Рим - 18 тема

  • 91 838
  • 741
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 963
И да допълня, днес тук вали сняг, бяхме си купили билети онлайн за Теравижън, при което служителят им от Термини ни каза, че ... автобус няма да дойде и не знае кога ще има следващ. Смятайте как се втурнахме да търсим таксита в 4:30 сутринта. Сега ви пиша от друг автобус, който спира на същото място на Термини и едвам се качихме ( t.a.m.), за да стигнем до летището.
Споко, имате време, самолетът ви още не е излетял от София.

# 586
  • Мнения: 1 122
Полета за Рим дори е отменен.
26/02/2018   06:40 FR6308    Рим Чампино  T2   Ryanair   Анулиран

# 587
  • Milano
  • Мнения: 3 685
Щом се е качила на ТАМ, значи лети от Фиумичино. Оттам полета засега не е отменен, но всички полети закъсняват.

Гледах новините преди малко - доста сняг има в Рим (10-15см).

Казаха, че метрото върви, но автобусите - не.
Автобуси ще тръгват само на ''дълги разстояния'', незнам дали шатълите за летището влизат в тях.

Училищата са затворени, по GRA (Grande Raccordo Anulare) е забранено движението на камиони (като между впрочем на много места в страната).

http://www.tgcom24.mediaset.it/cronaca/lazio/roma-si-sveglia-sot … 410-201802a.shtml


При нас е слънчево за щастие.

# 588
  • Мнения: 1 122
И той е отменен:
26/02/2018   07:00  W64355    Рим Фюмичино   T1   Wizz Air   Анулиран

# 589
  • Milano
  • Мнения: 3 685
Жалко за момичето.

Къде го видя,  Galettta?

Сайта на летището (ADR), в момента не работи. Аз гледах на aeroporto.net и пише ''програмиран''.

пп. muhcho, влез после да кажеш кога ще пътувате - дано заминете макар и с прекачване.

Последна редакция: пн, 26 фев 2018, 10:14 от regina di cuori

# 590
  • Мнения: 1 122
В сайта на летище София. Този (даже тези- и Уиз, и Райън) излита от Сф и трябва да вземе хората от Рим. Но щом още от тук е анулиран... трябва да мислят за други машини от Рим предполагам.

# 591
  • Milano
  • Мнения: 3 685
Благодаря, Galettta.
Много неприятна ситуация, особено ако няма полети всеки ден или са пълни.

Преди Коледа Раян беше отменил полет от Тревизо до Палермо (или Катания, не помня) на 22 декември, защото имал закъснение над 6ч и екипажа не можел да не почива след определен брой часове.
И тъй като всички следващи полети са били пълни са ги извозвали с автобуси (около 22-24 часа път).

Гадно е по всички параграфи.


пп. сега ми излезна и на мен - cancellato.

# 592
  • Мнения: 5 036
Не тръгвайте без застраховка с добро покритие.  Peace

Не съм имала случай да проверя лично какво става при отменен полет, но на приятелка й покриха рерутиране и в крайна сметка стигна до дестинацията на определения ден, макар и със закъснение. Макар че ако всички полети от/до София или от/до Рим са отменени, няма какво да се направи, но поне ще ви платят хотел, транспортни разходи и т.н.

# 593
  • Мнения: 3 878
Надали някой си прави застраховка за градска екскурзия в Европа! Мuhcho я мисля и аз. Каква е прогнозата за следващите дни за Рим?

# 594
  • Мнения: 281
И ние сме на летището, никой нищо не казва, някой има ли опит в такива ситуации,  трябва ли да ни осигурят престой и кога ще има информация за следващ полет?

# 595
  • Мнения: 5 036
Права на пътуващите със самолет
Предполагам, че не ти се чете сайта, затова ето резюме:
1. Право на възстановяване на заплатената сума, премаршрутиране или връщане
Скрит текст:
Авиопревозвачът трябва да ви предложи еднократен избор между:

- възстановяване на стойността на вашия билет и, ако имате свързващ полет, връщане до летището на заминаване при най-ранна възможност
- премаршрутиране до вашата крайна дестинация възможно най-скоро, или
- премаршрутиране на по-късна дата по ваш избор при сравними условия на транспорт, при наличие на свободни места.

За нискотарифните най-често е най-изгодно да ви върнат парите. Ако авиопревозвачът не ви предложи избор между възстановяване на разходите и премаршрутиране, а реши едностранно да върне сумата, платена за първоначалните билети, имате право на допълнително възстановяване на разликата в цената на новите билети (при сравними условия на транспорт).
2. Право на помощ - да ви предложат на летището храна, напитки, настаняване (ако има закъснение повече от 4 часа), транспорт от и до летището от мястото на настаняване

На компенсация в случая нямате право, защото полетът е отменен заради форсмажорни обстоятелства. Ако беше отменен по друга причина, щяхте да имате право на компенсация от 250 евро на човек.

Има ли гише на Уиз Еър? Ако да, идете и се подредете на него, вероятно има опашка от чакащи за компенсация. Ако не, идете на гише информация да попитате, както и се свържете с Уиз по телефона. Никой няма активно да ви издири, за да ви помогне да се възползвате от правата ви, така че търсете ги вие. Уиз имат безплатни телефони, ето ги - 491 70 48, 492 83 67  и 937 38 26.

Телефонът на италианския им кол център - 895 895 4416, но е импулсен.

Последна редакция: пн, 26 фев 2018, 11:24 от Макарон

# 596
  • Мнения: 2 042
За Раянер как стои въпросът с отменените днес полети от и до София?

# 597
  • Мнения: 5 036
В какъв смисъл? Просто са си отменени и пътниците могат да се възползват от правата си, които описах по-горе. На чат вероятно ще могат да ви помогнат повече за рерутиране, възстановяване на платената сума и т.н.

# 598
  • Мнения: 2 042
В смисъл пътникът си резервира за всеки случай билет за друга авиокомпания за вдругиден ден. Но възможно ли е довечера или утре да пуснат извънреден полет, след като по разписание е вече отменен за днес?

# 599
  • Мнения: 5 036
Координирайте покупката на нов билет с представител на авиокомпанията - Райън еър трябва да да ви предложат връщане на парите или премаршутиране, но ги изчакайте те да го направят, не може вие сами да действате и да ги поставите пред свършен факт, а след това да очаквате връщане на парите. Влезте в чата на Райън еър и ще ви отговорят на въпросите най-добре.

Общи условия

Активация на акаунт