Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 23 ноем. 2008, 14:48 ч.
  • Преглеждания  3 049  Мнения  17  Онлайн  1
Отговори
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 131
Искам да попитам нещо дали е нормално-миналият път като ми дойде беше на 01.09.08 и като ми дойде ми беше сичките 6 дена само тъмно кафяво и малко по-слабо.Бях на лекар на 16.10.08 и ме гледаха на видеозон и ми казаха, че нищо не са открили и след другата менструация да ида пак.Сега ми дойде с закъснение от почти 2 месеца и пак е кафяво и слабо.На какво може да се дължи да е кафяво??Иначе това, че ми закъснява не ме притеснява, защото гинеколожката ми ми каза, че е напълно нормално.На почти 16 години съм и имам цикъл от 1 година и 6 месеца/ако това има някакво значение../

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 673
  Щом като лекар ти е казал ,че е нормално, значи е така.
  Според мен възрастта ти е от значение. Твоят цикъл все още не е регулиран, но с времето  всичко ще си дойде на мястото. 
   Peace

# 2
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 131
  Щом като лекар ти е казал ,че е нормално, значи е така.
  Според мен възрастта ти е от значение. Твоят цикъл все още не е регулиран, но с времето  всичко ще си дойде на мястото. 
   Peace
Rolling Eyes Aбе аз знам, че е нормлано да не ми е редовен цикъла, но се чудя за какво имам това кафяво течение вече 2ри път???Чудя се на какво може да се дължи, защото за него лекарката нищо не каза, а само се чудеше от кво е!

# 3
  • София
  • Мнения: 673
 Аз имам някакво обяснение , което обаче не съм сигурна ,че е вярно.
  Всеки месец твоята матка се подготвя за зачеване,, като лигавицата и / вътрешността и/ набъбва. Когато не се случи забременяване тази лигавица започва да се излющва и изтича под формата на менструация. Възможно е /изобщо не съм сигурна в това/ твоята лигавица да не е набъбнала достатъчно и кървенето да е било съвсем оскъдно. Кафявото течение  е остатъчно . Цветът показва ,че менструалната кръв се е окислила, т.е. престояла е. Аз така си го обяснявам.
  Не се притеснявай, с времето всичко ще се нормализира.

# 4
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 131
Аз имам някакво обяснение , което обаче не съм сигурна ,че е вярно.
  Всеки месец твоята матка се подготвя за зачеване,, като лигавицата и / вътрешността и/ набъбва. Когато не се случи забременяване тази лигавица започва да се излющва и изтича под формата на менструация. Възможно е /изобщо не съм сигурна в това/ твоята лигавица да не е набъбнала достатъчно и кървенето да е било съвсем оскъдно. Кафявото течение  е остатъчно . Цветът показва ,че менструалната кръв се е окислила, т.е. престояла е. Аз така си го обяснявам.
  Не се притеснявай, с времето всичко ще се нормализира.
ooooh! Ми дано да се нормализира, защото нали ти казвам-за 2ри път ми се случва това течение, което уж е менструация.Ще видим какво ми е де само да свърши това течение след 5 ден и ще ида на лекар.

# 5
  • Мнения: 6 418
Аз също имах кафяво зацапване известно време и проблемът беше,че имах кисти на двата яйчника!

# 6
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 131
Аз също имах кафяво зацапване известно време и проблемът беше,че имах кисти на двата яйчника!
Aха, много ти благодаря за отговора, но при мене май не  са кисти, защото както казах вече един път ме гледаха на видеозон, но като и ида пак в петък ще видя.

# 7
  • Мнения: 1 247
И аз мисля,че трябва време да се регулира цикъла Peace

# 8
  • Мнения: 25
аз също съм с такъв проблем от 3 месеца.днес бях на лекар и ми казаха,че всичко е на нервна почва. нямам кисти,всичко е наред. просто последните месеци ги взех на един дъх и това си е оказало влияние
успех

# 9
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 131
аз също съм с такъв проблем от 3 месеца.днес бях на лекар и ми казаха,че всичко е на нервна почва. нямам кисти,всичко е наред. просто последните месеци ги взех на един дъх и това си е оказало влияние
успех
Явно и моето се дължи на това ,а и аз последно време съм и доста депресирана  Rolling Eyes

# 10
  • Мнения: 307
Кафявото течение е напълно възможно да е от хормонален дисбаланс.

# 11
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 131
Кафявото течение е напълно възможно да е от хормонален дисбаланс.
А хормоналният дисбаланс какво представлява и необходими ли са хапчета за да се оправи?

# 12
  • Мнения: 307
Да, необходими са, но лечение се провежда след направени изследвания от лекуващия лекар.

# 13
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 131
Да, необходими са, но лечение се провежда след направени изследвания от лекуващия лекар.
Ок, благодаря на ВСИЧКИ които ми отговориха  Mr. Green В петък ако ми е свършило кафявото зацапване ще ида на лекар и ще ви кажа какво е станало  newsm78

# 14
  • Мнения: 1 247
Понякога по-драстични диети също се отразяват на цикъла.. Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт