Следва изключително неприятен разговор с управителката на клуба, която категорично отказала да им върне 50-те лева "капаро". Те били дадени затова - да не се отказват каквото и да става... Е, грозно е, некоректно е, ориенталско е и е лоша реклама! Колкото и добре да им е оборудван клуба никога няма да отида там!
Нито ще ги препоръчам!
Защото, винаги има поне два начина (а дори и повече) да не изгубиш клиентите си, но когато не знаеш нито един си е непростимо! И не смятам, че някой трябва да им го прости.
10 дни предизвестяване за отмяната на празненството са си напълно достатъчни и могат да се запишат следващите клиенти. Но на управителката това й се струва недостатъчно - вземи си 50-те лева и бягай... логика, която ще ги отведе до никъде!
Посъветвах приятеля си да се обърне към Комисията за защита на потребителите, за да не остави така нещата. Дано от Комисията да успеят да я накарат да им върне парите.
Ако смятате, че управителката не е права, не ходете там, а и на приятелите си кажете да не ходят там. Никой не заслужава да го третират само като портфейл за изпразване. И в крайна сметка като ангажирате клуб не се обвързвате с него доживот, нали!