СЕДМИ КЛАС-тема 66

  • 64 278
  • 865
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 298
Задачите за НВО се учат в училище. Тук става въпрос за втори модул, който е за кандидатстване. И по наше време се ходеше на курсове и уроци за подготовка за кандидатстване.

Втори модул са задачи с по-висока трудност, но също трябва да са част от изучавания материал, а се оказва, че не е така. Да не говори, че задачите по формат ПИЗА също не са застъпени в училище.
И след като първи  модул се учи в училище, на какво се дължат многото двойки на него? Излиза, че тези деца не са научили абсолютно нищо по математика през последните 3 години. Тогава възниква въпросът какво са правили учителите им през това време, значи те не са си свършили работата? Съмнявам се.
Някакси останах с впечатлението, че Кастрева беше по-скоро доволна от плачевните резултати, а може и само така да ми се е сторило  Thinking  И сега ще започнат едни нови реформи, писане на нови учебници, усвояване на едни пари .... и всичко това на гърба на децата ни  #Cussing out

# 151
  • София,
  • Мнения: 4 267
Здравейте на всички и успех на прекрасно представилите се дечица! Попрочетох последните пет шест теми, но признавам си отгоре, отгоре и Ви се радвам че сте щастливци. Ние още треперим, още не са ги оформили, и въпреки, че резултатите от матурите са ясни, госпожите им по бел и математика още се чудят с какво да ги закопаят, всеки ден тестове, изпитвания, и то след матурите. Класното по математика им беше онзи ден, добре че поне бързо излязоха резултатите и са добри. По бел пък вчера им дали тест огромен, с около 60 въпроса, за 35 минути. Всички са се изложили тотално, явно вече са преумора, изтискани, какво искат още от тях не ми е ясно! Имам чувството, че нарочно го правят, само и само да провалят децата, да им смъкнат оценките и съответно бала!
Аз всъщност искам да попитам как всъщност се изчисляват баровете за софийските училища, нали за всяко е различно, т.е за тези които са с профили език балообразуването е от матурата по бел, а за техническите училища основна е от математиката. Хич не съм наясно с това балообразуване, единствено за Туес сме си сметнали Бала,я за другите училища още не сме и как да преценя кое е най доброто и къде имаме шанс?

# 152
  • Мнения: 463
Причините за състоянието, в което се намира образованието ни са комплексни. От една страна липсата на добри преподаватели -  такива, които са станали учители, не защото навремето това са успели да завършат, а защото такова е призванието им, от друга страна са многото незаинтересовани родители, които са си делегирали отрочетата за отглеждане и възпитание на същите тези учители и изобщо не им пука какво се случва с децата им и накрая самите ученици, които по една или по друга причина са демотивирани да учат. Три седмици преди НВО имаше родители в нашия клас, които едва на родителската среща разбраха какво е първи и  втори модул, други не бяха чували, че децата им ще държат матури и по останалите предмети. Моето лично мнение е, че проблемите в образованието се появиха с въвеждането на тестовата форма на изпитване. Може и да е по-обективно оценяването, но децата спряха да мислят, не могат да се изразяват, а има и повече възможности за подсказване и преписване.

Последна редакция: сб, 06 юни 2015, 22:30 от chochko

# 153
  • Мнения: 7
Момичета, някой знае ли утре в колко часа започва приемния изпит в ПЧМГ?
Никъде не е обявено, а и не знам в колко да закарам 7-класника

# 154
  • Пловдив
  • Мнения: 9 712
Образуването на баловете
за ЕГ - удвоената оценка от матурите по БЕЛ и МАТ + годишните оценки по БЕЛ и МАТ от удостоверението
за МГ - три пъти оценката по МАТ от матурата + оценката по МАТ по матурата + годишните оценки по БЕЛ и МАТ от удостоверението

за професионалните гимназии и СОУ с разни профили, трябва да видиш план приема. Там пише кои оценки се взимат от удостоверението за завършен 7 клас
теоретично хуманитарен профил утроява оценката по БЕЛ и един път МАТ от матурите + БЕЛ и един профилиращ предмет
при техническите - три пъти МАТ от матурата + 1 път БЕЛ + два профилиращи предмета, най-често единият е МАТ. Но може и двата да са различни от БЕЛ и МАТ.

# 155
  • Мнения: 3
 Подробна информация как се образува бала за училищата в София                                  http://www.rio-sofia-grad.com/web_folders/appl_files/2015_docs/K … OVE_PARALELKI.pdf
















# 156
  • София
  • Мнения: 6 094
Lady_A, благодаря за пожеланието.

Има ли и други кандидати за НГДЕК?

# 157
  • Мнения: 656
УСПЕХ на всички, които утре ще се явят на изпит по история в НГДЕК Simple Smile   bouquet
Успех  Peace

# 158
  • Мнения: 478
Не съм проследила резултатите от матурите на 7-ми клас в 107-мо тази година, но Русалката потвърди това, което исках да напиша, а именно, че основата, която дава съответния преподавател е най-важна. Нашите бяха минали целия материал без изключение и имаха време да упражняват и ПИЗА, и сплави, и пробни изпити...
Резултатите по мат. в 107-мо за миналата година бяха доста високи (математическата паралелка беше със среден успех над 5,60). Тази година преподавател на 7-ми клас беше друг...
Това се отнася и до резултатите от ДЗИ и по-слабото представяне по БЕЛ на СМГ тази година.
Миналата година Полименова е извела 12-ти клас, а тази е друг... Наистина, в СМГ децата не се юркат непременно на школи по БЕЛ за ДЗИ, защото втората матура им е по-важна (освен тези, за които БЕЛ е по-важна). Българският в СМГ като цяло не е от най-силните звена (жалко за което) и това не е от вчера. Има трима преподаватели, които стават (за мое съжаление нашият клас няма късмет).
И като извод - нито тазгодишните деца или зрелостници са по-умни, нито по-малко умни от миналогодишните. Всичко опира до учители и основно до куцата образователна система и още по-куция начин на съревнование и в 7-ми и в 12-ти клас...
Успех на всички дечица!

Последна редакция: нд, 07 юни 2015, 07:53 от babaadi

# 159
  • София
  • Мнения: 7 673
Българският в СМГ като цяло не е от най-силните звена (жалко за което) и това не е от вчера. Има трима преподаватели, които стават (за мое съжаление нашият клас няма късмет).
Кои са тези 3-ма? (може и на лични, ако не е удобно тук)

# 160
  • София,
  • Мнения: 4 267
Съгласна с по горе написаното. И това за СМГ, да не описвам аз как е с децата от обикновените училища. Там задачи от втори модул въобще не са решавани, или съвсем малко но само по        зип математика, а по бел пък преразказа го учиха няма и месец преди матурата, добре че сам си се занимаваше в къщи, та що годе горе долу добре се е справил.

# 161
  • Мнения: 1 776
Момичета, някой знае ли утре в колко часа започва приемния изпит в ПЧМГ?
Никъде не е обявено, а и не знам в колко да закарам 7-класника


10.
Трябва да сте там към 9:40

# 162
  • София
  • Мнения: 3 328
Моето лично мнение е, че проблемите в образованието се появиха с въвеждането на тестовата форма на изпитване. Може и да е по-обективно оценяването, но децата спряха да мислят, не могат да се изразяват, а има и повече възможности за подсказване и преписване.
Напълно подкрепям. Помагала с тестове - колкото щеш, но дали учат децата ни на нещо друго, освен да погледнат правилните отговори в края на помагалото?

Да питам - какво е ОЗ - беше споменато по-горе?

Може ли да помоля за достъп до пощата?

# 163
  • София
  • Мнения: 477
Запис и от мен в новата тема. И при нас започва мислене, как да подредим училищата защото не са ни високи постиженията на матурите Mr. Green Иска ми се вече всичко да приключва, но до 25-ти има време Mr. Green

# 164
  • Мнения: 824
Здравейте,имам въпрос към вас . Живеем в град на еднакво разстояние от два областни града. Ще кандидатстваме и в двата,но ако го приемат в единия град на 1 класиране,може ли да участваме на 2 класиране в другия град? Или като се запишем в единия град ,автоматично отпада от класирането в другия град? Аз и съпруга ми искаме да учи в единия,но младежа иска в другия град Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт