Глобул-лоши фактури!

  • 2 909
  • 34
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 28
Получих една фактура,в която имах 4 международни разговора,които със сигурност не съм провела и един съвсем непознат номер.Подадох оплакване и какво си мислете,че ми отговориха?Че Глобул следял разговорите и не можело да стане грешка и тям подобни глупости.А на свекърва ми и бяха натряскали сметка за 40лв.от някаква игра.Случвало ли ви се е?

# 1
  • Мнения: 3 459
Откакто съществува Глобул съм им абонат и досега съм нямала никакви оплаквания от тях  Wink

# 2
  • Мнения: 7 263
Получих една фактура,в която имах 4 международни разговора,които със сигурност не съм провела и един съвсем непознат номер.Подадох оплакване и какво си мислете,че ми отговориха?Че Глобул следял разговорите и не можело да стане грешка и тям подобни глупости.А на свекърва ми и бяха натряскали сметка за 40лв.от някаква игра.Случвало ли ви се е?
Телефонът ти винаги ли е с теб, помисли отново за проведените разговори. Същото се отнася и до номера на свекърва ти. Не знам как си го представяте това надписване на сметки, но смея да ви уверя че съвсем не е така лесно както явно си мислите. Човек бързо забравя, че е пратил някой смс за някоя телевизионна игра или пък е отговорил на многобройните оферти, които понякога пристигат на телефона му. И обикновено като получи сметка започва едно чудене, но скромния ми опит показва че грешката доста по-рядко е в мобилните оператори.

# 3
  • Мнения: 515
На мен ми се е случвало и то доста пъти един път гледам един международен номер и хукнах веднага да проверя кода оказа се на Япония Simple Smile званя и им казвам че не сам говорила  с Япония ,нито аз, нито мои познати са говорили.... В крайна сметка си платих сметката и това е . Но според мен Мтел повече режт в сметките

# 4
  • Мнения: 794

Ако телефона ти е "разкодиран" т.е. внесен от чужбина, е възможно да си запазила номера за интернет достъп на чуждия оператор = международен разговор (на мен ми се случва често да браузя като не си заключвам клавиатурата)

Същото е възможно и дори апарата да е купен от бг... Провери си настройките и свери номерата дали са еднакви...

# 5
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Да ,бяхме с карти на глобул и в началото ни идваха нормални сметки,като постепенно се увеличаваха и  оператора ни обясни ,че има пробив в ситемата,но скоро щяло всичко да бъде наред и ще приспаднат от надписаните разговори.Чашата преля когато получихме фактура със сметки 360 лева,като се има предвид,че полагащите ни безплатни разговори бяха зачислени като сума(които изобщо не бяха използвани от нас ,тъй като работим заедно),отделно несъществуващи разговори с чужбина и страната.Последния месец се бяхме ограничили в разговорите и съответно си проверявахме сметката периодично-която нямаше нищо общо с получената в края на месеца фактура-отново ни казаха,че при следващия месец ще приспадат ,но не се вързахме  и приминахме на м-тел.Сметката я платихме -нямаше начин.Може пък сега да са си оправили системата-нямам представа.

# 6
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 687
На мен тези номера редовно ми ги правеха от М тел, затова и се преместих при Глобул. До сега при тях не ми се е случвало надписване, но щом казвате, значи става ...

# 7
  • Мнения: 90
Досега съм била абонат само на Глобул и съм много доволна във всяко едно отношение. Не мисля, че може да стане такъв гаф.

# 8
  • Мнения: 7 263
Да ,бяхме с карти на глобул и в началото ни идваха нормални сметки,като постепенно се увеличаваха и  оператора ни обясни ,че има пробив в ситемата,но скоро щяло всичко да бъде наред и ще приспаднат от надписаните разговори.Чашата преля когато получихме фактура със сметки 360 лева,като се има предвид,че полагащите ни безплатни разговори бяха зачислени като сума(които изобщо не бяха използвани от нас ,тъй като работим заедно),отделно несъществуващи разговори с чужбина и страната.Последния месец се бяхме ограничили в разговорите и съответно си проверявахме сметката периодично-която нямаше нищо общо с получената в края на месеца фактура-отново ни казаха,че при следващия месец ще приспадат ,но не се вързахме  и приминахме на м-тел.Сметката я платихме -нямаше начин.Може пък сега да са си оправили системата-нямам представа.

Ако бях по-зле възпитана щях да настоя да ми посочиш кой точно ти го е казал!
Но понеже не съм те моля най-учтиво!
Това е най-опашатата и грозна лъжа в цялата тема. Технически проблем да, някаква временна неизправност в рамките на 12-24 часа да речем, но пробив в системата - много американски филми гледате!


Ако телефона ти е "разкодиран" т.е. внесен от чужбина, е възможно да си запазила номера за интернет достъп на чуждия оператор = международен разговор (на мен ми се случва често да браузя като не си заключвам клавиатурата)

Същото е възможно и дори апарата да е купен от бг... Провери си настройките и свери номерата дали са еднакви...

 Peace Това е една от твърде вероятните причини, наред с оставянето на телефона без надзор.

# 9
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Не искам да влизам в спор,но не виждам смисъла да си измислям,има опция да джиесема за връзка с оператор ,надявам се че си запозната с това и всеки който ползва такива услуги.Определено не ни беше приятно да платим сума ,която не сме изговорили и във фактурата сумите на разговори да са объркани ,като от рода да са ми сметнати безплатните минути  и включени в крайната сметка(двете карти се водят -семейство),за пробив в системата или срив в системата  ,смятам ,че няма нищо нереално -случват се технически неисправности-както искаш го разбирай.Надявам се да съм била изчерпателна. Peace

# 10
  • Мнения: 292
Откакто съществува Глобул съм им абонат и досега съм нямала никакви оплаквания от тях  Wink
Peace

# 11
  • София
  • Мнения: 2 079
Случвало ми се е да набирам някого, когато не съм си заключила телефона, или когато съм го пъхнала бързо-бързо след разговор в джоба си. Така че нищо чудно и да се е натиснал някой и друг бутон и без да знаеш да си говорила с някого.  Rolling Eyes

# 12
  • Мнения: 7 263
Случвало ми се е да набирам някого, когато не съм си заключила телефона, или когато съм го пъхнала бързо-бързо след разговор в джоба си. Така че нищо чудно и да се е натиснал някой и друг бутон и без да знаеш да си говорила с някого.  Rolling Eyes


И на мен ми се е случвало. Също така ми се е случвало и колеги с незаключени телефони да ми "звънят" по нощите, защото телефона им е в някой джоб, или в чантата или някъде по седалките на колата. Случвало ми се е някой от синовете ми да докопа телефона и да изпрати 10-тина смс на първия в листата / това и наложи да направя първи мъжът ми, защото преди беше шефа  hahaha/, както и ми се е случвало децата да натискат в захлас копчета и накрая зелена слушалка ..... Вярвай ми такъв номер в живота си не съм виждала и не го познавам със сигурност.

Вече почти 9 години работя в мобилни оператори и смея да твърдя, че има доста неща които разбирам, както и си давам ясна сметка колко още трябва да науча. Именно за това се опитвам навсякъде да поясня от къде идва проблема. Не целя да се заяждам, а да покажа на хората къде грешат, какво недоглеждат и недоразбират. Иначе е много лесно да кажеш, че всички са маскари ... и Глобул и Мтел и ВиваТел. Само за сведение ще ти кажа,че миналата година Мтел получиха международно признание за надежността на билинг системата си и бяха сертифицирани  от БАБТ - международна институция, която е уторизирана да прави подобна сертификация на мобилните оператори по цял свят, като целта на сертифицирането беше Мтел да докаже, че клиентите му са надеждно защитени.
В Глобул от година има нова билинг система, която за да бъде приета също е преминала поредица проверки и международен одитинг.

Техническите неизправности за които говориш, ако въобще се случват,  са толкова  редки и клиента по принцип не научава за тях. А не научава защото има доста хора, на които това им е работата - да следят за вярното и навременно отразяване на разговорите на клиентите им във фактурите и смея да те уверя, че хората си вършат работата. Дори и най-дребната нередност веднага бива отбелязана и коригирана, много преди да получиш фактурата си в края на отчетния за теб период.
Мисля, че освен изчерпателна съм и достатъчно компетентна ще следя темата защото съм професионално заинтересувана, но повече няма да се намесвам. Ако прецениш, че имаш нужда от някакво допълнително обяснение или дори и лично съдействие и помощ си добре дошла на ЛС. С удоволствие бих се опитала да ти помогна да разбереш, какво и как се е случило, ако това е целта на темата. Ако е просто поредния вопъл срещу някой от операторите вече съм чела достатъчно такива теми. Лека вечер !

п.с сетих се да добавя още нещо - обикновено проблемите с билинга са в ущърб на операторите / просто някои клиенти се опитват да напипат слабото място на дадена билинг система и да го използват за свои си нужди/, а не на клиентите - обяснението е много просто все пак билинг системите са създадени да отчитат съществуващи, действително проведени разговори, а не имагинерни такива. Билинг системата не е жив човек та да седне по симпатии или антипатии на едни да надписва, на други да отписва.

Последна редакция: пн, 03 дек 2007, 23:09 от Lennyh

# 13
  • Мнения: 227
Аз също си изпатих от Глобул.Бях 1 месец в Лондон и като се прибрах и си включих GSM имах 180 лв при положение,че бях в Лондон без телефона си.

# 14
  • Варна
  • Мнения: 1 817
На мен тези номера редовно ми ги правеха от М тел, затова и се преместих при Глобул. До сега при тях не ми се е случвало надписване, но щом казвате, значи става ...


 Peace

# 15
  • Мнения: 278
Доволна съм от Глобул, но се замислям дали да не си взема карта и на Вивател.
Моя приятелка забравя редовно да си заключи телефона и го пуска в чантата, по този начин изпратила 30 смс-а и ядосана ходи да се разправя. Обадих се на оператор и забраних изпращането на смс-и. После разбрах че тя така прави, доста време ми отне да я науча да си го заключва.
Интересно е защо на някой само им се случва така. Аз звъня в чужбина всеки ден, но до сега по-висока сметка от 35 лв. не съм плащала

# 16
  • Мнения: 28
Със сигурност не съм си оставяла телефона без надзор и не съм го оставяла незаключен.Благодаря на Лени за изчерпателната информация и че защитава мобилните оператори.И,да,ако има възможност бих искала наистина да разбера как е станало всичко това,а и за сметката на свекито.

# 17
  • Мнения: 1 479
До сега са коректни с мен.В фактурите са ми отбелязвали точно разговорите с чужбина.

# 18
  • Мнения: 7 263
Със сигурност не съм си оставяла телефона без надзор и не съм го оставяла незаключен.Благодаря на Лени за изчерпателната информация и че защитава мобилните оператори.И,да,ако има възможност бих искала наистина да разбера как е станало всичко това,а и за сметката на свекито.

meri77 точно преди малко писах на лични същия съвет. Винаги в такива случаи, когато имаш съмнения пусни жалба. Жалбата се разглежда от служители уторизирани във фирмата да дават информация, какво как и защо се е случило. Ако чисто теоретично приемем, чи ема някакъв проблем с оператора и интерпретацията на данните му - то ще ти бъде възстановена сумата, която са ти взели неоснователно. Да не говорим, че така ще помогнеш ако има някой незабелязан проблем той да бъде отстранен.
Искаш си детайлна разпечатка / в случай че не получаваш таква всеки месец и прилагаш копие от нея към жалбата с молба да ти бъде разяснено от къде идват разговорите или смс-ите които считаш че не са твои/.
Много по-добре е да си търсите правата от съответната фирма, отколкото да пишем неща, които на финала рядко излизат такива каквито ги виждат клиентите. Повярвай ми неизправен апарат или разкодиран такъв би могъл да ти причинява много главоболия, а има и ред други причини тъй като не зная нищо за твоя случай бих могла само да гадая, а това не ми е силната страна.  bouquet  bouquet  bouquet
Късмет, пиши ако пуснеш жалба или ако решиш че искаш още нещо да ти дообясня.

# 19
  • Мнения: 1 195
Да ,бяхме с карти на глобул и в началото ни идваха нормални сметки,като постепенно се увеличаваха и оператора ни обясни ,че има пробив в ситемата,но скоро щяло всичко да бъде наред и ще приспаднат от надписаните разговори.Чашата преля когато получихме фактура със сметки 360 лева,като се има предвид,че полагащите ни безплатни разговори бяха зачислени като сума(които изобщо не бяха използвани от нас ,тъй като работим заедно),отделно несъществуващи разговори с чужбина и страната.Последния месец се бяхме ограничили в разговорите и съответно си проверявахме сметката периодично-която нямаше нищо общо с получената в края на месеца фактура-отново ни казаха,че при следващия месец ще приспадат ,но не се вързахме  и приминахме на м-тел.Сметката я платихме -нямаше начин.Може пък сега да са си оправили системата-нямам представа.

Simple Smile Имаше  период в началото на годината в който се таксуваха разговорите в група и наистина сметките бяха колкосанли. Но чак пък пробив във системата не е имало  Joy Предполагам са ти обяснили ако си потърсила повече информация че ще има корекция в сладваща или по-следваща фактура. Служител на Глобул съм и със сигурност твърдя че на всички клиенти които имаха неправомерно тарифирани разговори вече са им върнати тези суми в някоя от по-следващите фактури  като авансово плащане.Относно международните разговори ако телефона не е закупен от БГ и ако няма настройки за интернет достъп в мрежата на Глобул когато се опитвате да ползвате WAP или GPRS  ви се тарифира международен разговор т.к. телефона ползва за това фабричните настрийки на фирмата производител.

Много е сме странни ние хората все си мислим че някои се опитва да ни изпързаля .........но в повечето случаи вината си е наша.
А относно тези 40 лв на свекървата за игри ...........ами най добре е човек като не знае как да борави с телефона си поне да се информира. Много често се случва клиенти да си направят абонамент за някоя платена услуга и после да се чудят от къде им е дошла тази сметка. По добре е с фактурата да отидете в магазин да ви обяснят или се обадете на 123 вместо да отправяте смешни обвинения!

Последна редакция: вт, 04 дек 2007, 16:29 от Mpulle

# 20
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Много интересно как отсяваш,само това ,което ти е в полза да парадираш,че си прекалено на вътре в нещата и да се надсмееш на хората ,които не работят в тази сфера и не са длъжни да използват  професионални термини,камо ли да са наясно защо им се появяват в сметките разговори с чужбина и игри.Вместо да прочетеш по задълбочено постовете ми и да се запознаеш по обстойно и кога се е случило,имало ли е приспадане на сметки в края на меца и т.н.  WinkПолучила съм твърде добра информация за този период на технически неизпровности в системата  и причината за това нейно състояние.Ако всички от твоите колежки се отнасяха  по този начин с клиентите,нищо чудно да има недоволни и загубата е единствено за Глобул и качествените служителите ,но слава богу има хора които си разбират от работата и знаят как да се държат с клиентите .Обясняваш неща ,които вече Lennyh писа подробно в темата ,няма нужда да се повтаряш,но като се има предвид,колко обръщаш внимание какво пише в темата- нормално......Много е важно когато искаш да кажеш на хората нещо (в случая на пишещите в тази тема),как ще го поднесеш -за да излезе като информация,а не като  присмехулен пост. Wink

Последна редакция: вт, 04 дек 2007, 18:31 от k.a.l.i.

# 21
  • Мнения: 17 546
Абонат съм на Глобул от години и не съм имала проблеми! Но Lennyh, говорейки от позицията ти на работещ в системата на мобилните оператори, конкретно за Глобул мога да кажа (и се подписвам с две ръце под думите си!), че 90% от сътрудниците на 123 или тези в представителните магазини на Глобул и Германос са абсолютно неиформирани относно повечето въпроси, възникващи при ползването на услугите им, което е недопустимо! Аз съм жена на 38 години и като потребител на мобилни услуги, без работата ми да има нищо общо с това, съм значително по-наясно, отколкото те би трябвало да са.

Последна редакция: ср, 05 дек 2007, 10:26 от DarkMoon

# 22
Да Sick и сметката на баща ми за изминалия период е доста ...... ooooh!, като се има предвид , че той говори само с хората от групата и досега никога не е надвишавал лимита на безплатните минути. #Crazy Ходихме да питаме в глобул казват,  не няма грешка щом така пише значи са изговорвени трябва да се платят парите #2gunfire #Cussing out

# 23
  • ТАМ КЪДЕТО ИМА ВОДИЧКА
  • Мнения: 82
абонати сме на глобул . през ануари преминахме на нов план - момите от офиса дадоха съвсем различна информация за преминаването към новия план от действителното . Идва първата фактура 100 лв.- заглеждам фактурата  -двата плана така омешани , че лошо да ти стане .Взимам фактурката и в централния офис - казаха да напише жалба подробно описваща кога ,какво и т.н .
След два месеца - писмо с ивинение, че жалбата се разгежда и проучва .
След още един месец -извинение за неудобството  и приспадане на сметката.

Присъда - коректни

# 24
  • ТАМ КЪДЕТО ИМА ВОДИЧКА
  • Мнения: 82
Да Sick и сметката на баща ми за изминалия период е доста ...... ooooh!, като се има предвид , че той говори само с хората от групата и досега никога не е надвишавал лимита на безплатните минути. #Crazy Ходихме да питаме в глобул казват,  не няма грешка щом така пише значи са изговорвени трябва да се платят парите #2gunfire #Cussing out

ходете в централните офиси - и на мен ми се подиграваха в изнесените центрове- сметките ставали с разговор- да ,ама не!

# 25
  • Мнения: 17 546
ходете в централните офиси - и на мен ми се подиграваха в изнесените центрове- сметките ставали с разговор- да ,ама не!
Т.е.? Обясни за невежите, моля!

# 26
  • Мнения: 417
Купих си наскоро телефон със сим карта от Глобул.Картата не я ползвам седи си така и си бях казала,че ще си плащам само таксата от 5 лева на месец.Да ама не,взеха да ми идват едни сметки с по 20-30 лева и сума ти разговори и номера,които аз незнам какви са.След като отидох в централния им офис и от там обясниха,че това било невъзможно,а аз им повторих хиляда пъти,че тази карта не я ползвам и си седи на шкафа в къщи и че дори не  е сложена в телефон.Разправях се пък се видя че с тях на глава няма да се излезе и си излязох.Сега нищо не им плащам и няма да им платя.И минах на друг мобилен оператор разбира се.

# 27
  • Мнения: 1 195
DarkMoon най-добре е да отидеш в магазин на Глобул, а не в представителство като на пример някои щанд в Била или Фантастико, Да-да, Германос и т.н.

# 28
  • Мнения: 794
Lennyh да не сме колежки  Mr. Green

# 29
  • ТАМ КЪДЕТО ИМА ВОДИЧКА
  • Мнения: 82
ходете в централните офиси - и на мен ми се подиграваха в изнесените центрове- сметките ставали с разговор- да ,ама не!
Т.е.? Обясни за невежите, моля!

 точно за представителствата говоря- аз се сблъсках с" глобал нет"
 не е приятно да те убеждават ,че си олигофрен  и не знаеш че като говориш и сметките се увеличават.
 НЕ ИСКАМ ДА ОБИДЯ НИКОЙ ,КОЙТО РАБОТИ В ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, НО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ИМА И МНОГО "фира" сред персонала

# 30
  • Мнения: 208
И аз да се оплача.Месеци наред не получавах по пощата писма за сметките,въпреки това си плащах редовно сметките.Когато отидох да се жалвам 1 прич. била в пощата(което не е така) 2.снимаха ми лич. карта посочиха къде  да се подпиша.И след няк.дни ми идва сметка за услугата да си получа непол. ф-ри 7.20лв.От Глобул ми казаха да напиша жалба с-у служителя ,че не ме е информирал.

# 31
  • Мнения: 1 477
До сега не съм имала проблеми с Глобул(имам 2 карти на тарифи).Но това само до сега.По празниците бяхме извън града и понеже си бях забравила зарядното на телефона се наложи за 2 дни да си го изключа.В понеделник си проверих сметката и беше с 5 лв.повече при положение, че ми е бил изключен телефона и не съм говорила изобщо.Естествено няма да оставя нещата така...

# 32
  • Насред хаоса
  • Мнения: 5 464
Естествено няма да оставя нещата така...

Кажи, та и аз да действам, защото и на мен ми се качиха на главата, ама не от Глобул, а от Вивател. При 500 безплатни минути ми изпратиха сметка за 150 лв.?!  #Crazy

# 33
  • Мнения: 103
И аз да се оплача от въпросния оператор глобул. Имах договор с лимит 60 лв. Тази карта остана в бившия ми мъж. Работеше с телефона и реших, че е човешко да не му спирам номера. Глупостта си е за моя сметка. Та отидох аз в главния офис и ги попитах с колко може да ме вкара ако реши. Отговора беше / 60 лв. толкова е лимита на тази карта / И аз спокойна 60 лв не са болка за умиране. Разбрах след време че картата е спряна и отидох да проверя каква е причината. Оказа се че е 300 лв. неплатена сметка   #Crazy  #Crazy  #Crazy Попитах ги как е възможно при положение, че има ораничение много под тази цифра да се навърти толкова, а те взеха да ми обясняват, че ставало изкуствено завишаване или нещо от този род което така и не разбрах. А как е възможно без моето съгласие да ми се завишава лимита така и не успяха да ми отговорят.

# 34
  • Насред хаоса
  • Мнения: 5 464
Правят така, защото тези неща трудно се доказват. Затова нашите оператори си разиграват коня, както им скимне - знаят, че повечето предпочитат да си платят, вместо да се разправят ... Те да ти праснат една сметчица от 200-300 лв., пък ходи после доказвай, че нямаш брат ...

Общи условия

Активация на акаунт