RYANAIR - 8

  • 87 119
  • 752
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 4 324
Няма смисъл, в автобуса е, сега ми звънна. Чекинга за полета до Ибиса вече е затворен.
По разписание имаше 2 часа и половина между полетите. Явно не са достатъчни когато се лети с нискотарифна авиокомпания.


По принцип за мен 2:30 часа между полети на различни билети са малко. Не заради вида на компанията, а заради непредвидени обстоятелства, като това. Щом са различни билети, авиокомпанията няма задължение да те превози при закъснение. Но това минимално време си е лично виждане.

# 421
  • Русе
  • Мнения: 2 153
На Шарлероа как се слиза? Замислихте ме. Ние имаме 55 мин. между кацане и автобуса.

# 422
  • Мнения: 234
Здравейте, имам нужда от малко помощ. Летим на 30 от Париж до София с прекачжане във Венеция (2 възрастни и 1 дете), купихме билетите през компания уж за по сигурно, получих бордните карти и се оказва, че за втория полет са ни разхвърляли из самолета и детето на 9 год. е само. Никой не ни е предлагал да купим места и сега се ядосвам, че не купих билетите сама. Чудя се как изобщо са чекирали и може ли да пътужаме така или да пиша на компанията да сменяме местата.

Другият ми въпрос е може ли на Бове и Венеция да минем с електронните бордни карти от телефона или да ги разпечатвам.

# 423
  • Мнения: 19 010
Може да смените местата си срещу заплащане
на тези летища важат мобилните бордни карти  Peace

# 424
  • София
  • Мнения: 11 569
На Шарлероа как се слиза? Замислихте ме. Ние имаме 55 мин. между кацане и автобуса.

Аз не съм имала проблеми на Шарлероа, аз и като цяло такива проблеми със забавяния съм имала само на големи летища. По-малките са по-добре организирани сякаш. Доколкото помня автобусните билети важат при закъснение на полет.

Анника, не знам какво му е по-сигурното през компания, точно обратното.

# 425
  • Мнения: 2 114
 Направихме чекиране през мобилната приложение за да не разпечатване бордните карти. Сега обаче платихме през компютъра приоритетно качване ,което се вижда от компютъра, но не и през телефона. Как да се вижда и през мобилното приложение, за да не се налага да печатам картите на хартия.Мерси

# 426
  • Мнения: 234
Ами реших, че ще ми е по-спокойно, много неща имах на главата и взех импулсивно решение за което съжалявам. Ще пътуваме отделени от детето но ще съм на съседния ред.
Освен това не искат да ни изпратят мобилни билети и сега се чудя ще можем ли да минем с електронните през телефона или няма да ги приемат. Ако не утре ще намеря някакво време да търся къде да ги разпечатам. Само главоболия си създадох с тази компания.
И последно да попитам чекираният багаж има ли го отбелязан някъде на билета, че имаме един куфар и не виждам да е отбелязан.

# 427
  • София
  • Мнения: 16 025
Чекирания багаж не се вижда на билета.
Но при сканиране на място си го виждат, няма проблеми.
За детето - едва ли някой ще откаже ако го помолите да си смените местата.
Все пак е дете. Дано останете доволни.
Като купувах първия си билет се притеснявах и отидох да се пробвам през фирма.
Познавам колегите, плащам там служебни билети за Биг Бос и антураж.
Ами като взеха да ми увъртат и да разглеждат сайта на Райън пред мене ми се изясни.
Отказах се и започнах резервация и чекиране под мъдрото ръководство на темата.
Всичко стана идеално, на време и без проблеми.
Извън темата, но сега се боря като прасе с тиква с Bulgaria air от Бургас.
Ами не знаят от тур. фирми, не са компетентни.

# 428
  • София
  • Мнения: 13 148
На Шарлероа как се слиза? Замислихте ме. Ние имаме 55 мин. между кацане и автобуса.


Не се чакат ръкави, автобуси и т.н. Ходи се пеша.  Grinning Нямам кой знае колко много наблюдения, но и на отиване и на връщане бяхме пеша. Обаче в началото на май го ремонтираха. Не знам дали е свършил ремонта. Обикаляше се страшно много. Само с ръчен багаж бяхме, но мисля, че повече от 55 минути ни отне излизането или поне е било за подобно време.

# 429
  • ПЛОВДИВ
  • Мнения: 206
На Шарлероа как се слиза? Замислихте ме. Ние имаме 55 мин. между кацане и автобуса.


Не се чакат ръкави, автобуси и т.н. Ходи се пеша.  Grinning Нямам кой знае колко много наблюдения, но и на отиване и на връщане бяхме пеша. Обаче в началото на май го ремонтираха. Не знам дали е свършил ремонта. Обикаляше се страшно много. Само с ръчен багаж бяхме, но мисля, че повече от 55 минути ни отне излизането или поне е било за подобно време.
Към 24 Май ремонта май беше свършил. Правеха нови гейтове на нивото на пистата и вече не се обикаля много. Утре пак летя за там и, ще се опитам да засека за колко време, ще стигна до автобусите.

# 430
  • Русе
  • Мнения: 2 153
На Шарлероа как се слиза? Замислихте ме. Ние имаме 55 мин. между кацане и автобуса.


Не се чакат ръкави, автобуси и т.н. Ходи се пеша.  Grinning Нямам кой знае колко много наблюдения, но и на отиване и на връщане бяхме пеша. Обаче в началото на май го ремонтираха. Не знам дали е свършил ремонта. Обикаляше се страшно много. Само с ръчен багаж бяхме, но мисля, че повече от 55 минути ни отне излизането или поне е било за подобно време.
Към 24 Май ремонта май беше свършил. Правеха нови гейтове на нивото на пистата и вече не се обикаля много. Утре пак летя за там и, ще се опитам да засека за колко време, ще стигна до автобусите.
Ще чакам, много благодаря. Ще трябва да бързаме, ако не искаме да спим на летището явно. Ако видите автобус на флибко ще съм благодарна, ако напишете и къде е спрял.  Peace

# 431
  • Мнения: 716
И последно да попитам чекираният багаж има ли го отбелязан някъде на билета, че имаме един куфар и не виждам да е отбелязан.
Ако бордната карта е на български, в темата беше споменато, че не се вижда, но ако е на английски, чекираният багаж е отбелязан (поне при нас беше така). Ако сте го купили след чекирането, трябва да се отпечата нова бордна карта, за да се отчете и багажа на нея.

# 432
  • Мнения: 234
И последно да попитам чекираният багаж има ли го отбелязан някъде на билета, че имаме един куфар и не виждам да е отбелязан.
Ако бордната карта е на български, в темата беше споменато, че не се вижда, но ако е на английски, чекираният багаж е отбелязан (поне при нас беше така). Ако сте го купили след чекирането, трябва да се отпечата нова бордна карта, за да се отчете и багажа на нея.

На английски са бордните карти - електронните билети. Багажа е купен преди да ни чекират.  Но не го виждам и затова се чудех.
Билетите ги свалих на телефона предполагам, че няма да е проблем да сканират кода от такъв билет.

# 433
  • Мнения: 2 049
Каква е тази услуга и отговаря ли на истината?

' Добавяне на Fast Track
Минете бързо през охраната
Не плащайте повече на летището.
От   4,00 € '

Какво общо има авиокомпанията с охраната на летището?
И какво значи 'Не плащайте повече на летището.'

# 434
  • Мнения: 4 324
На секюрити проверката на летищата има Fast track (отделен скенер), примерно за бизнес класа или понякога за хора, които си плащат. Компанията плаща на летището и може да раздава достъп. Това е. В даден момент може бързата лента да е по-натоварена от другите.
Вероятно ако искаш да си платиш на място ще е по-скъпо, това значи.

Общи условия

Активация на акаунт