Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 27 юли 2005, 11:47 ч.
  • Преглеждания  869  Мнения  14  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 731
Здравейте мили момичета!
Първо хиляди честитки на тези, които имат поводи за празнуване!  Heart Eyes
Аз /дано не ставам банална вече!/ пак имам питане. Колко време според вас е необходимо да се изчака за бебеправене след прием на лекарства - антибиотици и химиотерапия /?/. Вярно, че всеки организъм е индивидуален, но много ми се ще чуя вашето мнение, тъй като миналият месец бях на Ципрофлоксацин, после и на Макмирор таблетки и глобули, а на 21 ми се довтаса лелката /малко изпревари с 3 дни, ама то времето е едно смахнато!/.
Сега вече дали мога спокойно да се заема с "работа"  Grinning Embarassed или трябваше да изчакам още един цикъл? При вас имало ли е подобни случаи?
Много ви мерси за отговорите и извинявайте, ако въпросите ми са........... скучни  Embarassed

Какичка, много съжалявам за резултати, но........ горе главата. Всичко ще се оправи, вярвай в това!

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 3 378
Джия, до колкото знам не трябва да си пила антибиотици и др.лекарства в текущия цикъл, но за следващия няма проблеми. С идването на М организмът се поизчиства от токсините (май Rolling Eyes), а и синтезирането на хормоните започва от начало. Така че, ако пиенето на лекарства е било преди М, всичко е наред, залавяйте се за работа Mr. Green

# 2
  • Варна
  • Мнения: 731
Хиляди благодарности на модераторите за новата темичка!  Hug
Мерси Гризка, искрено се надявам да си права. Надявам се и другите кандидат мами да споделят, за да имаме още повече информация.

# 3
  • София
  • Мнения: 4 264
Ами аз лично не чаках цял цикъл да се изчистя, а още в същия цикъл бебеправихме. Но не ме гледай мен - виж ми личната титла- нетърпеливка Wink

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Мила, изчакай този цикъл и от следващия започвайте. За по-сигурно Wink

# 5
  • Варна
  • Мнения: 731
Стеф, ако знаеш колко ми е тъжно, че трябва да чакам. Въпроса е, че и докторката ме посъветва така, ама шило в торба трае ли?!? Ние вече 2 пъти не се пазихме  Embarassed Иначе така ми се иска да мога спокойно да действам, че този месец ще съм и отпуска и се предполага, че ще съм доста по-спокойна.
Сега ще кажете, ама какви съвети искаш, като си си решила!  Embarassed Naughty Ами нали съм си рогато добиче /разбирай ОВНЕ/.
Иначе в тоя ред на мисли имам още един въпрос - от края на лелката имам едно непрекъснато неприятно усещане като за овулация или предстояща лелка /???/. Тъй като този месец си казах, че зарязвам и термометъра и сега ми е по-трудно да следя овулации и т.н. Онзи ден заради тези болки си премерих БТ-то и си беше в рамките на нормалното за І-ва фаза - 36,7.
Та ми е много чудно, какво точно става? Май вече взех да се сдухвам  Twisted Evil

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Знаеш ли...започвам да се убеждавам че колкото повече се вглеждаме за дребни детайли, толкова повече си откриваме проблеми, симптоми, почваме да си внушаваме и да се притесняваме...ето затова си е казано блажени са незнаещите Crazy  Ако питаш мен, остави ги тези размисли...изчакай този цикъл, колко му е, ще се свърши бързо, не мери температура, наблщдавай си все пак цервикалната слуз....правете любов и най-вече- бъди  спокойна и не се стресирай.

# 7
  • гр. София
  • Мнения: 634
А на мен ми дойде друг въпрос наум....ако мъжът е пил Ципрофлоксацин (нали то беше за стафилококите) или какъвто и да е антибиотик, трябва ли отново да се изчака известно време newsm78

# 8
  • София
  • Мнения: 4 264
Не мисля, че трябва. Аз пих точно същия антибиотик, само че за цистит, и бебеправих същия месец. Че с моя дълъг цикъл - 31-32 дни, де търпение да чакам newsm78

# 9
  • София
  • Мнения: 7 718
Антибиотиците се разграждат от организма за 24-48 часа, така че не е необходимо да се пропуска цикъл.
Химиотерапията се нещо друго и много сериозно. Джия, надявам се да правиш разлика.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Джия, този отговор горе май ще те зарадва особено много Mr. Green
 Друго си е Лали като се намеси  bouquet

# 11
  • Варна
  • Мнения: 731
Стеф,  Twisted Evil май си права.

Лали, благодаря и на теб мила. Друго е като се намесиш и ориентираш нас заблудените. Пък за разликата - ами май правя, ама то добиче като мен  Embarassed Ако има някъде повече инфо за химиотерапията, моля кажете ми къде да я прочета. Пък и аз не съм много сигурна дали на тези Макмирор пишеше, че са  химиотерапевтични лекарства /???/ или просто докторката ми спомена, че ще провеждаме такава. Ама вече съвсем се обърках  Crazy Crazy Crazy

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Ама Джия, за каква химиотерапия става въпрос???

# 13
  • София
  • Мнения: 7 718
Химиотерапията, като широко разпространено понятие, се прилага след операция на злокачествени заболявания, казано с прости думи, за изгаряне на единични ракови клетки из организма.
Макмирор е нистатин и нифурател, обикновено лекарство за лечение на често срещани вагинални възпаления, причинени от патогенни микроорганизми.  Предписва се дори на бременни. Нифурателът е химиотерапевтик с мощно актибактериално действие и оттук идва недоразумението.
Първоначално като прочетох химиотерапия, помислих, че си раково болна.
За щастие при теб всичко е добре. Не се притеснявай, обичайте се, няма повод за прескачане на цикъл. Успех.

Последна редакция: чт, 28 юли 2005, 10:24 от Lali

# 14
  • Варна
  • Мнения: 731
Миличка Лали, толкова се радвам да прочета това. Ако знаете какъв камък ми падна от сърцето.
МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ  МОМИЧЕТА! Обичам ви.

По-късно пак ще пиша, че малко трябва да поработя сега  Embarassed

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт