Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Враца
  • Мнения: 4 470
Имаме проблем с телевизора, който е в гаранция все още.
Занесохме го в сервиза, който е записан на гар. карта. Оказа се, че се е развалила нкква труднооткриваема и явно скъпа част. От сервиза са казали на съпруга ми, че ако нямаме касова бележка няма да ни признаят гаранцията. Знам, че някои фирми имат такова изискване, но ако не е упоменато изрично на гарнционната карта имат ли право да ми поставят такова условие?

# 1
  • Мнения: 4 342
Обикновено защипват касовата бележка на гаранционнаа карта точно с тази цел, за да не се загуби.
Питай в комисията за защита на потребителите най-добре.

# 2
  • Мнения: 5 257
Обикновено защипват касовата бележка на гаранционнаа карта точно с тази цел, за да не се загуби.
Така е, но дали го спазват навсякъде  Thinking

# 3
  • Мнения: 4 342
Дали ще защипят с телбод, едва ли е причина да търсим вина в търговеца.
За мен гаранционната карта е само за информация - адреси на сервизи, продуктов и сериен номер на нещото, ако има такива, случаите ,в които важи/не важи гаранцията. Мисля, че щом гаранционната карта не е платежен документ, тя няма доказателствена сила за извършена покупка. Особено ако търговеца и сервизната фирма са две различни, ми се вижда изключено да признаят само г. карта без касова бележка или фактура. Но както казах не знам как е по закон.

# 4
  • В детството...
  • Мнения: 122
Не са ли записали датата на покупката върху гаранционната ви карта. Би трябвало. По този начин се вижда от кога тече гаранцията и от къде е купена стоката.

# 5
  • Враца
  • Мнения: 4 470
Не са ли записали датата на покупката върху гаранционната ви карта. Би трябвало. По този начин се вижда от кога тече гаранцията и от къде е купена стоката.
Написано е всичко това, дата, от къде е купен, модел, номер

# 6
  • В детството...
  • Мнения: 122
Не са ли записали датата на покупката върху гаранционната ви карта. Би трябвало. По този начин се вижда от кога тече гаранцията и от къде е купена стоката.
Написано е всичко това, дата, от къде е купен, модел, номер

След като е написано сте в абсолютното си право. Именно с това се доказва мястото от където е закупен уреда и от кога му тече гаранцията. Ако са наистина толкова нагли, че не желаят да поемат ремонта се обърнете към асоциацията за защита на потребителите, хич не им цепете басма. Вие сте си в правото. Ето телефоните на които може да потърсите асоциацията.

http://www.bnap.org/?page_id=46

Ето и началната страница на сайта им:

http://www.bnap.org/

Успех.

# 7
  • Мнения: 132
Не мога да разбера, как така ще отказват.
И на мен ми отказаха, докато не открих ОТГОВОРА На проблема си.
Първо в Комисията за защита на потребителите, след това търговеца, а най накрая се обръщаш към сервиза.
При мен имаше невероятен успех с една злополучна камера за много пари.

# 8
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 802
Ва, каква марка е ТВ-то? И от къде е купувано? А кой е гар. сервиз?

# 9
  • Враца
  • Мнения: 4 470
Ва, каква марка е ТВ-то? И от къде е купувано? А кой е гар. сервиз?
LG, от Технополис, сервизът е на SONY като гледам бележката, която са ми дали.

# 10
  • Мнения: 4 916
Нормално е да не искат да ви признаят гаранцията без касова бележка - понеже има случаи, в които гаранцията тръгва след заверка на картата в сервиза (примерно до определен срок трябва да се завери), а не от датата на покупката. Случва се и собственика на уред извън гаранция да намери познат с достъп до карти и онзи да му напише гаранция - при такива съмнения покупката пак се доказва с касова бележка.

С една дума когато купувате нещо искайте да ви го защипят с телбод, недейте да чакате те да се сетят.

# 11
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 267
wa_wa, щом е от Технополис няма да ти признаят без касова бележка  Sad
Макар че е ясно, че е купувано от тях......  Twisted Evil

# 12
  • Разград
  • Мнения: 3 028
Преди време имах проблем със съдомиялната си,закупена от Технополис-Русе,живея в Разград.Разбрах,че при повреда търговецът трябва да осигури техник за ремонта.Вдигнах скандал по телефона и на третия ден ми се обади техник за уговорка.Тя,работата беше дълга и широка,но това е накратко.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт