AVON - Само за представители - 2017 & 2018 & 2019

  • 75 466
  • 763
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 1 472
Информацията е по мейл. Както и в кашона имах флаер за новото тримесечие. Друга позната, която е от мин.година представител и е в ниво 1,не я е получила, защото още не е достигнала сумата. Най-вероятно вие не сте постигнали определената сума, за да ви информират. Затова имате мениджър, който трябеа да ви информира какво да постигате и какви са програмите

# 691
  • Мнения: 71
Здравейте, нова съм като представител.  Blush
Имах от миналия каталог 2 продукта, които върнах и сега получих кредитно известие, т.е. че са фактурирани. Въпросът ми е какво следва сега - какво трябва да направя и приспада ли се тази сума някъде, връща ли се?  newsm78 newsm78 newsm78 Thinking Thinking Thinking
Много ще съм благодарна ако някой има повече информация!  Hug Hug Praynig Peace

# 692
  • Мнения: 68
Здравейте, нова съм като представител.  Blush
Имах от миналия каталог 2 продукта, които върнах и сега получих кредитно известие, т.е. че са фактурирани. Въпросът ми е какво следва сега - какво трябва да направя и приспада ли се тази сума някъде, връща ли се?  newsm78 newsm78 newsm78 Thinking Thinking Thinking
Много ще съм благодарна ако някой има повече информация!  Hug Hug Praynig Peace
Зависи какво сте посочили, че искате да направят.Замяна- със следващата поръчка ще ви изпратят нови продукти,или сторниране на парите- няма да ви изпратят продукти и ще приспаднат сумата от следващата ви фактура.

# 693
  • Мнения: 2 802
Какви са ви отзивите за новия Атракшън ? Поръчах го, но ми е любопитно много, а ще дойде след няколко дена чак...

# 694
  • Мнения: 303
Информацията е по мейл. Както и в кашона имах флаер за новото тримесечие. Друга позната, която е от мин.година представител и е в ниво 1,не я е получила, защото още не е достигнала сумата. Най-вероятно вие не сте постигнали определената сума, за да ви информират. Затова имате мениджър, който трябеа да ви информира какво да постигате и какви са програмите
Напротив, минах сумата и дори си получих и подаръците с поръчката за постигнатото, но флайер не. Явно ще трябва да си търся координаторката или да почакам да актуализират информацията в сайта на 27 юли...

ПП Ако няма да Ви затрудня, да помоля да ми снимате и пуснете на ЛС.

# 695
  • Мнения: 1 472
Ще ти снимам. 😂Невероятни са офертите.

# 696
  • русе
  • Мнения: 1 317
Доволни ли сте от този  спрей

# 697
  • Мнения: 68
Доволни ли сте от този  спрей
Този отдясно, в металната опаковка, е много хубав.

# 698
  • Мнения: 5 386
Аз и двата харесвам и не съм се замисляла дали имат различия- пръскам без замисляне в обувки и на кожа,  хубаво се охлаждам.

# 699
  • Мнения: 13 809
Металния ползваме за обувки маратонки. Всички в семейството освен мен са с потливи крака и независимо от кожените стелки с въглен пръскат и с това. Имаше нещо абсорбиращо влагата в състава му.

# 700
  • Мнения: 735
Здравейте! Пуснах поръчка по десета кампания. Кодът на Чериш-а от мотивационната е сгрешен във флара. Не знам дали е умесно да го напоша тук?

# 701
  • Мнения: 13 809
Здравейте! Пуснах поръчка по десета кампания. Кодът на Чериш-а от мотивационната е сгрешен във флара. Не знам дали е умесно да го напоша тук?

Да , разбира се !

# 702
  • Мнения: 735
Кодът  на Чериш е 6162 4.

# 703
  • Мнения: 5 386
Пробвах, но при мен системата на Ейвън ми дава като код за Чериш  61614. Въведох го и стана, само дето не ми се поръчват продукти, имам си всичко. Simple Smile

# 704
  • Мнения: 541
Отзиви за новия Perceive Sunshine?

Общи условия

Активация на акаунт