Била, Метро, Фантастико, Триумф, Хит, Т-маркет и др. - 10

  • 128 069
  • 760
  •   1
Отговори
# 60
  • 1st floor
  • Мнения: 9 111
Аз съм връщала козунак. Точно след касите се зачудих защо ми е толкова голяма сметката, а то се оказа, че цената била за сто грама и един малък козунак излизаше към 7-8 лева. Мислех, че на мен не няма да ми се случи, защото уж гледам добре етикетите, но този специално беше добре замаскиран с мноооого ситни букви. Знам, че не е редно да се връщат хранителни стоки, но реших да питам все пак. Касиерката веднага ми върна парите.

# 61
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 812
Благодаря ви за мненията. Току-що върнах кантара без да ми задават въпроси.

# 62
  • Мнения: 2 774
Дидка, а защо го връщаш?
Бях го набелязала за подарък...

# 63
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 812
Става въпрос за ел. везна. Ами, не ми трябва, а брат ми я купил без да ме пита. Не обичам да трупам ненужни вещи у дома.

# 64
  • Мнения: 6 553
Някой с отзиви за топ матраците, които в момента са в Метро на промоция? /Топ матрак Smart Topper Aloe/?

# 65
  • Мнения: 2 774
Става въпрос за ел. везна. Ами, не ми трябва, а брат ми я купил без да ме пита. Не обичам да трупам ненужни вещи у дома.
Да, да за везната питам, бяха по 12-13лв. Щом не си им открила недостатък, ще видя утре дали има  останали при нас, че те май до сряда бяха на промо newsm78

# 66
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 812
11.99 лв. са и при нас имаше много. Тя везната е красива, но аз даже не съм я пробвала, тъй като батериите са опаковани.

# 67
  • Мнения: 1 090
Някакви впечатления от Адидаските в Метро дето са на промоция и червената леща(Крина май беше)?
И от мен един глас за червената леща на Крина! Simple Smile

# 68
  • Мнения: 6
 
От Билла купувам замразени зеленчуци, онзи ден взех броколи, марка Клевър, цената на етикета е 1,49, на касата ми го маркираха 1,56. Не ходих да се разправям, но ако често-често послъгват така клиентите си-от този 7ст., от онзи 7ст., ми те колко неотчетена официално печалба правят?
Това си беше смешно  Joy Joy Joy
Касата е закачена за  НАП. Стоките, които се маркират подлежат на данък и няма как да бъдат скрити.  Laughing
И никой не ви слъгва, просто персоналът не може да смогне в повечето случаи Simple Smile

# 69
  • Мнения: 807
Номерът според мен е друг. Виждаш намален продукт,който иначе не си планирал да вземеш, но го купуваш заради намалението. На касата не излиза намалено, но не ти се разправя, а пък и покрай този продукт си всел и още неща.... пълни се касата, а не че печелят толкова от различката...

# 70
  • Мнения: 6
Не. В грешка сте. Никой няма умисъл да лъже клиент с цена. Има проблеми със смяната на етикетите. В нашия магазин се е случвало 3-ма души да сменят всички етикети, а те са над 3000. В момента имаме нов отговарящ за основния сектор и веднага се усети по етикетите. Още не знае всичко къде е и на рибата имаше несменени етикети. При нас се случва много често, да се местят щандове, разместват стоки, доста стоки ги има на няколко места и на основен се сменя етикета, но на другото място, често се пропуска. Има още 1 причина за грешен етикет и тя е, персоналът запълва липсващи продукти с друг продукт без да мисли, че отдолу етикетът е грешен. И на мен ми е супер неудобно като ми дойде клиент на касата със сгрешен етикет да му кажа, че някои от хората, които зареждат не мислят и от тъпотия се получава грешен етикет. Впрочем съм виждала и обратната ситуация, на каса да излиза по-евтино.

# 71
  • Мнения: 47 985
Аз съм писала че 3 месеца си купувах намален шампоан, защото не сменят етикета. 3 месеца ми маркират друга цена, показвам етикета, намалят, констатират разликата, и до следващия път. Simple Smile Отначало ги съжалявах, но вече не.

# 72
  • Мнения: 6
Да, има клиенти, които злоупотребяват. Отиват на щанда, слагат друг етикет и съответно следва скандал на касата Simple Smile

# 73
  • Мнения: 35
Не е вярно - няма как да "злоупотребяват".  Това за което говориш би минало само в някой плод-зеленчук, където недобросъвестни клиенти могат да разменят ръчно написаните картончета между щайгите с домати и краставици. Нормално на етикета не пише просто "1.47 лв." а пише вид на продукта, разфасовка=грамаж, баркод и др.
В повечето случаи много добре знам кое на колко е обявено по рафтовете, но редовно попадам на несъответствия, които най-често ми обясняват като: "-- мии.. тя промоцията е изтекла, ама не сме сменили етикета."
Интересно как може да държат с дни наред някой несъответстващ етикет по рафтовете, като в момента в който си променят цената в базата, би следвало моментално да се генерира и отпечати нов етикет за рафта.
И едва ли съм единственият клиент, който късно по обяд, или вечер след работа пръв е забелязал несъответствието. Нали пред мен би трябвало да са минали още 1000 човека.
Понякога нарочно пишат по-ниска цена и връщат парите само на който отиде да се разправя. Не спестяват от данъци - данъците са според отчетеното по каса. Но от разликата в етикета се вдигат продажбите на продукта, без реално да има промоция, защото много хора решават да си го купят точно сега, само заради по-ниската цена. (нещо като промоция, ама само за който си потърси намалението)
Мога да ви дам и примери, в които с месеци наред твърдо отказват да сменят етикети, въпреки периодично правени забележки. Един такъв случай: бившето Пикадили в CCS (дето фалира) - презервативи "Durex" - на рафтовете етикети с изгодна цена, а на касата маркират цена с точно 1 лв. отгоре. Просто ми беше станало навик: взимам си касовата бележка, отивам на гардероб да си заключа току-що направените покупки и веднага на "Информация", за да ми върнат разликата от 1 лв. С месеци наред не си оправиха етикетите на Durex-a.

Ако се разбучите в момента на маркирането, ще има едни обяснения: "- ами то такава е цената, това излиза.. На рафта не е истинската цена.."
И имате опция само да откажете продукта.

Ако видите разликата, но въпреки това си го платите, а после направите две крачки встрани от касата, зачетете се внимателно в бележката и се върнете: - ама.. на рафта пише друго -> вече вариантът е 1. да развалите сделката = връщате продукта, или 2. да ви върнат парите до разликата в цената = да си закупите продукта на обявената цена от рафта.

Ако имате свободни 2-3 минути, за да се разправяте, ви съветвам да правите второто. Само понякога не ми се занимава и отказвам продукта на касата, преди да е платен.

За да спестя време, отивам и си взимам табелката с цената от рафта, а после я показвам заедно с касовата бележка на касата.
Ако магазинът е по-дълъг - напр. ако от рафта до касата има 10-20 метра, по пътя успявам да изчисля и каква разлика имат да ми връщат. Дори ако става въпрос за насипни продукти на килограм - ползвам си елката на GSMа.

Преди два дена в ЛИДЛ: картофи на промоция - от 1.49 лв., намалени на 0.99 лв. Взех малко под 3 кг. - таксуваха ми ги с 1.42 лв. отгоре, /на цената без промоция/. Взех табелката от рафта с картофите, отидох с бележката на касата и т.н. върнаха ми парите. Само че действието се развива към 13ч. след обяд. Преди това са минали стотици клиенти, най-вероятно и други са си купили от картофите.
Вероятно и други са забелязали разликата.. Вероятно връщат парите само на който си ги поиска. Wink

Иначе се случват и грешки, ще дам примери от Т-маркет, където редовно се мотаем с колегата по обяд: например кашони с шоколади, поставени на място за примоция, само че един вид от тези шоколади не бяха баш в примоцията. Съответно си взех и от трите, ама ми таксували двата на по 1.99 лв., а третият на 2.99 лв. След като се върнах да изясним случая, се оказа, че си е чиста грешка на този, който реди кашоните (наистина нямаше етикет за намалена цена на точно този вид шоколад, а и според брошурата също не беше намален.)
Веднага отстраниха проблема - махнаха кашона от купчината с примоциите и всичко е ок.

Бонбони намалени от 10 лв. на 7 лв. (в брошурата), само че на рафта пишеше 10 лв. Колегата ми три дена се терзаеше дали да си купи от тези бонбони, понеже гаджето му много ги харесвала - ама уж били намалени, "ама не са". Накрая му викам: я да ги видим тези бонбони: взехме ги и на касата си излязоха точно както си е по промоцията - 7 лв.
Колко ли са ги обикаляли, като колегата ми 3 дена, и не са си купували защото на рафта пише 10 лв.. Wink

Последна редакция: пн, 05 юни 2017, 03:27 от dreadx

# 74
  • Мнения: 47 985
Не съм злоупотребявала, напротив  Stop Stop Stop
Всеки път чинно им показвах етикета, те чинно си го отбелязваха, НЕ го махаха и така до следващия път

Общи условия

Активация на акаунт