Вечерница, имаш право, но в суматохата не помислих за това и подписах ( без Vorbehalt), че съм го получила, но ги накарах на квитанцията да пишат, че е бил разопакован и че има леко огъване на ламарината от едната страна.
Още не съм платила остатъка, ще се опитам nachträglich да го вмъкна този Vorbehalt.
Аз сама съм си виновна -знам ги медиа маркт, че са schlampig при доставка, но получих с около 250 евро по-добра цена, отколкото Listenpreis -UVP.
Мони,
точно така беше и при мен като ми доставяха всички уреди за кухнята, и пак от медиа маркт за пералнята.
Сушилнята я монтираха в колона над пералнята и тогава видях, че има от едната страна като я погледнеш нещо като вдлъбване на ламарината. Като натиснеш потъва, като отпуснеш се връща пак в изходно положение. От другата страна е гладко и нищо не потъва.
И след като си поръчвам втората по скъпотия сушилня от каталога на Миеле, а не някое турско Беко, очаквам да е Einwandfrei, а не с огъната ламарина.
И поради тази ВТОРА причина се развиках и телефонирах с продавача и отказах да платя разликата.
Монтьорите се опитаха да ми обяснят, че такова нещо с ламарината било нормално.
Как пък не, и то точно при Миеле.
Искам и да ви се оплача, че откакто съм сама( разведох се скоро) направо за мезе ме взимат всички продавачи на мебели, кухни, уреди и прочее ... айде да не ги обиждам.
Пиша кратко продължение на историята.
Каза ми, че няма значение какво съм подписала.
Да направя рекламация до търговеца - писмена и да искам да оправят дефектите.
Каза ми, че не съм задължена да плащам остатъка от сумата и ако има проблеми, пак да се обадя.
Продавачът от Медиа Маркт ми се обади, каза че доставчиците са казали, че нямало дефект и че съм трябвало да платя остатъка.
Аз: посъветваха ме от където трябва и че ще получите от мен писмена рекламация с искане за незабавна (7-14 дни) поправка на щетите.
Той: Да съм пишела рекламация като искам, но трябвало да платя.
Аз. на мен ми казаха обаче , че не съм длъжна - НЯМА ДА ПЛАТЯ до поправка.
Той -Ами ние ще я вземем обратно като не я искате.
Аз : Имам фертраг с вас, платила съм ви за сушилня - дала съм капаро. Дължите ми сушилня без дефекти.
Разделихме се без целувки.
След един час се обажда - шефът казал, че ще ми доставят нова, оригинално опакована сушилня.
Сега остава и да го изпълнят, щото немската дисциплина и изпълнителност май вече са само история.