мотивационна?

# 39
  • Мнения: 75
Комплектите от мотивационната не ми излизат в междинната сума.Някой има ли подобен проблем?

Коя мотивационна?

Имам поръчани 4 комплекта Аvon Homme.Имам ги добавени в поръчката,на зелен светофар са, но в междинна сума ги няма отбелязани  Thinking

# 40
  • Мнения: 493
Аааааа, как може такова нещо!!!
Правя поръчка, изпълнявам условието за 20 лв (правя близо 80), за да поръчам крема "Нощна златна емулсия" за 9.90, а ми е фактуриран на 34.00 !!! ЗАЩО? Какво трябва да направя в такъв случай? Да го върна? Клиентката специално поръча и други неща, с които мина 20 лв, за да вземе кремчето. А сега как да ѝ го дам на тази цена? ooooh! ooooh! ooooh! ooooh!

Че даже имам и поръчан някакъв демо продукт (молив и сенки 2в1), който по никакъв начин не съм поръчала!!! #Crazy

Освен утре да звъня до КОЛ центъра и да се разправяме и да я поправят тая измислена фактура! Outta Joint

# 41
  • Мнения: 745
И аз имам фактура вече. Съмненията ми от сутринта се разсеяха. Всичко е фактурирано както трябва.    Grinning

# 42
  • Мнения: 13 821
Аааааа, как може такова нещо!!!
Правя поръчка, изпълнявам условието за 20 лв (правя близо 80), за да поръчам крема "Нощна златна емулсия" за 9.90, а ми е фактуриран на 34.00 !!! ЗАЩО? Какво трябва да направя в такъв случай? Да го върна? Клиентката специално поръча и други неща, с които мина 20 лв, за да вземе кремчето. А сега как да ѝ го дам на тази цена? ooooh! ooooh! ooooh! ooooh!

Че даже имам и поръчан някакъв демо продукт (молив и сенки 2в1), който по никакъв начин не съм поръчала!!! #Crazy

Освен утре да звъня до КОЛ центъра и да се разправяме и да я поправят тая измислена фактура! Outta Joint

Вероятно грешка в обновената система. Няма да го връшащ ще звъниш в кол центъра. Предполагам тежще ти кажат какво да се прави.


Комплектите от мотивационната не ми излизат в междинната сума.Някой има ли подобен проблем?

Коя мотивационна?

Имам поръчани 4 комплекта Аvon Homme.Имам ги добавени в поръчката,на зелен светофар са, но в междинна сума ги няма отбелязани  Thinking

Вероятно също грешка.

Офффф
Добре че системата е обновена за наше добро!!!

# 43
  • София
  • Мнения: 4 178
Много са им зле програмистите.

# 44
  • Мнения: 493
Не знам какви са им програмистите, ама от 10 минути звъня и на двата телефона и все ми се затваря! След първия, най-късно втория сигнал свободно. Нямам думи просто!!!  #Cussing out #Cussing out #Cussing out #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт