Кауфланд / Kaufland- тема 11

  • 98 825
  • 752
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 356
Момичета купих днес машинката за подстригване, ММ хич не я одобри като се опита да се подстриже. Направо е бесен за избора ми Sad Мога ли да я върна и как се процедира ?
От Кауфланд имам 3 машинки УЖ за подстигване.Плюс една УЖ за бръснене.Ей,така ми висят в гардероба и накрая ще ги хвърля в коша.Моя казва никаква работа не вършат,като едната струваше над 30 лева.Който иска:подарявам,само доставката си поема! Grinning

# 121
  • Мнения: 4 841
Срока за връщане до колкото знам е 2 месеца. Но няма никакъв проблем да отидеш и да кажеш, че не работи и си искаш парите.

# 122
  • Мнения: 202
Имаме  машинка за подстригване от миналата година. На Сапир е, още работи. И мъжете са доволни засега. Simple Smile
Някой питаше за купичките от 0,99. От тях имам черни и бели, страхотни са, много са ми удобни. Чиниите не изглеждат добре обаче и не бих си взела от тях

Последна редакция: вт, 03 мар 2015, 19:32 от Bambuki

# 123
  • Мнения: 27 607
Аз купих един детски мини лаптоп на Барт към средата на октомври, изпробвах го вкъщи- работеше. На 29 ноември го извадих от гардероба, беше подарък за рождения ден на дъщеря ми. Пак си работеше. И така още 2-3-4 дни (не много активно използване), изключихме го и след 2 минути се оказа, че вече не се включва. Помислих, че са батериите, смених ги с нови- пак не проработи. Върнах го на Информация с касовата бележка, обясних им, че е ползвах много малко и не работи вече- върнаха ми парите без проблем, по принцип не се занимавали с ремонт. Wink Иззрично попитах има ли срок в който може да се върне дадена стока (да знам за друг път, ако се наложи), отговориха ми НЕ! Rolling Eyes Така, че и моето мнение за фурната е да се върне, нищо, че са минали 4 месеца- като се каже, че не работи. Щом го пише и на сайта им. Thinking Все пак, ако през тези 4 месеца не е използвана активно- а дори и да е използвана 4 месеца активно, ежедневно- тогава пък би трябвало да е в гаранционен срок. Wink И тъй като, по техни думи "не се занимават с ремонти", би следвало да върнат парите. Peace Какви 2 години да се чака да минат, какво чудо....? :ooooh
Благодаря за мненията за етикетите относно реалната и промоционалната цена. Grinning Като гледам, изобщо не е единичен случай да пише едно, а да ни таксуват друго (по-високата цена, естествено). Rolling Eyes Аз често попадам на "забравени" стари етикети с промо цени и си имам едно на ум, тогава обаче при съмнение отивам и сканирам продукта на съответните места в Кауфланд. Въпросната мрежа с пресни картофи обаче нямаше никакъв баркод, нищо което да може да се сканира. С мандарините също често стават подобни обърквания- да си знаете! Grinning И за пазаруващите в Кауфланд на Пещерско шосе в Пловдив- ако си купувате макаронени изделия, поглеждайте какво точно си купувате! Mr. Green Защото няколко дни подред промоционалните "спагети с дупка" (букатини на италиански) на Буитони, намалени на 1,19 лв, бяха смесени със спагетини и спагети, а отвън опаковките изглеждат почти еднакви.... Peace Също така, упорито отказват да осъвременят етикета с цената на детските четки за зъби на Аквафреш- тези с предпазител с форма на животинче, от 3 до 5-6 години: на всички каси където ги има на етикетите пише цена 4,65 лв, обаче в касовата бележка цената е 4,75 лв. Не е кой знае каква разлика- 10 стотинки, ама логиката сигурно е, че като си склонен да дадеш 4,65 лв за четка за зъби, то ще дадеш и 10 стотинки повече....Обаче пък си мисля, че поне на касите би трябвало да няма разминавания в реалната и написаната на етикета цена. Crazy
Отказахте ме май от белите и черните чинии и купи Grinning
Имам и питане относно по-високите рафтове на хладилните витрини /тези съз замразени рибни продукти и зеленчуци/- висока съм 160 см, с обувките + още 10 см, ама дори с докрай протегнати нагоре ръце не стигам до най-горния ред. ooooh! Има ли някакво столче някъде около хладилните витрини за клиентите с ръст под 180 см Laughing или всеки път трябва да викам служител от магазина да ми подаде нещо и да се чувствам като идиот? #Cussing out
Иначе имам и успешни покупки от Кауфланд Laughing , но специално към техниката (техните марки) подхождам по-предпазливо. Grinning От Сапир като марка съм доволна- имам парочистачка, керамични тави и форма за кекс. За малкощях  да купя и мултикъкъра на Сапир когато беше намален- изглеждаше ок.  Laughing

# 124
  • Мнения: 202

Имам и питане относно по-високите рафтове на хладилните витрини /тези съз замразени рибни продукти и зеленчуци/- висока съм 160 см, с обувките + още 10 см, ама дори с докрай протегнати нагоре ръце не стигам до най-горния ред. ooooh! Има ли някакво столче някъде около

Аз съм още по-ниска, имах зор за едно веро, което беше на високо да докопам и с подскоци от моя страна не стана работата Laughing Грабнах един моп с дълга дръжка и с него си придърпах желаната стока  Mr. Green

# 125
  • Мнения: 27 607
Bambuki , развесели ме. Laughing И на мен ми е познато това с подскачането под някой по-висок рафт.  Joy Конкретно със замразените зеленчуци, бяха останали само най-отзад пакети на най-горния ред- това и с дръжка на моп си беше мисия невъзможна; та се зачудих каква е логиката служителите да имат столчета, стълбички, за да подреждат стоката нависоко, а пък клиентите да няма как да я стигнат. Grinning

# 126
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 825
Срока за връщане до колкото знам е 2 месеца. Но няма никакъв проблем да отидеш и да кажеш, че не работи и си искаш парите.
Аз си бях купила прахосмукачка Циклоп преди две години. Писала съм и преди. Отначало си загряваше и спираше насред чистенето. Занесох я, но те ми казаха, че ще я пратят на ремонт. Върнаха ми я след ремонт, но при едно от чистенията се подпали. Пак я занесох, но този път направо ми върнаха парите.

# 127
  • Мнения: 81
Bambuki , развесели ме. Laughing И на мен ми е познато това с подскачането под някой по-висок рафт.  Joy Конкретно със замразените зеленчуци, бяха останали само най-отзад пакети на най-горния ред- това и с дръжка на моп си беше мисия невъзможна; та се зачудих каква е логиката служителите да имат столчета, стълбички, за да подреждат стоката нависоко, а пък клиентите да няма как да я стигнат. Grinning
А за тия и под 160 см.? jumpuu Laughing
Има логика Flutter Продуктите на фирми, които си плащат и по-скъпи такива се слагат на нивото на очите. Понеже повечето хора в бързината взимат това, което е пред тях и не се оглеждат какво има отгоре или отдолу Wink но такава е политиката на повечето магазини  Peace

# 128
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 390
Момичета, имам излишни 2 филтъра за кана Аквафор( В-100 15). Ако някой има нужда, да пише на ЛС! Спешно ми е. Давам ги много изгодно.
Съжалявам за спама, смятам, че можем да сме си взаимно полезни!

# 129
  • София
  • Мнения: 681
Вчера ходихме до К и похарчихме много малко Simple Smile Ама си взехме необходимите неща де.

Навила съм си на пръста да правя едни спагети, обаче в рецептата пише, че ми трябва сирене ПЕКОРИНО, ей в целия К няма такова животно. И на витрината питах - казаха ми, че може опаковано да има, ходих четох, четох, дирих, няма и няма... Някой да е виждал?

# 130
  • Мнения: X
Може да се замени с Пармезан .

# 131
  • София
  • Мнения: 327
Аз купих един детски мини лаптоп на Барт към средата на октомври, изпробвах го вкъщи- работеше. На 29 ноември го извадих от гардероба, беше подарък за рождения ден на дъщеря ми. Пак си работеше. И така още 2-3-4 дни (не много активно използване), изключихме го и след 2 минути се оказа, че вече не се включва. Помислих, че са батериите, смених ги с нови- пак не проработи. Върнах го на Информация с касовата бележка, обясних им, че е ползвах много малко и не работи вече- върнаха ми парите без проблем, по принцип не се занимавали с ремонт. Wink Иззрично попитах има ли срок в който може да се върне дадена стока (да знам за друг път, ако се наложи), отговориха ми НЕ! Rolling Eyes Така, че и моето мнение за фурната е да се върне, нищо, че са минали 4 месеца- като се каже, че не работи. Щом го пише и на сайта им. Thinking Все пак, ако през тези 4 месеца не е използвана активно- а дори и да е използвана 4 месеца активно, ежедневно- тогава пък би трябвало да е в гаранционен срок. Wink И тъй като, по техни думи "не се занимават с ремонти", би следвало да върнат парите. Peace Какви 2 години да се чака да минат, какво чудо....? :ooooh
Благодаря за мненията за етикетите относно реалната и промоционалната цена. Grinning Като гледам, изобщо не е единичен случай да пише едно, а да ни таксуват друго (по-високата цена, естествено). Rolling Eyes Аз често попадам на "забравени" стари етикети с промо цени и си имам едно на ум, тогава обаче при съмнение отивам и сканирам продукта на съответните места в Кауфланд. Въпросната мрежа с пресни картофи обаче нямаше никакъв баркод, нищо което да може да се сканира. С мандарините също често стават подобни обърквания- да си знаете! Grinning И за пазаруващите в Кауфланд на Пещерско шосе в Пловдив- ако си купувате макаронени изделия, поглеждайте какво точно си купувате! Mr. Green Защото няколко дни подред промоционалните "спагети с дупка" (букатини на италиански) на Буитони, намалени на 1,19 лв, бяха смесени със спагетини и спагети, а отвън опаковките изглеждат почти еднакви.... Peace Също така, упорито отказват да осъвременят етикета с цената на детските четки за зъби на Аквафреш- тези с предпазител с форма на животинче, от 3 до 5-6 години: на всички каси където ги има на етикетите пише цена 4,65 лв, обаче в касовата бележка цената е 4,75 лв. Не е кой знае каква разлика- 10 стотинки, ама логиката сигурно е, че като си склонен да дадеш 4,65 лв за четка за зъби, то ще дадеш и 10 стотинки повече....Обаче пък си мисля, че поне на касите би трябвало да няма разминавания в реалната и написаната на етикета цена. Crazy
Отказахте ме май от белите и черните чинии и купи Grinning
Имам и питане относно по-високите рафтове на хладилните витрини /тези съз замразени рибни продукти и зеленчуци/- висока съм 160 см, с обувките + още 10 см, ама дори с докрай протегнати нагоре ръце не стигам до най-горния ред. ooooh! Има ли някакво столче някъде около хладилните витрини за клиентите с ръст под 180 см Laughing или всеки път трябва да викам служител от магазина да ми подаде нещо и да се чувствам като идиот? #Cussing out
Иначе имам и успешни покупки от Кауфланд Laughing , но специално към техниката (техните марки) подхождам по-предпазливо. Grinning От Сапир като марка съм доволна- имам парочистачка, керамични тави и форма за кекс. За малкощях  да купя и мултикъкъра на Сапир когато беше намален- изглеждаше ок.  Laughing
Давате ми някаква надежда. Ще опитам пак , дано попадна на друга служителка и да върне тази тъпа фурна. Пречи ми на плота, не върши работа и съм бясна.

# 132
  • Мнения: 3 675
Нямам думи,на намаленият щанд имаше сокчета със сламка Теди със срок на годност до март,намалени бяха на 49ст,ами то в т маркет подобни са по 33ст и са годни до май.Никой няма да ги купи на тази цена,да ги пуснат на 20ст например вместо да ги хвърлят.

# 133
  • София
  • Мнения: 681
Може да се замени с Пармезан .

В рецептата има отделно пармезан и отделно сирене пекорино. Явно вкусово се различават и за това ми се искаше да я изпълня на сто процента.

Между другото ходих вчера да диря и топъл шоколад на Ла Феста, както го дирих и преди две седмици и все още не са заредили щанда, да не би да го спират?

# 134
  • Мнения: 27 607
Г-ца Калина, и според мен може пекориното да се замени с пармезан. Peace Особено ако не е за директна консумация, а за готвене. Мисля, че разликата им е в периодът на зреене, на вкус не намирам особена разлика. Но ако държиш да използваш пекорино, можеш да потърсиш и в Пикадили. Не помня в Пикадили или в Кауфланд, но преди съм виждала пекорино, сигурна съм.
Гитадам, от известно време и аз виждам на намаления щанд едни такива "страхотни" намаления....при това на стока която е с почти изтичащ срок на годност (мотаеха се някакви сушени смокини, пакетите им отвън лепяха). Но пък онзи ден бяха пуснали намалени шоколадчета Милка, от 0.55 на 0,39 ст- със срок на годност до 5.04. и до 19.04. и взех десетина. Grinning
Светли88, досещам се, че може и това да им е логиката...Обаче е тъпо да слагат и стоките в промоция толкова нависоко- хем промоцират, хем човек да се чуди как да си го вземе- аз като не мога да стигна до това което искам да купя няма да си купя по-скъпото от долния рафт; отивам в съседното Лидълче (или друг магазин) и си купувам това което искам. Wink Сигурно не съм единствената, така че с това слагане на стока "по горните редове" може и да печелят, но със сигурност от клиентите като мен И губят. Grinning
Скрит текст:
Всъщност, не мога да си спомня в някой друг магазин да съм имала подобен проблем, да не мога да стигна до стока която желая да купя. В Пикадили слагат нависоко разни силиконови форми и подобни, но на щандовете по-долу си ги има вече в изобилно количество. Peace
Иначе, днес пекох сьомговата пъстърва от промоцията. Стана много вкусна, така че и давам +1. Heart Eyes

Общи условия

Активация на акаунт