Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 1 юни 2009, 20:46 ч.
  • Преглеждания  1 257  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • България
  • Мнения: 104
Здравейте момичета днес ми е 26 ден след третият ми аборт.Вчера към 5 часа ми се появи кафеникаво течение нацапа ми и спря,днес в 5 часа пак ми нацапа малко повече от половин ежедневна дамска.Не знам какво ми става и малко взех да се притеснявам,след всички проблеми които имах:(.Случвало ли ви се е подобно нещо и какво ще ме посъветвате.Благодаря ви за отговорите!  Hug

Реклама
# 1
  • Мнения: 4 321
sineo4ka_ вероятно са хормоните ......
Изследвала ли си ги скоро?

# 2
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 451
Синеочка, от хормоните е,споко  Peace

# 3
  • М
  • Мнения: 657
И аз същото да напиша - хормони. Вероятно има хормонален дисбаланс все още в организма след аборта и трябва време да се оправят нещата.

# 4
  • България
  • Мнения: 104
Благодаря ви за отговорите момичета.Няма ли да има проблем за цикъла ?Няма да се налага да пия нищо така ли?Въпросите може малко да са ми тъпи,но за първи път ми се случва. Rolling Eyes

# 5
  • London,England
  • Мнения: 38
синео4ке,и аз преди месец преживях  спонтанен аборт  и до скоро така ми прецапва кафеникаво,бяха ми спрели лохиите ,и след 1-2 дена пак имах леко кафеникаво..ама ве4е се из4истих напълно.явно е от хормоните наистина и дано не повлияе на менструацията това.Сега ве4е я 4акам,.дано вси4ко е в норми  и в средата на юни съм на преглед и искам да ми кажат 4е съм възстановена и вси4ко е наред..

# 6
  • Мнения: 80
За съжаление и аз се сблъсках с този проблем. Случвало ми се е 3-4 пъти между цикъла - овулаторноq но сега вече втори път е
вместо менструация. Четоn  много чужди сайтове - вероятно е хормонабен дисбаланс. От прочетеното разбрах, че трябва изследване на хормоните.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт